Even crossposten:quote:Op maandag 25 juli 2016 22:11 schreef superniger het volgende:
Ellen van Langen en Herman Ram straks bij RTL Late Night.twitter:RTLLateNight twitterde op maandag 25-07-2016 om 16:11:12Ellen van Langen en Herman Ram begrijpen niets van het besluit van het IOC. Vanavond vertellen ze erover in #RTLLN. https://t.co/3EU0DlbMvM reageer retweet
Ik vind dit stiekem toch wel de beste oplossing denk ik voor Rio, er vanuitgaande dat alle sportbonden de richtlijnen volgen die het IOC stelt, dan vallen alle zekere rotte appels er sowieso uit en sporters die aantoonbaar schoon zijn bevonden in het buitenland zijn per definitie niet verdachter dan andere atleten...quote:Op maandag 25 juli 2016 17:53 schreef Snowbomb het volgende:
Zo. Dat zijn er al 7 alleen al in het zwemmen. Benieuwd of het bij de andere sporten ook zo gaat.
Nu wel ja, ze hebben alleen vier jaar lichtgevend kunnen trainen...quote:Op maandag 25 juli 2016 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar als je alle Russen nu extra controleert in buitenlandse labs dan is de kans feitelijk veel groter dat ze clean(er) sporten dan de gemiddelde Brit, Jamaicaan of Daphne Schippers.
Echt wel, daar hoor je ook wel het een en ander over. De voornaamste dingen kwamen daar echter pas recentelijk aan het licht en zo'n onderzoek als naar Rusland kun je met geen mogelijkheid even in anderhalve week afronden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:12 schreef bert888 het volgende:
In Kenia heeft de overheid zich er ook mee bezig gehouden, maar daar hoor je niets over!
Dat houden ze nog achter de schermenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:12 schreef heywoodu het volgende:
De geruchten gaan dat ook vier schermers (geen namen) niet zouden mogen.
Jij bent ook altijd scherp hequote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat houden ze nog achter de schermen
hohoho
Zijn quotaplaatsen herverdeeld. Die zouden gaan naar:quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat betekent dat dan voor Doubles? Mogen ze een vervanger inzetten of is de hele boot uitgesloten van deelname?
Dat is echt zulke dikke onzin als dat daadwerkelijk zo isquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
In de C2 1000m voor mannen zou de plaats gewoon vervallen en niemand zou die quotaplaats innemen.
soms wel jaquote:
Over deze: de Duitse die de 500m doet, doet ook de 200m en dus is er geen extra startplek nodig. Die zal dus waarschijnlijk naar de volgende in de rij gaan, en dat is....Wit-Ruslandquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
• Germany – Kayak Single (K1W) 200m Women
Vooral wanneer Thomas Bach gaat sprekenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:18 schreef franklop het volgende:
Ben heeeeeeeel benieuwd hoe het zal gaan bij de openingsceremonie. Een extreem fluitconcert kan niet uitblijven lijkt me.
Ik verwacht echt geen extreem fluitconcert. Misschien als het in de VS of bij de Britten ofzo geweest was, maar hier niet. Grootste fluitconcert zal voor Dilma zijn denk ikquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:18 schreef franklop het volgende:
Ben heeeeeeeel benieuwd hoe het zal gaan bij de openingsceremonie. Een extreem fluitconcert kan niet uitblijven lijkt me.
Het zijn en waren dezelfde praktijken als vroeger in het Oostblok. Daar spreken we nu schande van. Er is nu de kans om het foute systeem direct aan te pakken. Wat doet men. Ze laten het over aan de bonden. Het IOC trekt in feite de handen er helemaal van af.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Even crossposten:
Ik word wel een beetje moe van dit gejank van Van Langen en co... ja er is een staatsdopingprogramma en je moet duidelijk paal en perk stellen, maar als je alle Russen nu extra controleert in buitenlandse labs dan is de kans feitelijk veel groter dat ze clean(er) sporten dan de gemiddelde Brit, Jamaicaan of Daphne Schippers.
En die waterpolosters hebben twee dikke kansen laten liggen om zich te plaatsen, dat ze nu teleurgesteld zijn snap ik enigszins maar enige realiteitszin over eigen falen zou ook wel op zijn plek zijn
Het gebeurde systematisch. Als je als sporter niet meedeed stond er een ander klaar een naald in de arm te krijgen. Het gaat over het systeem en de overheid die er achter zit.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind dit stiekem toch wel de beste oplossing denk ik voor Rio, er vanuitgaande dat alle sportbonden de richtlijnen volgen die het IOC stelt, dan vallen alle zekere rotte appels er sowieso uit en sporters die aantoonbaar schoon zijn bevonden in het buitenland zijn per definitie niet verdachter dan andere atleten...
Moet ook iets aan worden gedaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:12 schreef bert888 het volgende:
In Kenia heeft de overheid zich er ook mee bezig gehouden, maar daar hoor je niets over!
Als je daar gepakt word kun je het gewoon afkopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |