Waarom moet je niet geloven wat in de krant staatquote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:23 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dus dat zou betekenen dat er heel veel journalisten zijn die rechtstreeks betrokken zijn in het complot?
Dus die worden dan vooraf geinstrueerd of hoe zie je dat voor je?
Maar de lijn meteen doortrekken naar niks meer geloven is dan weer wat extreem, vind je niet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:40 schreef Summers het volgende:
[..]
Waarom moet je niet geloven wat in de krant staat
http://www.volkskrant.nl/(...)rant-staat~a3635095/
Professor Hammelink noemt een paar voorbeelden hoe journalisten verhalen kopieeren van spindoctors die bij grote gebeurtenissen al een script hebben klaarliggen zonder die na te gaan . Meestal worden oerbeelden gebruikt om je een verhaal/oorlog te verkopen zoals beelden van babies spreken iedereen aan net als dierenleed . Journalisten zijn niet kritisch genoeg en het publiek ook niet en het publiek zou de journalisten kritisch moeten houden en vice versa .
Daar kan ik me wel in vinden , ik geloof ook niks meer.
Vandaag de dag word het publiek steeds kritischer en blijft de msm achter dus voortaan moet je maar zelf achtergronden zoeken bij het nieuws en je eigen journalist zijn en zelf kritische vragen blijven stellen bij alles wat je tegenkomt .
Dankzij internet ben je gelukkig niet meer afhankelijk van de msm voor het nieuws of voor het vormen van je wereldbeeld .
Nee hoor het lijkt mij vrij normaal om niks meer te geloven na zoveel leugens en manipulatie en nadat je door de mand bent gevallen als microfoon van de status quo .quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:44 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Maar de lijn meteen doortrekken naar niks meer geloven is dan weer wat extreem, vind je niet?
Verschillende bronnen bekijken op internet en achtergronden van het verhaal bekijken en dan je eigen conclusies trekken , zoals het hoort .quote:En dan blijft de vraag voor mij bestaan; hoe verifieer jij dan de betrouwbaarheid van een bron? Hoe weet je dat bron 1 wel gelijk heeft en bron 2 niet? Ik zie dat onderscheid nog niet zo namelijk.
Zo is het juist.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:23 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee hoor het lijkt mij vrij normaal om niks meer te geloven na zoveel leugens en manipulatie en nadat je door de mand bent gevallen als microfoon van de status quo .
Ik zou juist gek zijn om nog iets te geloven uit die hoek , eerst controleren of het wel waar is .
[..]
Verschillende bronnen bekijken op internet en achtergronden van het verhaal bekijken en dan je eigen conclusies trekken , zoals het hoort .
Onheilsprofeten zouden niet meer bestaan als wat jij zegt waar zou zijn. Toch is een Alex Jones retepopulair. En zo heb je meer van die alternatieve media boys en girls voor wie exact hetzelfde geldt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zo is het juist.
Als iemand heeft je leugentjes vertelt ben je toch gewoon dom als je ze blijven geloven/vertrouwen.
Blijkbaar hebben ze behoefte aan ander nieuws die de msm niet bied , andere vragen die de msm niet stelt en waarnemingen die de msm niet doet .quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Onheilsprofeten zouden niet meer bestaan als wat jij zegt waar zou zijn. Toch is een Alex Jones retepopulair. En zo heb je meer van die alternatieve media boys en girls voor wie exact hetzelfde geldt.
Ik heb altijd gasten zoals Alex Jones idioten gevonden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Onheilsprofeten zouden niet meer bestaan als wat jij zegt waar zou zijn. Toch is een Alex Jones retepopulair. En zo heb je meer van die alternatieve media boys en girls voor wie exact hetzelfde geldt.
Ik heb het niet over jou, maar in het algemeen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb altijd gasten zoals Alex Jones idioten gevonden.
Wa heb je 't nou over?
In 't algemeen weten we allemaal dat gasten zoals AJ bullshitters zijn, Zelfde soort BS als de MSM dus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:42 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou, maar in het algemeen.
...ik kan dus volstrekt niet begrijpen dat men naar het ziekenhuis gaatquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zo is het juist.
Als iemand heeft je leugentjes vertelt ben je toch gewoon dom als je ze blijven geloven/vertrouwen.
Naast alex jones wie nog meer dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
In 't algemeen weten we allemaal dat gasten zoals AJ bullshitters zijn, Zelfde soort BS als de MSM dus.
Tot je zelf een keer iets hebt waardoor je er naar toe moet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
...ik kan dus volstrekt niet begrijpen dat men naar het ziekenhuis gaat
zoals nu nadere niburu.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:40 schreef Summers het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze behoefte aan ander nieuws die de msm niet bied , andere vragen die de msm niet stelt en waarnemingen die de msm niet doet .
Dat soort nieuws maar de msm houd je in een klein hokje en weerspiegeld een realiteit die in het bewustzijn van een mier zou passen .quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
zoals nu nadere niburu.
Grote schepen bij de zon. Schepen bij ISS en webcams gaan op zwart. Etc
Wat betekent dit uberhaupt?quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
zoals nu nadere niburu.
Grote schepen bij de zon. Schepen bij ISS en webcams gaan op zwart. Etc
Dat denk ik nog net weer niet. Het komt mij over als spirituele prietpraat.quote:
Jarenlang, bijna decennialang inmiddels roepen randfiguren al dat dit soort "events" gaande zijn. Ik schaar het onder de onheilsprofeten en hun einde van de wereld-data. Ook al wordt keer op keer tegendeel bewezen toch blijven hele volksstammen als makke lammetjes deze mensen/bronnen geloven.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:53 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat denk ik nog net weer niet. Het komt mij over als spirituele prietpraat.
Nadere niburu. Oké... Wat is het, wat doet het en waarom?
Grote schepen bij de zon. Que?
Schepen bij ISS en webcams gaan op zwart. Wat voor schepen, welke webcams?
Wat ik mis is: is het merkbaar, is het meetbaar, wat zijn de gevolgen van deze ontwikkelingen. Kortom, wat heeft het te betekenen. Heeft het uberhaupt betekenis?
Ze hebben haar mooi herdachtquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:31 schreef Tingo het volgende:
Video van 'n Orlando victim begrafenis.
http://www.fox35orlando.com/news/local-news/163480296-story
Tis heel erg triest.
dat is toch precies wat jij doet, media geloven om te hoaxen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zo is het juist.
En daarom blijven ze gewoon doorgaan , dankzij de meerderheid die alles goedpraat en veilig de schuldigen zien in de mensen die het aankaarten en dan is het gek als je de msm niet meer vertrouwdquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:41 schreef controlaltdelete het volgende:
Klaag de mainstream media aan! Jongetje in ambulance is pure propaganda!
En weer moet Bovendien in de pen klimmen om de zoveelste medialeugen het hoofd te bieden. Natuurlijk is het vreselijk om kinderen en andere mensen gewond of dood te zien in een hartverscheurende oorlog die nergens voor nodig is. De grote vraag alleen is, waarom zoeken mainstreamjournalisten niet uit wat er werkelijk gebeurde en wie de mensen zijn in afbeeldingen die getoond worden. Mogen ze het niet of willen ze het niet?
Hoe vaak kunnen en/of mogen de mediakanalen jullie voorliegen voordat jullie actie ondernemen? Is er dan werkelijk geen mens in dit land die zich het leed van anderen aantrekt en de massale leugens zat is? Wij wel. Wij zijn de leugens en propaganda behoorlijk zat maar blijven steken in het aantonen van de leugens. Wat doet de gemiddelde lezer met deze informatie? Ze durven het meestal geeneens aan anderen te vertellen.
De schrijver van het stukje vat het goed samen, zoiets zou eens geplaatst moeten worden in één of ander jongerenmagazine of in een schoolkrant, nog gekker de Televaag.
Dat mensen hun geliefden of andere mensen redden twijfel ik niet over.quote:Op zondag 4 september 2016 14:58 schreef ems. het volgende:
Inderdaad heel vreemd. Normaal redden mensen hun partners niet.
Het is zeker 'erg'.quote:Op zondag 4 september 2016 18:13 schreef ems. het volgende:
Welk punt? Je post een video en zegt dat het erg is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |