Wat voor last ondervindt je nu zoal van de recente vluchtenlingengolf in je dagelijks leven?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
dan ben ik het niet met je eens. Al moet ik eerlijk zeggen dat als de instroom enigszins geregeld was ik het nog best een goede kans had gegeven om prima in orde te komen, en dan had je toch best wel eens gelijk kunnen krijgen.
Ik heb een beetje rond gekeken, en .....nou ja. Het is een soort "Stormfront"met honkbalknuppels.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:21 schreef Byzantynixschii het volgende:
Teringtrieste neonazibende dit. Hopelijk wordt dit zooitje kutkneuzen snel via de normale rechtsgang onschadelijk gemaakt.
Volgens mij is de vluchtelingeninstroom nu prima geregeld. Geen idee waar we een neonazistische burgerwacht voor nodig zouden hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
dan ben ik het niet met je eens. Al moet ik eerlijk zeggen dat als de instroom enigszins geregeld was ik het nog best een goede kans had gegeven om prima in orde te komen, en dan had je toch best wel eens gelijk kunnen krijgen.
En camera geil volk is derhalve dus ook representatief?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie die PVV-leeghoofden ook genoeg op tv. Daar moet een piemel in enzo, chapeau.
Nee, 'deze'. 'Deze reactie', 'deze post', 'deze PVV-tokkie', etc. Niet 'dit reactie', 'dit post', 'dit PVV-tokkie', etc.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dit?
[..]
Blabla, nee.
Als ik iemand tegen kom die de wet overtreed, kan ik wat we noemen een burgerarrest uitvoeren.
Niets onwettelijks aan.
Klopt, of een soort Hell's Angels zonder brommertjes.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb een beetje rond gekeken, en .....nou ja. Het is een soort "Stormfront"met honkbalknuppels.
Nou ik heb zo ook met brommertjes gezien. Maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:43 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Klopt, of een soort Hell's Angels zonder brommertjes.
Welk artikel refereer je aan?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:43 schreef Byzantynixschii het volgende:
Volgens het artikel is op deze man gejaagd en is hij dus niet op heterdaad betrapt.
Je was er bij?quote:Daarnaast is hij in elkaar geslagen en dus is er onnodig geweld gebruikt.
altijd handig maar de helft van het artikel lezen en dan dom schreeuwen over nazi'squote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:43 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee, 'deze'. 'Deze reactie', 'deze post', 'deze PVV-tokkie', etc. Niet 'dit reactie', 'dit post', 'dit PVV-tokkie', etc.
Een burgerarrest is alleen toegestaan wanneer iemand op heterdaad wordt betrapt en er geen onnodig geweld wordt gebruikt. Volgens het artikel is op deze man gejaagd en is hij dus niet op heterdaad betrapt. Daarnaast is hij in elkaar geslagen en dus is er onnodig geweld gebruikt. Met andere woorden; hier is geen sprake van een burgerarrest maar van eigenrichting en dat is strafbaar.
Je kunt dus én geen Nederlands én je kent de Nederlandse wet niet. Wie is hier nou een 'Turk' dan? Slappeling.
http://nos.nl/artikel/211(...)oldiers-of-odin.htmlquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Welk artikel refereer je aan?
[..]
Je was er bij?
Ik heb toch echt het hele artikel gelezen en als je denkt dat dit geen neonazi's zijn dan heb je echt oogkleppen op van het formaat waar het gemiddelde paard stikjaloers op zou zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:47 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
altijd handig maar de helft van het artikel lezen en dan dom schreeuwen over nazi's
"Non-profit Organization" LOLquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/211(...)oldiers-of-odin.html
Nou, ik denk in ieder geval niet dat ze rustig op de politie gaan staan wachten. Als ik net die smoeltjes heb bekeken.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik heb toch echt het hele artikel gelezen en als je denkt dat dit geen neonazi's zijn dan heb je echt oogkleppen op van het formaat waar het gemiddelde paard stikjaloers op zou zijn.
Maar de samenvatting van die link is:quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/211(...)oldiers-of-odin.html
Dat hebben ze dan ook niet gedaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:51 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou, ik denk in ieder geval niet dat ze rustig op de politie gaan staan wachten. Als ik net die smoeltjes heb bekeken.
Weer eens wat anders dan pssst'nd volk héquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:50 schreef NgInE het volgende:
[..]
"Non-profit Organization" LOL
Trouwens, kijk eens hoe stoer ze zijn:
[ afbeelding ]
Ik voel me meteen helemaal veilig
Dat is niet de samenvatting van het artikel nee, dat is slechts de inhoud van één alinea.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar de samenvatting van die link is:
De "asielzoeker"heeft geen aangifte gedaan,
Vrouwen hebben wel aangifte gedaan, later weer ingetrokken,
De burgerwachten hebben aangegeven niks gedaan te hebben.
Zie ik het zo goed?
er zijn heel veel nieuwsberichten waar ik door briesend achter mijn toetsenbordje zitquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:39 schreef NgInE het volgende:
[..]
Wat voor last ondervindt je nu zoal van de recente vluchtenlingengolf in je dagelijks leven?
In dit geval hebben die facistoïde engerds geen burgerarrest gedaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dit?
[..]
Blabla, nee.
Als ik iemand tegen kom die de wet overtreed, kan ik wat we noemen een burgerarrest uitvoeren.
Niets onwettelijks aan.
Is er dan wel aangifte gedaan? Zijn er mensen gearresteerd?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat is niet de samenvatting van het artikel nee, dat is slechts de inhoud van één alinea.
Ik weet het niet, maar ik zou ze niet tegen willen komen in een donker steegje als ik allochtoon zou zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:52 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan ook niet gedaan natuurlijk.
Kun je niet lezen ofzo?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Is er dan wel aangifte gedaan? Zijn er mensen gearresteerd?
En wat jij aangaf, geweldpleging, eigenrichting,
Staat dat daar of mogen we dat erbij bedenken?
Ik ook, ik heb nergens het woord neo-nazi's zien staanquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik heb toch echt het hele artikel gelezen en als je denkt dat dit geen neonazi's zijn dan heb je echt oogkleppen op van het formaat waar het gemiddelde paard stikjaloers op zou zijn.
Er staat letterlijk dat de politie alleen het slachtoffer heeft gevonden. Van de soldaatjes was geen spoor te bekennen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik zou ze niet tegen willen komen in een donker steegje als ik allochtoon zou zijn.
Je kickt wel op het in elkaar slaan van buitenlanders?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb nergens het woord neo-nazi's zien staan
Ik moedig hun initiatief eigenlijk wel toe ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |