SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQRock you in your face and stab your brain with your nosebone
Niet hier, mag in een ander topic.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kunnen we gewoon hier die kaartjes aan blijven vragen? (Als vanTrapz dat wil blijven doen voor ons dan) Of mag dat niet meer in dit topic?
Heb wel behoefte aan wat leuks
Ik lees er behoorlijk veel over.quote:
Nee, mag hier niet. Kan in een ander topic!quote:Op maandag 18 juli 2016 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kunnen we gewoon hier die kaartjes aan blijven vragen? (Als vanTrapz dat wil blijven doen voor ons dan) Of mag dat niet meer in dit topic?
Heb wel behoefte aan wat leuks
mijn 10km egg kwam niet uit,. bleef steken op 10/10, maar wel een jinx toegevoegd uiteindelijkquote:Op maandag 18 juli 2016 22:27 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Ja net weer een ei die glitched, gewoon helemaal niks gekregen
Nice, had iedereen maar zo een gelukquote:Op maandag 18 juli 2016 22:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
mijn 10km egg kwam niet uit,. bleef steken op 10/10, maar wel een jinx toegevoegd uiteindelijk
wat gebeurde er bij jou dan?quote:Op maandag 18 juli 2016 22:31 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Nice, had iedereen maar zo een geluk
3x vandaag dat de game freezed bij de animatie net als de pokeball glitch, helemaal niks gehad en voor niks gelopenquote:
hahahaa dan gooide ik mijn telefoon de sloot inquote:Op maandag 18 juli 2016 22:32 schreef over_hedge het volgende:
Mijn 5 km ei kwam net gewoon uit. Zit er een rattata in.
Welk topic dan?quote:Op maandag 18 juli 2016 22:30 schreef Unites het volgende:
[..]
Nee, mag hier niet. Kan in een ander topic!
het zit mij nog niet echt mee met die eieren. Ook nog nooit een 10km egg gekregen.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
hahahaa dan gooide ik mijn telefoon de sloot in![]()
Als ik jynx vang, kan ik vredig sterven.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
mijn 10km egg kwam niet uit,. bleef steken op 10/10, maar wel een jinx toegevoegd uiteindelijk
Heb er al een shitload gehad johquote:Op maandag 18 juli 2016 22:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
het zit mij nog niet echt mee met die eieren. Ook nog nooit een 10km egg gekregen.
Ik denk dat die nog aangemaakt moet worden, en de user die het script onder de knie heeft, ja ik weet niet of hij het nog wil doenquote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 22:37 schreef Lastpost het volgende:
Net een beetje aan het speuren met die code die onze Feyenoorder aangaf. Direct een Kabutops, Electrabuzz, Grimer en Raichu gevonden in de regio. Nu kijken of het 'vaste' spans zijn of ze gewoon random waren.
nooit voor niks gelopen, calorieen verbrand kerelquote:Op maandag 18 juli 2016 22:35 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
3x vandaag dat de game freezed bij de animatie net als de pokeball glitch, helemaal niks gehad en voor niks gelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |