#generaliserendekutopmerking:quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:56 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Zeg dat..
https://twitter.com/CourtneyStodden/status/766056128966905857
Die borsten zijn gek, maar de buik vind ik echt heel normaal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind ook dat ze een gek en lelijk lijf heeft hoor. Tuurlijk is ze slank, maar die rare veel te grote borsten, die kont zo gek, dat buikje (komt beiden misschien door die achterlijk hoge hakken)....idd allemaal gewoon niet in proportie. Een soort cartoon.
1-0 voor jou: maffe pruikvoorspelling klopt.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
1-0 voor jou: maffe pruikvoorspelling klopt.
Volgens mij denkt ze er vooral de bladen cq internet mee te halen, en dat lukt.quote:Op maandag 22 augustus 2016 11:45 schreef Cynix ® het volgende:
Met alle respect hoor, maar denkt ze nou echt dat mannen van dit soort foto's tegen de onderkant van hun tafels kloppen?
Van die kiekjes in de pruikenzaak? Denk het niet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 11:45 schreef Cynix ® het volgende:
Met alle respect hoor, maar denkt ze nou echt dat mannen van dit soort foto's tegen de onderkant van hun tafels kloppen?
Nou, eerlijk gezegd, van geen enkel kiekje van haar. Ook die 2 daarboven niet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van die kiekjes in de pruikenzaak? Denk het niet.
Ja hallo, wat moeten wij dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:41 schreef girlnextdoor. het volgende:
Het wordt tijd dat ze eens iets nuttigs gaat doen met haar leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |