Dat doet ie goedquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:16 schreef Geralt het volgende:
Ik las dat Max zichzelf een Porsche 991 GT3 RS cadeau gedaan heeft
[ afbeelding ]
Man man man, 18 jaar en dan zo een auto rijden
Hij had ook al een Aston Martin DB11 begreep ik
Geen idee. Red Bull staat niet bekend om zijn hoge basissalarissen, maar werken veelal met bonussen per punt of per overwinning. Plus diverse sponsortoestanden; ik gok zomaar dat ie al meer dan een miljoen per jaar vangt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat doet ie goed![]()
Wat verdient ie eigenlijk per jaar?
Ik vertrek vrijdagquote:
Alsof Jan Modaal voor 1700 euro boodschappen doet. Bruto.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:31 schreef ondeugend het volgende:
Die nieuwe auto is dus een soort van boodschapje
Ik denk met zulke bedragen dat je vanzelf wel dure dingen gaat kopen hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou niet echt dure auto's of motoren kopen.
de vraag is of je meer rijders lol hebt in zo'n Veyron, tenminste als je kan sturen zoals hij.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:32 schreef Geralt het volgende:
Ik was denk ik dan ipv die Porsche meteen voor een Veyron gegaan.
En een dikke villa aan zee ergens.
En nog een paar mooie wagens.
Ik had het eerste jaar halverwege het jaar mn salaris al op denk ik![]()
Mwah, ik zie het mezelf niet zo snel doen, althans, geen dure auto's of motoren. Hadden we 't gisteren nog over tijdens 't etenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk met zulke bedragen dat je vanzelf wel dure dingen gaat kopen hoor.
Hoeveel euro is dat over 5 jaar?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
En ik maar hopen dat ik een baan vind die me zo'n £40,000 verdient op den duur
Zou hij die Porsche nog mee het circuit opnemen in zn vrije tijd? Ik denk het eigenlijk niet; elke 2 weken zit hij een weekend op het circuit in een auto die veel toffer is om te rijden natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
de vraag is of je meer rijders lol hebt in zo'n Veyron, tenminste als je kan sturen zoals hij.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoeveel euro is dat over 5 jaar?
/brexit
250quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoeveel euro is dat over 5 jaar?
/brexit
450 was echt fantastisch geweestquote:
Ook de zaterdagtraining?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vertrek vrijdag
Ik mis helaas wel de trainingen, maargoed dat is dan maar jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |