Denk dat dat wel mee valt hier in grtdquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag me af waar etsu staat als je al zijn accounts optelt.
scoort tegenwoordig hoger op homo.nlquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag me af waar etsu staat als je al zijn accounts optelt.
kleurenschema is wat overdadig, maar mooi modelquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:59 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
sof wat is je mening over deze schoenen?
en dezequote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:04 schreef Drug het volgende:
[..]
kleurenschema is wat overdadig, maar mooi model
Kan ik wel inkomen, eigenlijk.quote:
nou ik vind het een beetje de omgekeerde wereldquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik wel inkomen, eigenlijk.
Je wilt natuurlijk niet dat iedereen die kant van je man ziet
all whites zijn binnen een dag zwartquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:08 schreef Drug het volgende:
[..]
moet zelf bepalen, ik zou voor all whites gaan, maar als je een kleurtje wil kan ook.
casualleef is dirty whitequote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
all whites zijn binnen een dag zwart
en adidas moet casualleef zijn
Lastig allemaalquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee ik neem jou erg serieus
http://www.80scasualclass(...)burgundy-white-p3667
bedoel je deze
Die zijn leukerquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee ik neem jou erg serieus
http://www.80scasualclass(...)burgundy-white-p3667
bedoel je deze
dat boeit nietquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lastig allemaal
Ik vind deze ook best leuk maar vooral bij die felrode vraag ik me af waarmee ik het zou moeten combineren qua kleding
oke ik neem jouw mening ook serieusquote:
Niet zo serieus opvatten, Paxjequote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nou ik vind het een beetje de omgekeerde wereld
als het al erg zou moeten zijn dan voor die man
waar kijken ze nog meer naar in het begin?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke ik neem jouw mening ook serieus
want las op een versiersite dat vrouwen eerst naar schoenen kijken
je hoofdquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waar kijken ze nog meer naar in het begin?
Ja, heerlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb jij lekker vakantie nu de scholen dicht zijn?
Driedelig pak en pantalon?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat boeit niet
gewoon driedelig pak en pantalon aan
en dan adidasjes eronder
Wat voor games? Pokemon Go?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, heerlijk.
Beetje chillen met Loka, schoonmaken, gamen.
Lekker koken
Guitig koppiequote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij hebt wel een aanstekelijk hoofd
moet altijd beetje om jou lachen op TC (geen hossel)
Nou bedanktquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij hebt wel een aanstekelijk hoofd
moet altijd beetje om jou lachen op TC (geen hossel)
Ik kom lief overquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
was bedoeld als compliment hoor
sympathiek hoofd
Ja welquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar je doet toch niet adidas onder driedelig pak
gewoon in bed je ware aard laten zienquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kom lief over
niet goed voor de chicks
denk dat ik eerder jou niet serieus neem met je adidasjes onder je driedelige pak.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
net of ik jou serieus neem met je bolle hoofd
ik neem mijzelf ook niet serieusquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
denk dat ik eerder jou niet serieus neem met je adidasjes onder je driedelige pak.
niet zo mooiquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:59 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
sof wat is je mening over deze schoenen?
toch besteld lolquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:40 schreef supersof het volgende:
maar vind dat model sowieso niet zo mooi
ik kijk trouwens echt niet als eerste naar de schoenen van een manquote:
jij naar ze pik?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kijk trouwens echt niet als eerste naar de schoenen van een man
Ik welquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kijk trouwens echt niet als eerste naar de schoenen van een man
naar zn hoofdquote:
eerst schoenen dan pik dan hoofdquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:49 schreef supersof het volgende:
Is toch raar als je als eerste iemands schoenen ziet. Kijk je dan heel de tijd naar beneden ofzo
Even zo oogje naar benedenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:49 schreef supersof het volgende:
Is toch raar als je als eerste iemands schoenen ziet. Kijk je dan heel de tijd naar beneden ofzo
Maar dan heb je de rest al wel gezienquote:
Weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebtquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:51 schreef Flippiee het volgende:
Sowieso wat is het nut van eerst naar schoenen kijken?
Maar niet goed geanalyseerdquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar dan heb je de rest al wel gezien
anders zouden je ogen heel de tijd al beneden zijn
Dat wel ja. Of hij smaak en/of geld heeft.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt
zie je of het een zwerver isquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:51 schreef Flippiee het volgende:
Sowieso wat is het nut van eerst naar schoenen kijken?
Klopt. Als je een man zoekt om te providen ga je niet eentje selecteren op goedkope vans of allstarsquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wel ja. Of hij smaak en/of geld heeft.
mwa een scheermesje kan iedereen wel betalen en een pot waxquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Want dat zie je niet aan zijn kop natuurlijk.
Ik mag hopen dat hij zulke schoenen op een bepaalde leeftijd ook 'gewoon' ontgroeit.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Als je een man zoekt om te providen ga je niet eentje selecteren op goedkope vans of allstars
waar was jequote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:54 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja man best lang geleden![]()
Hoe gaat het met je?
jij bent echt kieskeurigquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat hij zulke schoenen op een bepaalde leeftijd ook 'gewoon' ontgroeit.
Druk bezig met dingen regelenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waar was je
goed wel
al mis ik stuart en jou natuurlijk nog steeds op de foks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |