Nou nee. H3 trekt me niet zo: Herbert, Harmeling en Hoeheetdieanderekwiebusquote:
quote:
quote:"76 minuten lang zonder te vervelen. 16 minuten meer dan we mochten maken. Onze schuld, maar ook die van Cancellara. Fabian moest zo goed maar niet zijn."
Zenuwen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Tess heeft het wiel ook niet uitgevonden, wat een dom wicht zeg ja ja klopt ja heel tevreden ja.
Vreemde keuze van Marcel, lijkt me nochtans een verstandige man.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Tess heeft het wiel ook niet uitgevonden, wat een dom wicht zeg ja ja klopt ja heel tevreden ja.
Ha haquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:38 schreef Adrie072 het volgende:
Zekers, al is het maar om de locatie (fucking treinstation, waarom?)
Dat was de Avondetappe.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:38 schreef Adrie072 het volgende:
Zekers, al is het maar om de locatie (fucking treinstation, waarom?)
Je zit in het verkeerde topic.quote:Op woensdag 20 juli 2016 01:02 schreef Adrie072 het volgende:
Waarom? Lieve klagers over de Avondetappe-locatie, we zitten bij dit tramstation omdat dat naast Baukes hotel is. Puur praktische keuze dus. Bron twitter @marijnfietst
11.30quote:
Met haar aan mijn zijde zou ik pas bij thuis komst in topvorm zijn....quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:38 schreef Columbiafan het volgende:
Jammer dat Kittel niet in absolute topvorm verkeert deze Tour.
Misschien dat ons Herbert dat interview kan afnemen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:43 schreef showtimer het volgende:
Benieuwd of ze Zakarin aan tafel hebben.
Begijn is van foute vrienden, die is veel leuker dan de nederlandse versie en afleveringen staan daarvan op dailymotionkanaal van vlaamsetvofficialquote:
Ik ga zo kijken. Wat was er mis ?quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:14 schreef Adrie072 het volgende:
Het liep niet lekker deze aflevering, beetje ongemakkelijk allemaal.
Wie ?quote:
Burgermeester van Leuvenquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die 78-jaar oude man, geen idee wie het is
Louis Tobback. Bekende oud-politicus en nog steeds nu burgemeester van Leuven.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die 78-jaar oude man, geen idee wie het is
Misschien wel de bekendste ja het overlijden van deHaene. Zeg maar de Wim Kok of Lubbers van België. Altijd een symphatieke man gevonden. Straks de herhaling kijken.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Louis Tobback. Bekende oud-politicus en nog steeds nu burgemeester van Leuven.
Wel heeeel wat sympathieker dan Kok en Lubbers.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 05:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien wel de bekendste ja het overlijden van deHaene. Zeg maar de Wim Kok of Lubbers van België. Altijd een symphatieke man gevonden. Straks de herhaling kijken.
Wombcat vanavond in de achtergrond:quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:14 schreef Wombcat het volgende:
Waar zitten ze vanavond? Want vanochtend zag ik hier in Le Grand Bornand een auto van Sporza met "Vive le Velo" door het dorp rijden en de Colombiere opgaan.
Indirect wel.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:51 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Dit is waarschijnlijk al gevraagd maar er is geen mp4 voor niet-Belgen beschikbaar toch?
Mocht niet van Merijn.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij had ook wel wat meer aan mogen vallen...
sorryquote:Op zondag 24 juli 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonde dat je twijfelt aan het #droomplan van Zeeman.
2 dagen van te voren aan Sep vertellen dat de etappe naar Bern wel wat voor 'm isquote:Op zondag 24 juli 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonde dat je twijfelt aan het #droomplan van Zeeman.
Ik vind dat stemmetje wel grappig klinken.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Pauline blijft erg leuk, mits het geluid uitstaat.
Het zou fijn zijn als ze haar ogen nog even wat donkerder opmaakt.....quote:Op zondag 24 juli 2016 22:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Pauline blijft erg leuk, mits het geluid uitstaat.
Hier in huis stond het geluid ontzettend hard toen ze geïnterviewd werd nadat ze wereldkampioen was geworden in Ponferrada. Sindsdien heb ik trauma's.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik vind dat stemmetje wel grappig klinken.
De laatste jaren teerde hij in de sprints toch vooral op z'n kwaliteiten om zich perfect te positioneren en nooit weg te laten drummen, iets dat met een sprint van een paar man natuurlijk niet relevant is. Maar hij lijkt sneller dan ooit op dit moment.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je vraagt je af hoe deze Sagan er toch in slaagt om sprints tegen Van Avermaet en Kwiatkowski te verliezen.
Hopelijk wint Contador de Vuelta als mooi afscheid voor Oleg.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Ondanks Contador een prima Tour voor Oleg.
2e achter Gesinkquote:Op zondag 24 juli 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk wint Contador de Vuelta als mooi afscheid voor Oleg.
maar die wint Poelsquote:Op zondag 24 juli 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee :S.
Gesink en Kruijswijk doen maar een koppeltijdrit in de Giro.
In de sjas?quote:Op zondag 24 juli 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee :S.
Gesink en Kruijswijk doen maar een koppeltijdrit in de Giro.
Het schijnt deze winter wederom koud te worden in Italie, met sneeuw zelfs. Pech dus.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Kruijswijk moet de Giro winnen. Moet.
FOK knokploeg in mei naar Italië om sneeuw te ruimen.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:44 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Het schijnt deze winter wederom koud te worden in Italie, met sneeuw zelfs. Pech dus.
Even sneeuwruimen op de Stelvio brb.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
FOK knokploeg in mei naar Italië om sneeuw te ruimen.
Begin juni geschreven.quote:The 100th Giro would not only include star cyclists, but star climbs. Besides the Sardinian start and expected visits to the Giro’s original host cities – Milan, Bologna, Turin, Genoa, Florence, Rome, Naples and Chieti – the RCS Sport is rumoured to be aiming at Italy’s star climbs. Probable climbs include Plan de Corones, Monte Zoncolan, Cime di Lavaredo, Mortirolo/Stelvio and Colle dell Finestre.
Read more at http://www.cyclingweekly.(...)#U14KSs7swCsXjusr.99
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Begin juni geschreven.
Dat wordt fappen met z'n allen.
Verwacht jij iets van het deelnemersveld?quote:Op zondag 24 juli 2016 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit heeft in alle kranten gestaan.
Pantano wint volgend jaar alle drie de grote rondes toch?quote:Op zondag 24 juli 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verwacht jij iets van het deelnemersveld?
Ondanks dat Contador de Giro snel in handen had, was 2015 prima vermaak.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Buiten dat is de Giro toch niet zo bijzonder meer de laatste jaren. Tussen 2011/15 was het altijd binnen no-time beslist. Of het nou Contador, Nibali of Quintana was. Zo mooi als 2010 wordt het nooit meer.
Ik heb vorig jaar lang niet alles kunnen zien, maar wat ik heb gezien vond ik lang niet zo bijzonder. Contador kon een kwartier verliezen in het laatste weekend en hij won nog met overmacht. 2011 was ook al na 8 etappes beslist, maar toen konden we nog genieten van de enige echte koffieplanter die vrolijk meedanste met Contador. 2012 was al helemaal een dieptepunt.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondanks dat Contador de Giro snel in handen had, was 2015 prima vermaak.
De etappes op zichzelf waren heel erg leuk om te volgen. Dat LollerLanda soms als een grapjurk rondreed was een ander iets.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar lang niet alles kunnen zien, maar wat ik heb gezien vond ik lang niet zo bijzonder. Contador kon een kwartier verliezen in het laatste weekend en hij won nog met overmacht. 2011 was ook al na 8 etappes beslist, maar toen konden we nog genieten van de enige echte koffieplanter die vrolijk danste met Contador.
Gooi de Giro van RoboBasso eens in de download. Dat was koers.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De etappes op zichzelf waren heel erg leuk om te volgen. Dat LollerLanda soms als een grapjurk rondreed was een ander iets.
We hebben er 2?quote:Op zondag 24 juli 2016 22:55 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ah joh. Als wij 2 etappes hadden gepakt, dan was het net zo
quote:Op zondag 24 juli 2016 22:55 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ah joh. Als wij 2 etappes hadden gepakt, dan was het net zo
Shops mocht dat ooit bij Mart doenquote:Op zondag 24 juli 2016 22:56 schreef Sheffield het volgende:
Elk jaar dat belletje van de grote baas met de primeur
Wat is er woensdag?quote:Op zondag 24 juli 2016 22:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Nu dat lege gevoel alsof het leven niets meer waard is. Dat het gauw woensdag is.
Ik zie niets in de Gids?quote:Op zondag 24 juli 2016 22:59 schreef Sheffield het volgende:
Morgen weer de ronde van Wallonie op de Belg
Wallonië is niet mijn pakkie an.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat is er beter aan Denemarken dan TRW?
Maar 2 Spaanstalige renners aan de start, ik snap je.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wallonië is niet mijn pakkie an.
Wat is het laatste nieuws omtrent Tomgod?quote:Op zondag 24 juli 2016 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog maar 13 dagen tot de wegrit, omggggg.
Misschien heb je gelijk, maar als de kopman wegvalt en het team dit jaar gebruikt als leerseizoen voor de sprint. Is het dan werkelijk/realistisch gezien, zo slecht?quote:
een heel seizoen om te leren?? das belachelijkquote:Op maandag 25 juli 2016 01:10 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, maar als de kopman wegvalt en het team dit jaar gebruikt als leerseizoen voor de sprint. Is het dan werkelijk/realistisch gezien, zo slecht?
twitter:Vannieuwkerke twitterde op zondag 11-06-2017 om 15:18:51Spankracht van Dauphiné meepakken naar de Tour? I agree. #vivelevelo vanaf 1 juli op @een reageer retweet
+1quote:Op maandag 12 juni 2017 13:53 schreef luukert het volgende:
Hopelijk komt er deze tour weer een aflevering met DeMart
Wilt u een uitzending tijdens uw vakantie in Frankrijk bijwonen, dan kunt u op de onderstaande lijst met locaties bekijken of een opname bij u in de buurt is. Hieronder kunt ook zien op welk tijdstip de uitzending op Één begint, zodat u niets hoeft te missen van het programma.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:21 schreef Sjoerd102 het volgende:
Is er ergens een schema van (met name de eerste dagen) waar programma opgenomen wordt? Wellicht dat ik kijkje wil gaan nemen.
Briljante muzikant (de beste van België), bovendien een zeer aangenaam persoon.quote:
Schaatsen is een te technische sport voor doping he!quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:41 schreef Tommeke het volgende:
Die tijdritpakken... Vroeger waren die schaatsstrips toch ook een cover-up voor het feit dat onze schaatsers tjokvol zaten?
vergeet de neuspleisters nietquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:41 schreef Tommeke het volgende:
Die tijdritpakken... Vroeger waren die schaatsstrips toch ook een cover-up voor het feit dat onze schaatsers tjokvol zaten?
Die waren er dan toch wel opgeplakt. Maar ik kan mij ook niet voorstellen dat die strips zoveel nut hebben.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:41 schreef Tommeke het volgende:
Vind het tot nu toe wel vrij saai alleen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:41 schreef Evertjan het volgende:
ik zit nu de hele avond te kijken naar Tour de Jour. Avondetappe en nu Vive le Velo en de laatste heeft toch wel mijn voorkeur
Meen je dat nou? Ik vind deze het saaist van de drie. En ik ben absoluut geen Tour du Jour fan.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:41 schreef Evertjan het volgende:
ik zit nu de hele avond te kijken naar Tour de Jour. Avondetappe en nu Vive le Velo en de laatste heeft toch wel mijn voorkeur
ik kan bij Tour de Jour niet tegen die Genee als presentator. Bij VI zit hij op zijn plek maar van wielrennen heeft hij totaal geen verstandquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik vind deze het saaist van de drie. En ik ben absoluut geen Tour du Jour fan.
Daar is hij dan ook presentator voor hequote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik kan bij Tour de Jour niet tegen die Genee als presentator. Bij VI zit hij op zijn plek maar van wielrennen heeft hij totaal geen verstand
Jij hebt dat ook in de Tour?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:00 schreef Wombcat het volgende:
Thomas de Gendt: "tijdens de Tour zie ik alleen mijn voorwiel en het achterwil."
Herkenbaar
Dat niet, maar wel in wedstrijden. Pas nadat ik de Ronde van Sardinië 3x gereden heb, heb ik iets van het eiland gezien, omdat ik de 4e keer een paar dagen eerder daar was.quote:
Ah, wist niet dat je op zo'n hoog niveau hebt gefietst.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel in wedstrijden. Pas nadat ik de Ronde van Sardinië 3x gereden heb, heb ik iets van het eiland gezien, omdat ik de 4e keer een paar dagen eerder daar was.
Het was niet de Ronde van Sardinië voor profs, maar de Granfondo in Italië, dus voor amateurs en wielertoeristen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, wist niet dat je op zo'n hoog niveau hebt gefietst.
"...even praten en vooral Indurain het werk laten doen..." komt toch redelijk overeen met uw versie.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:19 schreef Wombcat het volgende:
Bruyneel rijdt weg in het gezelschap van Indurain en pakt een mooie overwinning?
Dat ging ietsje anders. Bruyneel zat een km of 20 in het wiel van Indurain en kwam er op 200 m voor de finish uit.
Indurain was niet geamuseerd achteraf dat Bruyneel er nog overheen sprintte nadat 'ie 20 km niets had gedaan.quote:Op zondag 2 juli 2017 12:42 schreef aswesleep het volgende:
[..]
"...even praten en vooral Indurain het werk laten doen..." komt toch redelijk overeen met uw versie.
Wat is het antwoord?quote:Op zondag 2 juli 2017 22:31 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind Phinney een beetje raar.
Tevens is mijn vorige vraag beantwoord.
Matias Declerq (ofzo), een of andere schrijverquote:
Ahquote:Op zondag 2 juli 2017 22:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Matias Declerq (ofzo), een of andere schrijver
Hij zit er vooral omdat hij een boek heeft geschreven over de trainingsmakkers Iljo Keisse, Wouter Weylandt, Dmitri de Fauw, Kurt Hovelijnck en Bert de Backer. Waarvan eerst Hovelijnck na een zware val in coma raakte, daarna De Fauw zichzelf van het leven beroofde en vlak daarna Weylandt verongelukte.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Matias Declerq (ofzo), een of andere schrijver
Dat klinkt best als een interessant boek.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij zit er vooral omdat hij een boek heeft geschreven over de trainingsmakkers Iljo Keisse, Wouter Weylandt, Dmitri de Fauw, Kurt Hovelijnck en Bert de Backer. Waarvan eerst Hovelijnck na een zware val in coma raakte, daarna De Fauw zichzelf van het leven beroofde en vlak daarna Weylandt verongelukte.
Een beetje raar is wel prima, 13 in een dozijn teksten van renners kennen we wel.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:31 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind Phinney een beetje raar. Met z'n gedefinieerde emoties en gekanaliseerde energiebronnen.
Tevens is mijn vorige vraag beantwoord.
Klopt, alleen kan ik echt niks met dat zweverige gedoe over je emoties definiëren en je energiebronnen kanaliseren en weet ik het wat allemaalquote:Op zondag 2 juli 2017 22:41 schreef komrad het volgende:
[..]
Een beetje raar is wel prima, 13 in een dozijn teksten van renners kennen we wel.
ik vond zijn schilderij heel erg cool, zou het zo binnen hangen. En ik heb zwaar respect dat hij voor het fietsen gekozen heeft en niet de zak geld gepakt heeft na zijn ongevalquote:Op zondag 2 juli 2017 22:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt, alleen kan ik echt niks met dat zweverige gedoe over je emoties definiëren en je energiebronnen kanaliseren en weet ik het wat allemaal
Waarschijnlijk niet. Mijn oma (!) kijkt altijd naar Blokken maar die prijsvraag is iig niet voor Nederlanders te winnen.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:43 schreef Szura het volgende:
Werkt dat sms'en eigenlijk ook vanuit Nederland? Ik wil wel een Sagan-truitje winnen.
oh en met dat virtuele wegzweven kan ik ook nietsquote:Op zondag 2 juli 2017 22:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt, alleen kan ik echt niks met dat zweverige gedoe over je emoties definiëren en je energiebronnen kanaliseren en weet ik het wat allemaal
Inderdaad een vet kunstwerk.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:44 schreef komrad het volgende:
[..]
ik vond zijn schilderij heel erg cool, zou het zo binnen hangen. En ik heb zwaar respect dat hij voor het fietsen gekozen heeft en niet de zak geld gepakt heeft na zijn ongeval
Bij die stukken van Maxim krijg ik altijd last van enorme plaatsvervangende schaamte. Het gaat echt nergens over en hij zet mensen af en toe gewoon voor lul.quote:Op maandag 3 juli 2017 09:08 schreef Keano het volgende:
De liefde voor de koers spat elke minuut van het scherm. In tegenstelling tot Tour du Jour waar Maxim Hartman schijtlollig loopt te provoceren langs het parcours met achterlijke vragen als: heb je eten bij je
Dat dus.quote:
Dit inderdaad. Niet standaard interviews zijn leuk maar dit was me te zweverig.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heb hem meteen besteld op mn koboquote:Op zondag 2 juli 2017 22:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij zit er vooral omdat hij een boek heeft geschreven over de trainingsmakkers Iljo Keisse, Wouter Weylandt, Dmitri de Fauw, Kurt Hovelijnck en Bert de Backer. Waarvan eerst Hovelijnck na een zware val in coma raakte, daarna De Fauw zichzelf van het leven beroofde en vlak daarna Weylandt verongelukte.
Zaten nog even naar de werken van Danny, Marijn en Dione te kijkenquote:
Dat kapsel is wel een minpunt, maar verder heb ik geen problemen met Emma.quote:
Maakt haar 10 jaar ouder.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat kapsel is wel een minpunt, maar verder heb ik geen problemen met Emma.
Dit dusquote:Op maandag 3 juli 2017 22:30 schreef b2py het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat het een vrouw van eind 40 was die er nog bijzonder goed uitzag..
Zijn eerste woorden waren ook dat hij niets met wielrennen heeft.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:29 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Emma wel een lieverd. Wat doet die gladjakker ernaast?
dat was toch een best goede tienkamper?quote:Op maandag 3 juli 2017 22:29 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Emma wel een lieverd. Wat doet die gladjakker ernaast?
De Vlaamse John van Lottum.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zijn eerste woorden waren ook dat hij niets met wielrennen heeft.
Wat een ruggentuffer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |