Ik welquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kijk trouwens echt niet als eerste naar de schoenen van een man
naar zn hoofdquote:
eerst schoenen dan pik dan hoofdquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:49 schreef supersof het volgende:
Is toch raar als je als eerste iemands schoenen ziet. Kijk je dan heel de tijd naar beneden ofzo
Even zo oogje naar benedenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:49 schreef supersof het volgende:
Is toch raar als je als eerste iemands schoenen ziet. Kijk je dan heel de tijd naar beneden ofzo
Maar dan heb je de rest al wel gezienquote:
Weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebtquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:51 schreef Flippiee het volgende:
Sowieso wat is het nut van eerst naar schoenen kijken?
Maar niet goed geanalyseerdquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar dan heb je de rest al wel gezien
anders zouden je ogen heel de tijd al beneden zijn
Dat wel ja. Of hij smaak en/of geld heeft.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt
zie je of het een zwerver isquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:51 schreef Flippiee het volgende:
Sowieso wat is het nut van eerst naar schoenen kijken?
Klopt. Als je een man zoekt om te providen ga je niet eentje selecteren op goedkope vans of allstarsquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wel ja. Of hij smaak en/of geld heeft.
mwa een scheermesje kan iedereen wel betalen en een pot waxquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Want dat zie je niet aan zijn kop natuurlijk.
Ik mag hopen dat hij zulke schoenen op een bepaalde leeftijd ook 'gewoon' ontgroeit.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Als je een man zoekt om te providen ga je niet eentje selecteren op goedkope vans of allstars
waar was jequote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:54 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja man best lang geleden![]()
Hoe gaat het met je?
jij bent echt kieskeurigquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat hij zulke schoenen op een bepaalde leeftijd ook 'gewoon' ontgroeit.
Druk bezig met dingen regelenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waar was je
goed wel
al mis ik stuart en jou natuurlijk nog steeds op de foks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |