Vierdequote:Op maandag 18 juli 2016 22:36 schreef Rabieluh het volgende:
Maar dat Sporting, was dit hun eerste of tweede oefenpotje van het seizoen?
En hebben ze hun team een beetje compleet?quote:
Was een C-team. Dus nogal wiedes dat je dan makkelijk wint.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En hebben ze hun team een beetje compleet?
Zo'n rode kaart vertekend de boel behoorlijk natuurlijk maar ik probeer ze een beetje in te schatten.
E-team toch?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:28 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Was een C-team. Dus nogal wiedes dat je dan makkelijk wint.
Krylya Sovetov, Gent en AFC hadden betere teamsquote:Op maandag 18 juli 2016 23:28 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Krylya Sovetov, Gent en AFC hadden betere teams
Zou PSV van FC Lieferink kunnen winnen denk je?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:28 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juli 2016 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat zijn ze mad zeg. Eigenlijk een ploeg vol Bronson's.
Er zat een dikke effect in dat schot. Kan je zien in de laatste replay.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:52 schreef Doublepain het volgende:
Lol die goal van Maher, zelfs de plaatselijke bakker van San Marino had die gestopt.
Precies, vanuit bijna alle camerahoeken (alle 3 ofzo) lijkt die bal makkelijk houdbaar. Behalve vanuit de hoek vanachter de bal, er zal wel zo'n rare kronkel aan die bal. Ik snap best dat de keeper zich verkeek.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er zat een dikke effect in dat schot. Kan je zien in de laatste replay.
In ben de laatste die Mayer zal complimenteren, maar dat was een goed schot met een belachelijk effect. Die keeper had geen idee waar die bal uit zou komen en hij zag hem ookpas laat aankomen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:52 schreef Doublepain het volgende:
Lol die goal van Maher, zelfs de plaatselijke bakker van San Marino had die gestopt.
Omdat Rik een waardeloze insider is.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:39 schreef Doublepain het volgende:
Hoe kan het dat Willems met een paar topclubs gesproken heeft en Rik van niks weet?
quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:39 schreef Doublepain het volgende:
Hoe kan het dat Willems met een paar topclubs gesproken heeft en Rik van niks weet?
Rik heeft onder andere Monaco al eens genoemdquote:Op woensdag 20 juli 2016 18:39 schreef Doublepain het volgende:
Rik wordt volkomen geblocked door Tieske Slegers, die weet precies hoe hij de lekken moet dicht houden waar hij zelf van profiteerde.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:39 schreef Doublepain het volgende:
die lekken had Gerbrands al gedicht, het laatste jaar kreeg thijs al nauwelijks nog groot nieuws.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Rik wordt volkomen geblocked door Tieske Slegers, die weet precies hoe hij de lekken moet dicht houden waar hij zelf van profiteerde.
Aan de ene kant jammer voor ons als nieuwsgierige roddelsupporters, aan de andere kant vind ik het een zeer goede zaak, kaarten dicht tegen de borst houden en rust houden, nieuws pas naar buiten als er nieuws ís.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die lekken had Gerbrands al gedicht, het laatste jaar kreeg thijs al nauwelijks nog groot nieuws.
Nu geeft Thijs volgens mij af en toe een kruimel aan Rik waarmee het ED dan mag openen maar zelf ontdekt meneer niks
heel goed dat niet alles meer uitlekt, zorgt vaak voor onrust omdat ook negatieve dingen uitlekkenquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aan de ene kant jammer voor ons als nieuwsgierige roddelsupporters, aan de andere kant vind ik het een zeer goede zaak, kaarten dicht tegen de borst houden en rust houden, nieuws pas naar buiten als er nieuws ís.
Wel ja? Ik dacht dat PSV geen doorverkooppercentage had afgedwongen...quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:25 schreef BeamofLight het volgende:
En een doorverkooppercentage op Gini. Beter. Ik schat 5% over een 30 miljoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |