abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 10:40:17 #151
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_164239802
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 13:23 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dus dat zou betekenen dat er heel veel journalisten zijn die rechtstreeks betrokken zijn in het complot?

Dus die worden dan vooraf geinstrueerd of hoe zie je dat voor je?
Waarom moet je niet geloven wat in de krant staat
http://www.volkskrant.nl/(...)rant-staat~a3635095/

Professor Hammelink noemt een paar voorbeelden hoe journalisten verhalen kopieeren van spindoctors die bij grote gebeurtenissen al een script hebben klaarliggen zonder die na te gaan . Meestal worden oerbeelden gebruikt om je een verhaal/oorlog te verkopen zoals beelden van babies spreken iedereen aan net als dierenleed . Journalisten zijn niet kritisch genoeg en het publiek ook niet en het publiek zou de journalisten kritisch moeten houden en vice versa .

Daar kan ik me wel in vinden , ik geloof ook niks meer.
Vandaag de dag word het publiek steeds kritischer en blijft de msm achter dus voortaan moet je maar zelf achtergronden zoeken bij het nieuws en je eigen journalist zijn en zelf kritische vragen blijven stellen bij alles wat je tegenkomt .
Dankzij internet ben je gelukkig niet meer afhankelijk van de msm voor het nieuws of voor het vormen van je wereldbeeld .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_164239897
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:40 schreef Summers het volgende:

[..]

Waarom moet je niet geloven wat in de krant staat
http://www.volkskrant.nl/(...)rant-staat~a3635095/

Professor Hammelink noemt een paar voorbeelden hoe journalisten verhalen kopieeren van spindoctors die bij grote gebeurtenissen al een script hebben klaarliggen zonder die na te gaan . Meestal worden oerbeelden gebruikt om je een verhaal/oorlog te verkopen zoals beelden van babies spreken iedereen aan net als dierenleed . Journalisten zijn niet kritisch genoeg en het publiek ook niet en het publiek zou de journalisten kritisch moeten houden en vice versa .

Daar kan ik me wel in vinden , ik geloof ook niks meer.
Vandaag de dag word het publiek steeds kritischer en blijft de msm achter dus voortaan moet je maar zelf achtergronden zoeken bij het nieuws en je eigen journalist zijn en zelf kritische vragen blijven stellen bij alles wat je tegenkomt .
Dankzij internet ben je gelukkig niet meer afhankelijk van de msm voor het nieuws of voor het vormen van je wereldbeeld .
Maar de lijn meteen doortrekken naar niks meer geloven is dan weer wat extreem, vind je niet?

En dan blijft de vraag voor mij bestaan; hoe verifieer jij dan de betrouwbaarheid van een bron? Hoe weet je dat bron 1 wel gelijk heeft en bron 2 niet? Ik zie dat onderscheid nog niet zo namelijk.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 11:23:21 #153
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_164240785
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:44 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar de lijn meteen doortrekken naar niks meer geloven is dan weer wat extreem, vind je niet?
Nee hoor het lijkt mij vrij normaal om niks meer te geloven na zoveel leugens en manipulatie en nadat je door de mand bent gevallen als microfoon van de status quo .
Ik zou juist gek zijn om nog iets te geloven uit die hoek , eerst controleren of het wel waar is .
quote:
En dan blijft de vraag voor mij bestaan; hoe verifieer jij dan de betrouwbaarheid van een bron? Hoe weet je dat bron 1 wel gelijk heeft en bron 2 niet? Ik zie dat onderscheid nog niet zo namelijk.
Verschillende bronnen bekijken op internet en achtergronden van het verhaal bekijken en dan je eigen conclusies trekken , zoals het hoort .
pi_164243127
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:23 schreef Summers het volgende:

[..]

Nee hoor het lijkt mij vrij normaal om niks meer te geloven na zoveel leugens en manipulatie en nadat je door de mand bent gevallen als microfoon van de status quo .
Ik zou juist gek zijn om nog iets te geloven uit die hoek , eerst controleren of het wel waar is .

[..]

Verschillende bronnen bekijken op internet en achtergronden van het verhaal bekijken en dan je eigen conclusies trekken , zoals het hoort .
Zo is het juist.
Als iemand heeft je leugentjes vertelt ben je toch gewoon dom als je ze blijven geloven/vertrouwen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_164243377
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zo is het juist.
Als iemand heeft je leugentjes vertelt ben je toch gewoon dom als je ze blijven geloven/vertrouwen.
Onheilsprofeten zouden niet meer bestaan als wat jij zegt waar zou zijn. Toch is een Alex Jones retepopulair. En zo heb je meer van die alternatieve media boys en girls voor wie exact hetzelfde geldt.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 14:40:17 #156
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_164244822
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:30 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Onheilsprofeten zouden niet meer bestaan als wat jij zegt waar zou zijn. Toch is een Alex Jones retepopulair. En zo heb je meer van die alternatieve media boys en girls voor wie exact hetzelfde geldt.
Blijkbaar hebben ze behoefte aan ander nieuws die de msm niet bied , andere vragen die de msm niet stelt en waarnemingen die de msm niet doet .
pi_164252816
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:30 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik heb altijd gasten zoals Alex Jones idioten gevonden.
Wa heb je 't nou over?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_164255884
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 21:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb altijd gasten zoals Alex Jones idioten gevonden.
Wa heb je 't nou over?
Ik heb het niet over jou, maar in het algemeen.
pi_164256657
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 23:42 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik heb het niet over jou, maar in het algemeen.
In 't algemeen weten we allemaal dat gasten zoals AJ bullshitters zijn, Zelfde soort BS als de MSM dus.
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 21:56:31 #160
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_164281518
quote:

[..]

Zo is het juist.
...ik kan dus volstrekt niet begrijpen dat men naar het ziekenhuis gaat
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 7 augustus 2016 @ 11:24:13 #161
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_164292262
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 00:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

In 't algemeen weten we allemaal dat gasten zoals AJ bullshitters zijn, Zelfde soort BS als de MSM dus.
Naast alex jones wie nog meer dan?
Of al die bekende BNW-ers die bekend zijn van nieuws of tv , david Icke en Martin Vrijland etc?
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  Moderator zondag 7 augustus 2016 @ 12:20:48 #162
249559 crew  Lavenderr
pi_164293116
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 21:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

...ik kan dus volstrekt niet begrijpen dat men naar het ziekenhuis gaat
Tot je zelf een keer iets hebt waardoor je er naar toe moet.
  zondag 7 augustus 2016 @ 14:06:01 #163
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_164295872
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 14:40 schreef Summers het volgende:

[..]

Blijkbaar hebben ze behoefte aan ander nieuws die de msm niet bied , andere vragen die de msm niet stelt en waarnemingen die de msm niet doet .
zoals nu nadere niburu.
Grote schepen bij de zon. Schepen bij ISS en webcams gaan op zwart. Etc
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 7 augustus 2016 @ 14:30:08 #164
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_164296574
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 14:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zoals nu nadere niburu.
Dat soort nieuws maar de msm houd je in een klein hokje en weerspiegeld een realiteit die in het bewustzijn van een mier zou passen .
  zondag 7 augustus 2016 @ 15:59:42 #165
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_164299152
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 14:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zoals nu nadere niburu.
Wat betekent dit uberhaupt?
pi_164299463
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 15:59 schreef Terecht het volgende:

[..]

Wat betekent dit uberhaupt?
Dat artsen stom zijn ofzo.
pi_164302234
Schepen bij de zon zou op zich wel een toffe titel voor een boek zijn.
  zondag 7 augustus 2016 @ 18:53:41 #168
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_164303985
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 16:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat artsen stom zijn ofzo.
Dat denk ik nog net weer niet. Het komt mij over als spirituele prietpraat.
Nadere niburu. Oké... Wat is het, wat doet het en waarom?
Grote schepen bij de zon. Que?
Schepen bij ISS en webcams gaan op zwart. Wat voor schepen, welke webcams?
Wat ik mis is: is het merkbaar, is het meetbaar, wat zijn de gevolgen van deze ontwikkelingen. Kortom, wat heeft het te betekenen. Heeft het uberhaupt betekenis?
pi_164304990
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 18:53 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dat denk ik nog net weer niet. Het komt mij over als spirituele prietpraat.
Nadere niburu. Oké... Wat is het, wat doet het en waarom?
Grote schepen bij de zon. Que?
Schepen bij ISS en webcams gaan op zwart. Wat voor schepen, welke webcams?
Wat ik mis is: is het merkbaar, is het meetbaar, wat zijn de gevolgen van deze ontwikkelingen. Kortom, wat heeft het te betekenen. Heeft het uberhaupt betekenis?
Jarenlang, bijna decennialang inmiddels roepen randfiguren al dat dit soort "events" gaande zijn. Ik schaar het onder de onheilsprofeten en hun einde van de wereld-data. Ook al wordt keer op keer tegendeel bewezen toch blijven hele volksstammen als makke lammetjes deze mensen/bronnen geloven.

Vandaar ook de link met het religieuze.
  maandag 8 augustus 2016 @ 08:19:36 #170
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_164322399
del

[ Bericht 59% gewijzigd door THEFXR op 08-08-2016 08:26:13 (fout topic) ]
pi_164912440
Video van 'n Orlando victim begrafenis.
http://www.fox35orlando.com/news/local-news/163480296-story

Tis heel erg triest.
  Moderator zondag 28 augustus 2016 @ 16:24:45 #172
249559 crew  Lavenderr
pi_164916042
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 14:31 schreef Tingo het volgende:
Video van 'n Orlando victim begrafenis.
http://www.fox35orlando.com/news/local-news/163480296-story

Tis heel erg triest.
Ze hebben haar mooi herdacht
'A beautiful life cut short in an instant and while she may be gone, this family made it clear Brenda Lee Marquez McCool will not be forgotten'.
  zondag 28 augustus 2016 @ 16:57:08 #173
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_164916844
quote:

[..]

Zo is het juist.
dat is toch precies wat jij doet, media geloven om te hoaxen?
  zondag 28 augustus 2016 @ 21:41:29 #174
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_164924504
Klaag de mainstream media aan! Jongetje in ambulance is pure propaganda!

En weer moet Bovendien in de pen klimmen om de zoveelste medialeugen het hoofd te bieden. Natuurlijk is het vreselijk om kinderen en andere mensen gewond of dood te zien in een hartverscheurende oorlog die nergens voor nodig is. De grote vraag alleen is, waarom zoeken mainstreamjournalisten niet uit wat er werkelijk gebeurde en wie de mensen zijn in afbeeldingen die getoond worden. Mogen ze het niet of willen ze het niet?

Hoe vaak kunnen en/of mogen de mediakanalen jullie voorliegen voordat jullie actie ondernemen? Is er dan werkelijk geen mens in dit land die zich het leed van anderen aantrekt en de massale leugens zat is? Wij wel. Wij zijn de leugens en propaganda behoorlijk zat maar blijven steken in het aantonen van de leugens. Wat doet de gemiddelde lezer met deze informatie? Ze durven het meestal geeneens aan anderen te vertellen.

De schrijver van het stukje vat het goed samen, zoiets zou eens geplaatst moeten worden in één of ander jongerenmagazine of in een schoolkrant, nog gekker de Televaag.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 29 augustus 2016 @ 10:52:07 #175
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_164933877
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 21:41 schreef controlaltdelete het volgende:
Klaag de mainstream media aan! Jongetje in ambulance is pure propaganda!

En weer moet Bovendien in de pen klimmen om de zoveelste medialeugen het hoofd te bieden. Natuurlijk is het vreselijk om kinderen en andere mensen gewond of dood te zien in een hartverscheurende oorlog die nergens voor nodig is. De grote vraag alleen is, waarom zoeken mainstreamjournalisten niet uit wat er werkelijk gebeurde en wie de mensen zijn in afbeeldingen die getoond worden. Mogen ze het niet of willen ze het niet?

Hoe vaak kunnen en/of mogen de mediakanalen jullie voorliegen voordat jullie actie ondernemen? Is er dan werkelijk geen mens in dit land die zich het leed van anderen aantrekt en de massale leugens zat is? Wij wel. Wij zijn de leugens en propaganda behoorlijk zat maar blijven steken in het aantonen van de leugens. Wat doet de gemiddelde lezer met deze informatie? Ze durven het meestal geeneens aan anderen te vertellen.

De schrijver van het stukje vat het goed samen, zoiets zou eens geplaatst moeten worden in één of ander jongerenmagazine of in een schoolkrant, nog gekker de Televaag.
En daarom blijven ze gewoon doorgaan , dankzij de meerderheid die alles goedpraat en veilig de schuldigen zien in de mensen die het aankaarten en dan is het gek als je de msm niet meer vertrouwd :N , journalistiek is een schande en in een coma .
pi_164938463
Enige kanaal waar ik over dat jongetje heb gehoord is de complotmassamedia. Achja, sensatielust.
Conscience do cost.
pi_164938954
Twas eerst op BBC/NOS/CNN enz.te zien.
pi_165057656
Ik had deze verhaal in NWS gezien...

http://www.denverpost.com(...)ng-victims-who-sued/

Ik heb wat verder gezocht.
Veel had ik nog niet gezien.

Aurora, Colorado Shooting: Survivor Stories From 'Dark Knight Rises' Theater

Aurora, Colorado Movie Theater Shooting Heroism

Acts of Valor: Four Boyfriends Took Bullets to Save Girlfriends

Columbine survivor loses friend in Aurora shootings
http://www.bbc.com/news/18947575

Had bijna vergeten hoe 'erg' 't allemaal was.
pi_165080298
Jansen Young Colorado Shooting Survivor "Saved by Boyfriend" - Interview with NBC Today

7:00 is best wel lang, maar vanaf 4:00 wordt 't helemaal erg.
pi_165080818
Inderdaad heel vreemd. Normaal redden mensen hun partners niet.
Conscience do cost.
pi_165084821
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 14:58 schreef ems. het volgende:
Inderdaad heel vreemd. Normaal redden mensen hun partners niet.
Dat mensen hun geliefden of andere mensen redden twijfel ik niet over.
Waarschijnlijk heb je de punt weer gemist....misschien doe je dat expres.
pi_165085483
Welk punt? Je post een video en zegt dat het erg is.
Conscience do cost.
pi_165113398
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 18:13 schreef ems. het volgende:
Welk punt? Je post een video en zegt dat het erg is.
Het is zeker 'erg'.
Wat voor manier en/of hoe 'erg' precies ligt eraan hoe je de informatie zien/kijken natuurlijk.

Colorado Shooting Victims
Vanaf rond 5:15 't ergste is.

Dus de dochter /slachtoffer en moeder 'n shooting incident in 'n andere land al overleven hadden.
En we dit soort verhaaltjes allemaal zouden geloven?
Amazing.
pi_165124926
Verschrikkelijk erg zeg.
Conscience do cost.
pi_165126545
Ik heb helemaal niets met getalletjes/numerologie, maar dit is toch wel apart:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')