Denk echt als er geen versterking in de verdediging komt. Het eeeeen kut seizoen gaat worden.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat zal de seizoenskaartverkoop goed doen
heeft slecht imagoquote:Op maandag 18 juli 2016 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap niet dat meer vrouwen niet huisvrouw willen worden
En een allimentatiequote:Op maandag 18 juli 2016 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heeft slecht imago
en als je man van je scheidt zit je zonder inkomen en werkervaring
Lindgren stond wel lekker te ballen aan het einde van het seizoenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:09 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Denk echt als er geen versterking in de verdediging komt. Het eeeeen kut seizoen gaat worden.
en Sofquote:Op maandag 18 juli 2016 23:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet bij verstandige mensen zoals Inso en ik.
Dat snap ik ook niet. Waarom neem je kinderen danquote:Op maandag 18 juli 2016 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Snap dat echt niet. Vrouwen gaan liever slaven voor een werkgever dan voor hun kinderen zorgen.
Ja jammer he.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lindgren stond wel lekker te ballen aan het einde van het seizoen
jammer dat hij weg is
mijn moeder werkte altijd op de tijden dat wij op school zaten (basisschool)quote:Op maandag 18 juli 2016 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Snap dat echt niet. Vrouwen gaan liever slaven voor een werkgever dan voor hun kinderen zorgen.
Als het nodig is, is het nodig.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:12 schreef supersof het volgende:
Ja misschien omdat je man niet genoeg verdient ofzo
Dat krijg je als de natuurlijke orde niet langer geldend is in een samenleving.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn moeder werkte ook 40-45 uur in de week verder.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mijn moeder werkte altijd op de tijden dat wij op school zaten (basisschool)
Ik moet wel werken want heb een studieschuldquote:Op maandag 18 juli 2016 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het nodig is, is het nodig.
Maar anders ben je goed gek
Kan je gewoon je man laten afbetalenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik moet wel werken want heb een studieschuld
Waaromquote:Op maandag 18 juli 2016 23:13 schreef JanCees het volgende:
Ik ben voor herinvoering van de dienstplicht
En jullie
Tegen. Beter dat geld steken in opwaardering van je defensie.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:13 schreef JanCees het volgende:
En jullie
Nee.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:13 schreef JanCees het volgende:
En jullie
dat doet alleen mijn vader bij mijn moederquote:Op maandag 18 juli 2016 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan je gewoon je man laten afbetalen
Ja ik ook, lijkt me wel leuk. Maar het kost geld en is zinloos.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou het wel prima vinden om in dienstplicht te gaan
Papsie betaaldquote:Op maandag 18 juli 2016 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]
dat doet alleen mijn vader bij mijn moeder
denk niet dat een man dat zou doen eigenlijk hoor
Hoezo niet.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]
dat doet alleen mijn vader bij mijn moeder
denk niet dat een man dat zou doen eigenlijk hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want die blazen zich zelf op?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar defensie is geen plek om mocros te heropvoeden.
nee juist niet anders had ik toch geen studieschuld pikquote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 23:14 schreef JimmyDean het volgende:
[ afbeelding ]Wel mooi toch he dat Arische ras.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Defensie is sowieso geen plek om mensen te heropvoeden.quote:
waar welquote:Op maandag 18 juli 2016 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Defensie is sowieso geen plek om mensen te heropvoeden.
Is er vast wel een geweestquote:Op maandag 18 juli 2016 23:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Noem een Mocro die zichzelf heeft opgeblazen.
Deze generatie speelt liever pokemon dan dat ze hun eigen land verdedigenquote:
Ja oke misschien ook welquote:Op maandag 18 juli 2016 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo niet.
Als het je man is die het kan betalen lijkt het me juist enorm logisch
Weet niet hoeveel het is, maar als het geen tonnen zijn is het nog wel een keer afbetaald.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke misschien ook wel
Maar denk niet dat ik een rijke man ga vinden
Kale hoofden, knappe vrouwen met korte rokjes.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:17 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wij zijn gevaarlijke Poolse brakka boys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |