.. voor darters inderdaadquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:07 schreef Tagliano het volgende:
Beginnen met sporten, dat is een goede zaak voor darters
Dit ligt gevoelig
twitter:Gezzyprice twitterde op maandag 18-07-2016 om 11:14:52Win for me is a bonus...A loss for Lewis will now be embarrassing #nopressureonme #imanobody reageer retweet
wel waarquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:26 schreef Anoonumos het volgende:
twitter:Gezzyprice twitterde op maandag 18-07-2016 om 11:14:52Win for me is a bonus...A loss for Lewis will now be embarrassing #nopressureonme #imanobody reageer retweet
![]()
Hoop dat Snackpot hem sloopt
Is er een fittie gaande tussen Price en Jackpot ? Heb het schijnbaar gemist. Las de tweet van Price, maar begreep het eigenlijk niet. Heeft ViesDik vervelende dingen geroepen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:26 schreef Anoonumos het volgende:
![]()
Hoop dat Snackpot hem sloopt
quote:
Savedquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:09 schreef Tagliano het volgende:
En, omdat we nu toch bezig zijn
[ afbeelding ]
Lewis - Price is laatste wedstrijd geloof ikquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:24 schreef tja77 het volgende:
Iemand een schema van vanavond?
En dan eigenlijk hoeveelste wedstrijd Lewis-Price is. Ik heb vanavond een viswedstrijd en kan dus niet alles zien helaas.
Zou mooi zijn, dat wordt lachen denk ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lewis - Price is laatste wedstrijd geloof ik
ik verwacht een gemiddelde van 105 van Lewis met een checkoutpercentage van 50%quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, dat wordt lachen denk ik.
Ik doelde meer op, wat er in die wedstrijd ging gebeuren na 10-0. Tis toch best of 21?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan kunnen we weer kijken naar een rage van Price op Twitter
10-10 en dan 12-10 voor Adiequote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op, wat er in die wedstrijd ging gebeuren na 10-0. Tis toch best of 21?
Mooi tochquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:11 schreef de_boswachter het volgende:
Adrian Lewis versloeg zondag Mark Webster in de eerste ronde van de World Matchplay en treft nu Gerwyn Price, met wie hij overduidelijk nog een appeltje te schillen heeft.
Een eerdere nederlaag tegen zijn geblokte landgenoot zit Jackpot nog behoorlijk dwars. ,,Ik zal je wat vertellen. Gerwyn Price had vorig jaar één gelukkige wedstrijd en dat was tegen mij. Dit keer zal ik hem verslaan. Zonder problemen'', stelde Lewis tegenover Sky Sports.
Een dartsfan verlekkerde zich op Twitter aan de aanstaande clash en vergeleek de titanenstrijd met een bokswedstrijd. Price reageerde via het medium en stelde dat hij het tegen Lewis in de ring gemakkelijk twaalf rondes zou volhouden. ,,Al denk ik dat ik hem in de tweede ronde al knock-out zou slaan.''
Lewis reageerde op zijn beurt weer met de woorden: ,,Price heeft een grote mond, maar nog nooit iets gewonnen en zal ook nooit iets winnen. Bovendien heeft hij voor niemand respect.''
De relatief onbekende Price vindt het wel mooi dat de verhitte online discussie de boel op scherp heeft gezet. ,,Winst is voor mij een bonus, maar als Lewis nu verliest, wordt het behoorlijk genânt voor hem. De druk ligt niet bij mij. Ik ben een nobody.''
#viesdik hapt wel lekker hequote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:11 schreef de_boswachter het volgende:
Adrian Lewis versloeg zondag Mark Webster in de eerste ronde van de World Matchplay en treft nu Gerwyn Price, met wie hij overduidelijk nog een appeltje te schillen heeft.
Een eerdere nederlaag tegen zijn geblokte landgenoot zit Jackpot nog behoorlijk dwars. ,,Ik zal je wat vertellen. Gerwyn Price had vorig jaar één gelukkige wedstrijd en dat was tegen mij. Dit keer zal ik hem verslaan. Zonder problemen'', stelde Lewis tegenover Sky Sports.
Een dartsfan verlekkerde zich op Twitter aan de aanstaande clash en vergeleek de titanenstrijd met een bokswedstrijd. Price reageerde via het medium en stelde dat hij het tegen Lewis in de ring gemakkelijk twaalf rondes zou volhouden. ,,Al denk ik dat ik hem in de tweede ronde al knock-out zou slaan.''
Lewis reageerde op zijn beurt weer met de woorden: ,,Price heeft een grote mond, maar nog nooit iets gewonnen en zal ook nooit iets winnen. Bovendien heeft hij voor niemand respect.''
De relatief onbekende Price vindt het wel mooi dat de verhitte online discussie de boel op scherp heeft gezet. ,,Winst is voor mij een bonus, maar als Lewis nu verliest, wordt het behoorlijk genânt voor hem. De druk ligt niet bij mij. Ik ben een nobody.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |