Nu aan het fabriceren: Zelfgemaakte saté ati, rijst zelfgemaakt satesaus, gesmoorde Hollandse sperziebonen in oosterse kruiden, zoetzure komkommersalade
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Gloeiend hete kippensoep met knoflookstokbrood. Wist ik veel dat het bijna 28 graden zou worden
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends. In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Frambozensmoothie op basis van slagroomijs en rijstmelk (ipv melk) met een klein beetje agavesiroop.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends. In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hele dorade onder de ovengrill vandaan, gebakken aardappelen, zoete wortels, gewokte spitskool
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Naar aanleiding van de TT: straks inderdaad een zelf gedraaid balletje gehakt volgens De Librijemethode en daarbij een frisse venkel met sinaasappelsalade.
Een gehaktbal eet ik trouwens bij voorkeur met een pittige dijon mosterd maar ik eet em ook wel met sambal, sate, mayo, curry, whisky cocktail , knoflook, barbecue, zigeuner saus of ketchup als de bal maar goed is Ik moet er ook niet teveel maken of ik er nou 2 of 8 maak ze gaan dezeflde dag op
[ Bericht 5% gewijzigd door Karzai op 19-07-2016 17:53:55 ]