zei* o mijn gotquote:Op maandag 18 juli 2016 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat zij die ene homo voordat je keek
ooohquote:Op maandag 18 juli 2016 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat zij die ene homo voordat je keek
ja bij mij ookquote:
ja best welquote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 22:41 schreef supersof het volgende:
waar gaat het programma over want heb ze niet zien schoonmaken
welk merk wel danquote:Op maandag 18 juli 2016 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vind prada sowieso vaak niet zo leuk
oh ging me meer om de tassenquote:Op maandag 18 juli 2016 22:44 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
bedoelde meer wat voor duur merk je wel leuk vind
geen verstand van eigenlijkquote:Op maandag 18 juli 2016 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vind prada sowieso vaak niet zo leuk
ik heb er nu eenquote:Op maandag 18 juli 2016 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh
misschien moet ik een homo maat krijgen
Ja heeft hij niets aan als je geen verstand van tassen hebtquote:
hij heeft geen tassenquote:Op maandag 18 juli 2016 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja heeft hij niets aan als je geen verstand van tassen hebt
?quote:
ik heb gewoon van die canvas tassen nu met lekker weerquote:
ik denk mediumquote:
oke leuk ja wil je verkeringquote:Op maandag 18 juli 2016 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee ik heb zwarten en blauw en nog andere kleur en ook bruin
van die?quote:Op maandag 18 juli 2016 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee ik heb zwarten en blauw en nog andere kleur en ook bruin
ik ben squote:
Ik heb een paar kledingstukken S.quote:
Ikke Mquote:Op maandag 18 juli 2016 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb een paar kledingstukken S.
Die vallen extreem raar.
ja heb soms xs of mquote:Op maandag 18 juli 2016 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb een paar kledingstukken S.
Die vallen extreem raar.
oh dacht dat je de maat van mijn huisgenoot wilde wetenquote:Op maandag 18 juli 2016 22:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat wou ik zeggen maar deed XS voor veiligheid
oke ecto dusquote:Op maandag 18 juli 2016 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
oh dacht dat je de maat van mijn huisgenoot wilde weten
die is wel M denk ik
Ben jij zo'n jurken dragende hipsterquote:Op maandag 18 juli 2016 22:54 schreef Paxcon het volgende:
heb liever dat shirts en truien enzo net een tikje langer worden gemaakt
ik heb geen seizoenskaart meerquote:Op maandag 18 juli 2016 22:55 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Toen ik met Kor was...... was je geïnteresseerd
Die draag ik nietquote:Op maandag 18 juli 2016 22:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ben jij zo'n jurken dragende hipster
Beetje als inso
nee niet van die gaye shirts enzo aubquote:Op maandag 18 juli 2016 22:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Beetje als inso
hahahahahaquote:Op maandag 18 juli 2016 22:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Beetje als inso
hou op ik durf al niet zo goedquote:Op maandag 18 juli 2016 22:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
NWS / Belgische politie: Vierdaagse Nijmegen mogelijk doelwit aanslag
Durf je nog?
had vandaag weer freshe kleding aan in stadquote:
Hoe ga je voetbal nu volgen danquote:Op maandag 18 juli 2016 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb geen seizoenskaart meer
slecht he
Ik ga ook dusquote:Op maandag 18 juli 2016 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
hou op ik durf al niet zo goed
durf ik niet meer als ik op de link klik en ga lezen?
ga je nog een huis regelen daar voor real grtd of hoe zit hetquote:Op maandag 18 juli 2016 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had vandaag weer freshe kleding aan in stad
mooie duckface selfie in het commieblock met tante en nichtje
#geenhipster
Blijkt niet zo bijzonder te zijn, alleen een soort vage verdenking.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
hou op ik durf al niet zo goed
durf ik niet meer als ik op de link klik en ga lezen?
waar ? in het commieblock?quote:Op maandag 18 juli 2016 22:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ga je nog een huis regelen daar voor real grtd of hoe zit het
FOX is ook op jaarbasis 215-,quote:Op maandag 18 juli 2016 22:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
denk fox kopen
maar weet niet, ben er een beetje te skeer voor eigenlijk
ja dat had je jaren geleden beloofdquote:
is real grtd vergelijkbaar met real IRA?quote:Op maandag 18 juli 2016 22:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ga je nog een huis regelen daar voor real grtd of hoe zit het
weet niet wat dat isquote:Op maandag 18 juli 2016 22:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
is real grtd vergelijkbaar met real IRA?
in mijn fobo staat nog een leuke herinnering daarvanquote:
nou ik zou er niet te veel van verwachtenquote:Op maandag 18 juli 2016 22:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er nu om het niveau op te krikken
maar ik heb die groep gemaakt en volgens mij ook de groepsnaamquote:
Je favoriete Amerikaanse president is zeker Buchanan?quote:Op maandag 18 juli 2016 22:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er nu om het niveau op te krikken
neequote:Op maandag 18 juli 2016 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ik heb die groep gemaakt en volgens mij ook de groepsnaam
Ja ik moet helaas zelf betalenquote:Op maandag 18 juli 2016 22:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja ik heb seizoenskaart en FOX want mijn pa kijkt altijd FOX wel handig.
appgroep?quote:Op maandag 18 juli 2016 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
oh sorry hoorquote:
nu komt het hoorquote:Op maandag 18 juli 2016 23:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je favoriete Amerikaanse president is zeker Buchanan?
quote:
Dus toch een geheime chatgroep????!quote:Op maandag 18 juli 2016 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat FOX Sports GO is ook weg opeens vond dat altijd ook wel ideaal.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik moet helaas zelf betalen
denk dat het me een beetje te gortig wordt en vaak zal ik ook geen zin hebben om het hele weekend eredivisie te gaan zitten kijken
hmmm
ja sorry jcquote:
niemand zit erop te wachtenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je ff googled snap je het misschien.
oh okequote:Op maandag 18 juli 2016 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was grappie hoor
nee heb vandaag wel mooie appartementen gezien
huisjesmelken tochquote:Op maandag 18 juli 2016 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
oh oke
ik weet nog steeds niet echt wat je daar in polen wil gaan doen eigenlijk
Ohja dat is iets cheaper toch?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat FOX Sports GO is ook weg opeens vond dat altijd ook wel ideaal.
nou ik heb het gelezen en je zit me voor niks bang te makenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Was ook speciaal voor niemand gepost dus dat komt mooi uit.
Ja iets van 125-, vorig seizoen kan je alle Eredivisie wedstrijden kijken. Deed het altijd via die PHILIPS SMART TV leek net als je echt TV keek zeg maar.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja dat is iets cheaper toch?
zou wel ideaal zijn met chromecast
alleen dat internet bij mij is ook enorm gaar
nou nouquote:Op maandag 18 juli 2016 23:04 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ik heb het gelezen en je zit me voor niks bang te maken
stomme gans
ohquote:Op maandag 18 juli 2016 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh maar 195 is ook wel groot natuurlijk
denk dat ik voor de kinderen baren optie gaquote:Op maandag 18 juli 2016 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
als je master komt doen in warsaw geef ik je discount sof
is beterquote:Op maandag 18 juli 2016 23:05 schreef supersof het volgende:
[..]
denk dat ik voor de kinderen baren optie ga
lekker hoorquote:Op maandag 18 juli 2016 23:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja iets van 125-, vorig seizoen kan je alle Eredivisie wedstrijden kijken. Deed het altijd via die PHILIPS SMART TV leek net als je echt TV keek zeg maar.
quote:Op maandag 18 juli 2016 23:06 schreef Paxcon het volgende:
als ik vrouw was zou ik wel huisvrouw willen worden
als homo zonder kinderen is dat toch niet echt te verkopen aan de buitenwereld natuurlijk
lastigquote:Op maandag 18 juli 2016 23:06 schreef Paxcon het volgende:
als ik vrouw was zou ik wel huisvrouw willen worden
als homo zonder kinderen is dat toch niet echt te verkopen aan de buitenwereld natuurlijk
Denk echt als er geen versterking in de verdediging komt. Het eeeeen kut seizoen gaat worden.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat zal de seizoenskaartverkoop goed doen
heeft slecht imagoquote:Op maandag 18 juli 2016 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap niet dat meer vrouwen niet huisvrouw willen worden
En een allimentatiequote:Op maandag 18 juli 2016 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heeft slecht imago
en als je man van je scheidt zit je zonder inkomen en werkervaring
Lindgren stond wel lekker te ballen aan het einde van het seizoenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:09 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Denk echt als er geen versterking in de verdediging komt. Het eeeeen kut seizoen gaat worden.
en Sofquote:Op maandag 18 juli 2016 23:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet bij verstandige mensen zoals Inso en ik.
Dat snap ik ook niet. Waarom neem je kinderen danquote:Op maandag 18 juli 2016 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Snap dat echt niet. Vrouwen gaan liever slaven voor een werkgever dan voor hun kinderen zorgen.
Ja jammer he.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lindgren stond wel lekker te ballen aan het einde van het seizoen
jammer dat hij weg is
mijn moeder werkte altijd op de tijden dat wij op school zaten (basisschool)quote:Op maandag 18 juli 2016 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Snap dat echt niet. Vrouwen gaan liever slaven voor een werkgever dan voor hun kinderen zorgen.
Als het nodig is, is het nodig.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:12 schreef supersof het volgende:
Ja misschien omdat je man niet genoeg verdient ofzo
Dat krijg je als de natuurlijke orde niet langer geldend is in een samenleving.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn moeder werkte ook 40-45 uur in de week verder.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mijn moeder werkte altijd op de tijden dat wij op school zaten (basisschool)
Ik moet wel werken want heb een studieschuldquote:Op maandag 18 juli 2016 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het nodig is, is het nodig.
Maar anders ben je goed gek
Kan je gewoon je man laten afbetalenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik moet wel werken want heb een studieschuld
Waaromquote:Op maandag 18 juli 2016 23:13 schreef JanCees het volgende:
Ik ben voor herinvoering van de dienstplicht
En jullie
Tegen. Beter dat geld steken in opwaardering van je defensie.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:13 schreef JanCees het volgende:
En jullie
Nee.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:13 schreef JanCees het volgende:
En jullie
dat doet alleen mijn vader bij mijn moederquote:Op maandag 18 juli 2016 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan je gewoon je man laten afbetalen
Ja ik ook, lijkt me wel leuk. Maar het kost geld en is zinloos.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou het wel prima vinden om in dienstplicht te gaan
Papsie betaaldquote:Op maandag 18 juli 2016 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]
dat doet alleen mijn vader bij mijn moeder
denk niet dat een man dat zou doen eigenlijk hoor
Hoezo niet.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]
dat doet alleen mijn vader bij mijn moeder
denk niet dat een man dat zou doen eigenlijk hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want die blazen zich zelf op?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar defensie is geen plek om mocros te heropvoeden.
nee juist niet anders had ik toch geen studieschuld pikquote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 23:14 schreef JimmyDean het volgende:
[ afbeelding ]Wel mooi toch he dat Arische ras.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Defensie is sowieso geen plek om mensen te heropvoeden.quote:
waar welquote:Op maandag 18 juli 2016 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Defensie is sowieso geen plek om mensen te heropvoeden.
Is er vast wel een geweestquote:Op maandag 18 juli 2016 23:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Noem een Mocro die zichzelf heeft opgeblazen.
Deze generatie speelt liever pokemon dan dat ze hun eigen land verdedigenquote:
Ja oke misschien ook welquote:Op maandag 18 juli 2016 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo niet.
Als het je man is die het kan betalen lijkt het me juist enorm logisch
Weet niet hoeveel het is, maar als het geen tonnen zijn is het nog wel een keer afbetaald.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke misschien ook wel
Maar denk niet dat ik een rijke man ga vinden
Kale hoofden, knappe vrouwen met korte rokjes.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:17 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wij zijn gevaarlijke Poolse brakka boys
Niet alle Polen hebben kale hoofdenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kale hoofden, knappe vrouwen met korte rokjes.
waarom?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar sowieso als je trouwt is het dom om de studieschuld van je vrouw niet af te betalen vaak
Wel veel. En ik kom regelmatig in een poolse enclave dus ik kan het weten.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:19 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Niet alle Polen hebben kale hoofden
hoezo zou je met iemand trouwen en niet samen aan een financieel plan werkenquote:
?quote:
misschien wil niemand me om mijn studieschuldquote:Op maandag 18 juli 2016 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo zou je met iemand trouwen en niet samen aan een financieel plan werken
Omdat mensen tegenwoordig huwelijk niet meer als onbreekbaar zien.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo zou je met iemand trouwen en niet samen aan een financieel plan werken
It's not you it's your debtquote:Op maandag 18 juli 2016 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien wil niemand me om mijn studieschuld
dat zou erg kut zijn
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
dat zou erg kut zijn
VK? Daar is studieschuld sowieso fictief.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
En zoveel zal t niet zijn.
Hier zie ik mensen trouwen met tonnen
oke gelukkig er is nog hoopquote:Op maandag 18 juli 2016 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
En zoveel zal t niet zijn.
Hier zie ik mensen trouwen met tonnen
Hoezoquote:Op maandag 18 juli 2016 23:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
VK? Daar is studieschuld sowieso fictief.
ik ook in het hoogseizoenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel veel. En ik kom regelmatig in een poolse enclave dus ik kan het weten.
Je moet wel een hele goeie baan vinden wil je het allemaal afbetalen. Na 15 jaar vervalt het sowieso.quote:
Echt erg, mijn geboortedorp wordt gewoon overgenomen door poolse werkers, er zijn ook poolse winkels enzo.quote:
Ja klopt.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je moet wel een hele goeie baan vinden wil je het allemaal afbetalen. Na 15 jaar vervalt het sowieso.
quote:Op maandag 18 juli 2016 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
dat zou erg kut zijn
Nou eerder die gekke Russen veel ekte ekte polen hebben bloempot tjapselsquote:Op maandag 18 juli 2016 23:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel veel. En ik kom regelmatig in een poolse enclave dus ik kan het weten.
ik zie het niet meer zitten paxquote:
Verstandig.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja klopt.
Mijn vriendin laat haar medicine schuld sowieso staan omdat het beter is dan die ton af te tikken
Nee zijn allemaal polen, die komen in de landbouw werken.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:24 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nou eerder die gekke Russen veel ekte ekte polen hebben bloempot tjapsels
Ja, als het om geld gaat kun je het wel aan haar overlatenquote:
hoezo ergquote:Op maandag 18 juli 2016 23:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Echt erg, mijn geboortedorp wordt gewoon overgenomen door poolse werkers, er zijn ook poolse winkels enzo.
zo word ik ookquote:Op maandag 18 juli 2016 23:25 schreef supersof het volgende:
ik ben ook omringd door polen maar dat komt omdat mijn huisbaas pools is en twee huizen naast elkaar beheert
hopelijk kan ik morgen wat mannen versierenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
na mortaxx kom jij ook al depressief over
Denk wel dat het zo is. Vooral mannen uit Nijmegen houden niet van meisjes met studieschuld.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
dat zou erg kut zijn
gelukkig heb ik niks met mannen uit nijmegenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:26 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Denk wel dat het zo is. Vooral mannen uit Nijmegen houden niet van meisjes met studieschuld.
Ben ook van plan een pand te kopen zodra ik een hypotheek kan betalen, maar dan in een studentenstad.quote:
oh leuk bij de vierdaagse?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:26 schreef supersof het volgende:
[..]
hopelijk kan ik morgen wat mannen versieren
Niksquote:Op maandag 18 juli 2016 23:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Een studieschuld van 7,000 is dat veel op je 22e? Mijn buurjongen heeft dat.
Ik in Warsaw, echt vies booming daar nu.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben ook van plan een pand te kopen zodra ik een hypotheek kan betalen, maar dan in een studentenstad.
hangt er van af hoe lang hij nog moetquote:Op maandag 18 juli 2016 23:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Een studieschuld van 7,000 is dat veel op je 22e? Mijn buurjongen heeft dat.
kom allemaal buitenlandse militairen tegen op tinder die de vierdaagse lopenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh leuk bij de vierdaagse?
vast allemaal sportieve jonge mannen
Nee gewoon jaar tuition die ik heb geleend.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
omdat je gaat stoppen? of werkt het daar anders
Kan jij wel mooi doen ja. Verdient goud man. In mijn huis wonen 8 man, á 300-350 per maand. Tel uit je winst.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik in Warsaw, echt vies booming daar nu.
En kijken naar een huis voor over paar jaar.
hopelijk hebben ze geen vrouw met kinderen in canadaquote:Op maandag 18 juli 2016 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
kom allemaal buitenlandse militairen tegen op tinder die de vierdaagse lopen
oh dat is wel slim danquote:Op maandag 18 juli 2016 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee gewoon jaar tuition die ik heb geleend.
Is voordeliger dan dat ik dat nu aftik
Ja moeten na bruiloft dat geld iets meer voor ons laten werken.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan jij wel mooi doen ja. Verdient goud man. In mijn huis wonen 8 man, á 300-350 per maand. Tel uit je winst.
Geen idee.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh dat is wel slim dan
is daar de rente ook zo laag
nee meeste uit denemarken en zwedenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hopelijk hebben ze geen vrouw met kinderen in canada
Nee man, geld sparen is geld weggooien.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja moeten na bruiloft dat geld iets meer voor ons laten werken.
Die rentes van ~1% is ook niet waard om vast te zetten
In 2006 heeft mijn vriendin op advies een bom geld nog 10 jaar vastgezet.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee man, geld sparen is geld weggooien.
zwedenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
nee meeste uit denemarken en zweden
en zwitserland een paar
Wist niet dat Zweden nog een leger heeft.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
nee meeste uit denemarken en zweden
en zwitserland een paar
ohquote:Op maandag 18 juli 2016 23:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wist niet dat Zweden nog een leger heeft.
slaap lekker jc kusquote:
Weet niet, met inflatie erbij enzo.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In 2006 heeft mijn vriendin op advies een bom geld nog 10 jaar vastgezet.
Dat was goed zo net voor de crisis.
in NL hoef je ook pas te betalen als je werk hebt tochquote:Op maandag 18 juli 2016 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb alleen de studieschuld van mn broertje afbetaald toen ie naar UK kwam.
ja als je bepaald inkomen hebt ofzoquote:Op maandag 18 juli 2016 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
in NL hoef je ook pas te betalen als je werk hebt toch
Ze kon er toen op haar 13e toch nog niet veel zelf mee.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Weet niet, met inflatie erbij enzo.
Klopt. Maar was niet veel, 1800 ofzo. En dan was ie er ook maar van af voor de rest van zn levenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
in NL hoef je ook pas te betalen als je werk hebt toch
oh ja 2006quote:Op maandag 18 juli 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze kon er toen op haar 13e toch nog niet veel zelf mee.
En anders stond het ook maar weg te rotten.
Als je het nu laat staan betaal je elk jaar zo lachwekkend die belsatingenquote:
Belastingquote:Op maandag 18 juli 2016 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je het nu laat staan betaal je elk jaar zo lachwekkend die belsatingen
Dan moet ik fors spendenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Belasting![]()
Gewoon schulden maken, met het huidige wanbeleid van de ECB is je spaargeld toch niks waard.
Dan alquote:Op maandag 18 juli 2016 23:36 schreef JimmyDean het volgende:
Als ik 10K+ had zou ik alles in goud stoppen
quote:Op maandag 18 juli 2016 23:36 schreef Paxcon het volgende:
sof ik dacht vorige week een van die vrienden van boncolor in de trein te zienmaar stapte in bij zwolle > groningen dus zal wel niet
marciano?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die hommo met halflang zwart haar
geen idee hoe die heet
ja dat is marcianoquote:Op maandag 18 juli 2016 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die op rechts
hij leek er echt op
weet jij waar hij woont?
hmmquote:Op maandag 18 juli 2016 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat is marciano
hij woont in rotterdam gewoon volgens mij
gayboy talk bedoel je kk wat een fagsquote:Op maandag 18 juli 2016 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die op rechts
hij leek er echt op
weet jij waar hij woont?
volgens mij alleen die rechterquote:Op maandag 18 juli 2016 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gayboy talk bedoel je kk wat een fags
ja horizontale streepjes zijn wel leukerquote:Op maandag 18 juli 2016 23:38 schreef Paxcon het volgende:
ik vind het shirt van nick niet zo leuk in die video
Heb je bank beroofd?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
maar op moment veel vermogen in geld hebben zitten is wel heel kut
welke is dat?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja horizontale streepjes zijn wel leuker
ik vind die jordi altijd wel leuk
ja de rest heeft een relatie met een meisjequote:
kijk gewoon de eerste tien seconde van het filmpje ;squote:Op maandag 18 juli 2016 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
welke is dat?
die dikkige met vettig haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |