Niet alle Polen hebben kale hoofdenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kale hoofden, knappe vrouwen met korte rokjes.
waarom?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar sowieso als je trouwt is het dom om de studieschuld van je vrouw niet af te betalen vaak
Wel veel. En ik kom regelmatig in een poolse enclave dus ik kan het weten.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:19 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Niet alle Polen hebben kale hoofden
hoezo zou je met iemand trouwen en niet samen aan een financieel plan werkenquote:
?quote:
misschien wil niemand me om mijn studieschuldquote:Op maandag 18 juli 2016 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo zou je met iemand trouwen en niet samen aan een financieel plan werken
Omdat mensen tegenwoordig huwelijk niet meer als onbreekbaar zien.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo zou je met iemand trouwen en niet samen aan een financieel plan werken
It's not you it's your debtquote:Op maandag 18 juli 2016 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien wil niemand me om mijn studieschuld
dat zou erg kut zijn
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
dat zou erg kut zijn
VK? Daar is studieschuld sowieso fictief.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
En zoveel zal t niet zijn.
Hier zie ik mensen trouwen met tonnen
oke gelukkig er is nog hoopquote:Op maandag 18 juli 2016 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
En zoveel zal t niet zijn.
Hier zie ik mensen trouwen met tonnen
Hoezoquote:Op maandag 18 juli 2016 23:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
VK? Daar is studieschuld sowieso fictief.
ik ook in het hoogseizoenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel veel. En ik kom regelmatig in een poolse enclave dus ik kan het weten.
Je moet wel een hele goeie baan vinden wil je het allemaal afbetalen. Na 15 jaar vervalt het sowieso.quote:
Echt erg, mijn geboortedorp wordt gewoon overgenomen door poolse werkers, er zijn ook poolse winkels enzo.quote:
Ja klopt.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je moet wel een hele goeie baan vinden wil je het allemaal afbetalen. Na 15 jaar vervalt het sowieso.
quote:Op maandag 18 juli 2016 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
dat zou erg kut zijn
Nou eerder die gekke Russen veel ekte ekte polen hebben bloempot tjapselsquote:Op maandag 18 juli 2016 23:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel veel. En ik kom regelmatig in een poolse enclave dus ik kan het weten.
ik zie het niet meer zitten paxquote:
Verstandig.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja klopt.
Mijn vriendin laat haar medicine schuld sowieso staan omdat het beter is dan die ton af te tikken
Nee zijn allemaal polen, die komen in de landbouw werken.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:24 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nou eerder die gekke Russen veel ekte ekte polen hebben bloempot tjapsels
Ja, als het om geld gaat kun je het wel aan haar overlatenquote:
hoezo ergquote:Op maandag 18 juli 2016 23:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Echt erg, mijn geboortedorp wordt gewoon overgenomen door poolse werkers, er zijn ook poolse winkels enzo.
zo word ik ookquote:Op maandag 18 juli 2016 23:25 schreef supersof het volgende:
ik ben ook omringd door polen maar dat komt omdat mijn huisbaas pools is en twee huizen naast elkaar beheert
hopelijk kan ik morgen wat mannen versierenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
na mortaxx kom jij ook al depressief over
Denk wel dat het zo is. Vooral mannen uit Nijmegen houden niet van meisjes met studieschuld.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
dat zou erg kut zijn
gelukkig heb ik niks met mannen uit nijmegenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:26 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Denk wel dat het zo is. Vooral mannen uit Nijmegen houden niet van meisjes met studieschuld.
Ben ook van plan een pand te kopen zodra ik een hypotheek kan betalen, maar dan in een studentenstad.quote:
oh leuk bij de vierdaagse?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:26 schreef supersof het volgende:
[..]
hopelijk kan ik morgen wat mannen versieren
Niksquote:Op maandag 18 juli 2016 23:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Een studieschuld van 7,000 is dat veel op je 22e? Mijn buurjongen heeft dat.
Ik in Warsaw, echt vies booming daar nu.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben ook van plan een pand te kopen zodra ik een hypotheek kan betalen, maar dan in een studentenstad.
hangt er van af hoe lang hij nog moetquote:Op maandag 18 juli 2016 23:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Een studieschuld van 7,000 is dat veel op je 22e? Mijn buurjongen heeft dat.
kom allemaal buitenlandse militairen tegen op tinder die de vierdaagse lopenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh leuk bij de vierdaagse?
vast allemaal sportieve jonge mannen
Nee gewoon jaar tuition die ik heb geleend.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
omdat je gaat stoppen? of werkt het daar anders
Kan jij wel mooi doen ja. Verdient goud man. In mijn huis wonen 8 man, á 300-350 per maand. Tel uit je winst.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik in Warsaw, echt vies booming daar nu.
En kijken naar een huis voor over paar jaar.
hopelijk hebben ze geen vrouw met kinderen in canadaquote:Op maandag 18 juli 2016 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
kom allemaal buitenlandse militairen tegen op tinder die de vierdaagse lopen
oh dat is wel slim danquote:Op maandag 18 juli 2016 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee gewoon jaar tuition die ik heb geleend.
Is voordeliger dan dat ik dat nu aftik
Ja moeten na bruiloft dat geld iets meer voor ons laten werken.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan jij wel mooi doen ja. Verdient goud man. In mijn huis wonen 8 man, á 300-350 per maand. Tel uit je winst.
Geen idee.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh dat is wel slim dan
is daar de rente ook zo laag
nee meeste uit denemarken en zwedenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hopelijk hebben ze geen vrouw met kinderen in canada
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |