Waarom Ajax?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 01:25 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Wat een verschil met Ajax zeg. Hier staat gewoon een team dat (weer) ver kan komen in Europa.
Waarschijnlijk omdat ajax de directe concurrent is. Deze had je best zelf kunnen invullen toch?quote:
Ajaxquote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ajax de directe concurrent is. Deze had je best zelf kunnen invullen toch?
Van Ginkel zal waarschijnlijk komen. De kans dat niemand meer vertrekt is ook erg klein.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:17 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Hoop dat er niks komt voor de Jong en Willems, dan is een v Ginkel niet eens 100% noodzaak.
FIFA moet zich eens hard maken voor gelijkgetrokken transferwindows wereldwijd, dan kunnen ze ook meteen veel korter. En dan gewoon 1x per jaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 16:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Van Ginkel zal waarschijnlijk komen. De kans dat niemand meer vertrekt is ook erg klein.
Zelf zou ik liever kortere transferperiodes zien. Gewoon het hele seizoen dezelfde selectie, in plaats van dat gewissel in de eerste maand en de winterstop.
Eens. Vooral in de winter is kut. Ben je bezig aan een topseizoen, worden je beste spelers weggekocht.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 16:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
FIFA moet zich eens hard maken voor gelijkgetrokken transferwindows wereldwijd, dan kunnen ze ook meteen veel korter. En dan gewoon 1x per jaar.
Maar ja, dat beperkt de handel en daarmee de inkomsten. Dus gaat nooit gebeuren.
Je hoeft ze niet te verkopen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 17:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens. Vooral in de winter is kut. Ben je bezig aan een topseizoen, worden je beste spelers weggekocht.
Een 3e partij probeert de voorbereiding te verneuken.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:04 schreef VEM2012 het volgende:
Ik ben benieuwd wat hier nu precies achter steekt. De harde kern van PSV is volgens mij geen verzameling doorgesnoven rascriminelen, maar eerder grote bek, klein hartje.
Dus wat is er de afgelopen weken ineens anders?
Dat zou idd kunnen. Zou ik graag boven water willen hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Een 3e partij probeert de voorbereiding te verneuken.
nogal, morgen dus weer achter gesloten deuren op de herdgang?quote:
Lijkt me dat dat wel te regelen moet zijn. Het is toch van de zotten dat, wanneer er een scheet overdwars zit, of politiebudgetten opgepot moeten worden, zo maar alles afgelast mag worden. Geloof er maar vrij weinig van. Zo kan je toch niks meer organiseren..quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nogal, morgen dus weer achter gesloten deuren op de herdgang?
Lijkt me stug. Eerder dat er bij elke scheet gewoon voor de gemakkelijkste weg gekozen wordt. Wat ik op zich ook best kan begrijpen van een gemeente. Maar wel kut voor ons en PSV.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Een 3e partij probeert de voorbereiding te verneuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |