SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
als ze echt 20 mil geboden hebben, zie ik Milik alsnog vertrekken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dan gaat er inderdaad een grote strik om. En terecht. Kan mij het alleen niet voorstellen.quote:Op maandag 18 juli 2016 09:24 schreef mokkiemok het volgende:
als ze echt 20 mil geboden hebben, zie ik Milik alsnog vertrekken.![]()
Oke.quote:Op maandag 18 juli 2016 09:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik voorspel Bosz weg in de winter...
En waarom voorspel je dat?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wel interessant - en niet onbelangrijk - dat de Telegraaf inzet tegen Bosz. Wilden ze inderdaad Frank weg hebben zoals Tarado in het vorige topic zei?![]()
Het resultaat is inderdaad slecht, maar het is wel leuk en aantrekkelijk voetbal en daar gaat het toch om!?quote:Op maandag 18 juli 2016 10:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Het is toch (nu) al een drama, man man man...Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Oke, bedankt voor deze heldere analyse.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Het is toch (nu) al een drama, man man man..."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Helemaal niet zo gek dat de groep even een versnelling terug wil. Vooralsnog zijn de 2 aankomende wedstrijden de belangrijkste wedstrijden van dit seizoen. Als de groep nog niet zeker is van de huidige spelopvatting kun je beter even teruggrijpen naar de opvattingen die er wel zijn ingeslepen.
Bosz zal dat ook wel begrijpen en niet zo dogmatisch zijn als een aantal voetbalfundamentslisten hier. Laten we niet weer omgekeerde kerstbomen van Co verwachten svp.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Dat laatste kan ik mij niet herinneren. En dat de Telegraaf nu kritisch is, begrijp ik ook wel. De resultaten zijn toch ook slecht?quote:Op maandag 18 juli 2016 09:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel interessant - en niet onbelangrijk - dat de Telegraaf inzet tegen Bosz. Wilden ze inderdaad Frank weg hebben zoals Tarado in het vorige topic zei?
Ik achtte en acht de kans dat Bosz gaat slagen bij ajax klein en dat is mede ook door dit soort druk.![]()
Jaja, meedoen is belangrijker dan winnen is het Feyenoord motto zeker, het gaat allemaal om de prijzen..quote:Op maandag 18 juli 2016 10:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Het resultaat is inderdaad slecht, maar het is wel leuk en aantrekkelijk voetbal en daar gaat het toch om!?![]()
Je kan analyseren totdat je een ons weegt, maar uiteindelijk draait het allemaal om de einduitslag en als je 1 goal meer hebt gescoord dan je tegenstander heb je gewonnen, das logisch..quote:![]()
Over het algemeen baseert De Telegraaf haar tendens niet op wat er gaande is, maar op een onderliggende agenda. Dus of dat op dit moment begrijpelijk of terecht is, is voor mijn irrelevant.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik mij niet herinneren. En dat de Telegraaf nu kritisch is, begrijp ik ook wel. De resultaten zijn toch ook slecht?
Ik achtte en acht de kans dat Bosz gaat slagen bij ajax klein en dat is mede ook door dit soort druk.
Over een tijdje horen we wellicht van alle kanten dat het oerstom was om niet Van den Brom aan te stellen. Terwijl op het moment zelf hier iig nagenoeg iedereen tegen van den Brom was![]()
Met Frank en zijn 'zekerheid' ging het ook zo goed in Europaquote:Op maandag 18 juli 2016 10:19 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Helemaal niet zo gek dat de groep even een versnelling terug wil. Vooralsnog zijn de 2 aankomende wedstrijden de belangrijkste wedstrijden van dit seizoen. Als de groep nog niet zeker is van de huidige spelopvatting kun je beter even teruggrijpen naar de opvattingen die er wel zijn ingeslepen.
Bosz zal dat ook wel begrijpen en niet zo dogmatisch zijn als een aantal voetbalfundamentslisten hier. Laten we niet weer omgekeerde kerstbomen van Co verwachten svp.![]()
quote:Op maandag 18 juli 2016 10:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Jaja, meedoen is belangrijker dan winnen is het Feyenoord motto zeker, het gaat allemaal om de prijzen..maak jezelf niet zo belachelijk. Onmogelijk om er nu al conclusies aan te verbinden. Je kan een nieuwe trainer toch wel een paar maanden zijn gang laten gaan?quote:Op maandag 18 juli 2016 10:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Je kan analyseren totdat je een ons weegt, maar uiteindelijk draait het allemaal om de einduitslag en als je 1 goal meer hebt gescoord dan je tegenstander heb je gewonnen, das logisch..FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
In Amsterdam leggen we de lat iets hoger dan onze vrienden uit Rotterdam gewend zijn.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Het resultaat is inderdaad slecht, maar het is wel leuk en aantrekkelijk voetbal en daar gaat het toch om!?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik heb gewoon een heel slecht gevoel bij deze man, ik kan hem nou al zien zitten zichzelf te verdedigen na de nederlagen die gaan komenquote:Op maandag 18 juli 2016 10:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[..]
maak jezelf niet zo belachelijk. Onmogelijk om er nu al conclusies aan te verbinden. Je kan een nieuwe trainer toch wel een paar maanden zijn gang laten gaan?![]()
![]()
Daar viel best het één en ander op aan te merken, maar dat neem niet weg dat de oefencampagne heeft aangetoond dat de huidige selectie de ideeen van Bosz nog niet kan uitvoeren.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Met Frank en zijn 'zekerheid' ging het ook zo goed in Europa
Daarom even gas terugnemen, daar is niks mis mee.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
laten we het bij ons aller Ajax houden, een of ander degradatieclubje is niet relevant.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
In Amsterdam leggen we de lat iets hoger dan onze vrienden uit Rotterdam gewend zijn.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik kan hier heel slecht tegen. Geef die beste man de tijd om zijn systeem in te passen. We zijn nog geen wedstrijd onderweg. Enkel wat oefenpotjes.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een heel slecht gevoel bij deze man, ik kan hem nou al zien zitten zichzelf te verdedigen na de nederlagen die gaan komen
Als je nu al gaat lopen zeiken ben je in mijn ogen niet goed wijs.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gelukkig neemt niemand jou serieusquote:Op maandag 18 juli 2016 10:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een heel slecht gevoel bij deze man, ik kan hem nou al zien zitten zichzelf te verdedigen na de nederlagen die gaan komen![]()
Overigens heeft Bosz ook wel regelmatig verteld dat hij hetzelfde verhaal had met Kashia. Die heeft hij toen overtuigd door gewoon 3 tegen 6 (meen ik) te spelen en toen bleek dat het zelfs in die situatie vaak goed gingMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nee, ik geef hem geen tijd omdat ik het geen beste man vind, presteren moet je vanaf dag 1quote:Op maandag 18 juli 2016 10:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik kan hier heel slecht tegen. Geef die beste man de tijd om zijn systeem in te passen. We zijn nog geen wedstrijd onderweg. Enkel wat oefenpotjes.
Als je nu al gaat lopen zeiken ben je in mijn ogen niet goed wijs.![]()
Als we iedereen weg zouden sturen die vanaf dag 1 niet gelijk presteert, zat jij hier nu ook niet.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, ik geef hem geen tijd omdat ik het geen beste man vind, presteren moet je vanaf dag 1FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
He een medestanderquote:Op maandag 18 juli 2016 10:51 schreef Tagliano het volgende:
Overigens heeft Bosz ook wel regelmatig verteld dat hij hetzelfde verhaal had met Kashia. Die heeft hij toen overtuigd door gewoon 3 tegen 6 (meen ik) te spelen en toen bleek dat het zelfs in die situatie vaak goed ging![]()
![]()
Haha, wat valt er op FOK! te presteren dan?quote:Op maandag 18 juli 2016 10:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als we iedereen weg zouden sturen die vanaf dag 1 niet gelijk presteert, zat jij hier nu ook niet.![]()
Dan moet heel de selectie van Ajax ook wegquote:Op maandag 18 juli 2016 10:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, ik geef hem geen tijd omdat ik het geen beste man vind, presteren moet je vanaf dag 1![]()
![]()
je had mijn punt niet beter kunnen bevestigen.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Haha, wat valt er op FOK! te presteren dan?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zou ook niet juichen bij Van den Brom. Ik ben eigenlijk wel blij dat ik lekker vrijblijvend kritiek mag geven.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Over het algemeen baseert De Telegraaf haar tendens niet op wat er gaande is, maar op een onderliggende agenda. Dus of dat op dit moment begrijpelijk of terecht is, is voor mijn irrelevant.
Over een tijdje horen we wellicht van alle kanten dat het oerstom was om niet Van den Brom aan te stellen. Terwijl op het moment zelf hier iig nagenoeg iedereen tegen van den Brom was![]()
![]()
Nee, deze hele selectie kan prima voetballen, het mist alleen een goede leider en ervaring in het veld.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dan moet heel de selectie van Ajax ook weg![]()
net lag het nog aan Boszquote:Op maandag 18 juli 2016 10:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, deze hele selectie kan prima voetballen, het mist alleen een goede leider en ervaring in het veld.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die hebben ze ook aangetrokken.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, deze hele selectie kan prima voetballen, het mist alleen een goede leider en ervaring in het veld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blijft toch een leuk fenomeen om zo te zien.
Als je een goede start hebt is een goed begin het halve werk, verneuk je het tegen 4 willekeurige amateurteams dan is 'alle begin lastig'![]()
![]()
Vind het geklaag van de spelers niet zo raar want ze hebben valide standpunten, maar toch komen 90% van de tegengoals tot nu toe uit persoonlijke fouten.![]()
Newsflash: 90% van alle doelpunten komen van persoonlijke fouten.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:12 schreef Brammess het volgende:
Vind het geklaag van de spelers niet zo raar want ze hebben valide standpunten, maar toch komen 90% van de tegengoals tot nu toe uit persoonlijke fouten.![]()
Newsflash: Nick is een oppermongoolquote:Op maandag 18 juli 2016 11:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Newsflash: 90% van alle doelpunten komen van persoonlijke fouten.![]()
Het verschil is ook wel extreem groot. Van inzakken en rondtikkend opbouwen naar 90 minuten afjagen bij balverlies. Voor dat laatste is de selectie niet bedoeld. De meeste kunnen dit gewoon niet. Daar zou Bosz wel even de tijd voor moeten krijgen. Een beetje realistisch beschouwd kun je hem daar pas een beetje op afrekenen na de tweede transferperiode maar eigenlijk volgend jaar pas. Die tijd zal hem waarschijnlijk niet gegund zijn.
Ik ga er maar alvast vanuit dat de CL dit jaar helaas een verloren zaak is. Kan het niet meer tegenvallen.![]()
Het is niet moeilijk om te voorspellen wat er met Bosz gaat gebeuren dit seizoen.. Het zou mij verbazen als hij het seizoen uitzit. Verandering van speelwijze gaat niet samen met snelle resultaten![]()
Niemand verwacht toch snelle resultaten? Ik heb zelf ook geen problemen met een tussenjaar. Alles beter dan kampioen worden met zaaddodend voetbalquote:Op maandag 18 juli 2016 11:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is niet moeilijk om te voorspellen wat er met Bosz gaat gebeuren dit seizoen.. Het zou mij verbazen als hij het seizoen uitzit. Verandering van speelwijze gaat niet samen met snelle resultaten![]()
Ik vraag me af of het bestuur van Ajax op dezelfde lijn zit. Als Bosz bij Ajax net zoveel tijd nodig heeft als bij Vitesse om zijn spel er in te slijpen, dan staat Ajax met de winterstop rond plek 4/5.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Niemand verwacht toch snelle resultaten? Ik heb zelf ook geen problemen met een tussenjaar. Alles beter dan kampioen worden met zaaddodend voetbal
Ik denk dat het dan gewoon einde verhaal is voor Bosz bij Ajax. En de voortekenen zijn niet goed. Ajax oogt onzeker en onwennig, de omschakeling in speelstijl is dan ook wel enorm.![]()
Pas op hoor wanneer je hier je mening geeft, bepaalde users kunnen daar hier niet tegenquote:Op maandag 18 juli 2016 11:18 schreef Pleun2011 het volgende:
![]()
Users hier die spreken over een tussenjaar zijn ook op hun achterhoofd gevallen. Wat denk je nou, dat dit NEC of Roda is? Hier moet je elk jaar top zijn. Rot op met je tussenjaar manquote:Op maandag 18 juli 2016 11:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het bestuur van Ajax op dezelfde lijn zit. Als Bosz bij Ajax net zoveel tijd nodig heeft als bij Vitesse om zijn spel er in te slijpen, dan staat Ajax met de winterstop rond plek 4/5.
Ik denk dat het dan gewoon einde verhaal is voor Bosz bij Ajax. En de voortekenen zijn niet goed. Ajax oogt onzeker en onwennig, de omschakeling in speelstijl is dan ook wel enorm.![]()
![]()
Wat is er zo gek aan wat ik zeg dan? Peter Bosz wordt de nieuwe Co Aadriaanse. Te revolutionair, slechte resultaten en na een paar maandjes kon hij wieberen. Maar goed, als men verstandig is dan krijgt Bosz de tijdquote:Op maandag 18 juli 2016 11:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Pas op hoor wanneer je hier je mening geeft, bepaalde users kunnen daar hier niet tegen![]()
Tussenjaar... Hoe diep ben je dan gezonken als topclub. Tussenjaar bestaat niet.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Niemand verwacht toch snelle resultaten? Ik heb zelf ook geen problemen met een tussenjaar. Alles beter dan kampioen worden met zaaddodend voetbal![]()
Goede korte termijn kijk waar je alleen maar heel veel verspilling van geld en weinig resultaten van krijgtquote:Op maandag 18 juli 2016 11:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Users hier die spreken over een tussenjaar zijn ook op hun achterhoofd gevallen. Wat denk je nou, dat dit NEC of Roda is? Hier moet je elk jaar top zijn. Rot op met je tussenjaar man![]()
Precies, presteren vanaf dag 1 en winnen dat wordt er verwacht voor minder doen wij het niet, die CL kan je sowieso skippen.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Users hier die spreken over een tussenjaar zijn ook op hun achterhoofd gevallen. Wat denk je nou, dat dit NEC of Roda is? Hier moet je elk jaar top zijn. Rot op met je tussenjaar man![]()
dan zou je dus nooit een verandering kunnen doorvoeren. Terwijl de cruijff revolutie 10 jaar mocht durenquote:Op maandag 18 juli 2016 11:34 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Precies, presteren vanaf dag 1 en winnen dat wordt er verwacht voor minder doen wij het niet, die CL kan je sowieso skippen.![]()
![]()
Helemaal niks man, ik deel je mening, maar dat wordt vaak niet gewaardeerd hier door bepaalde usersquote:Op maandag 18 juli 2016 11:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat is er zo gek aan wat ik zeg dan? Peter Bosz wordt de nieuwe Co Aadriaanse. Te revolutionair, slechte resultaten en na een paar maandjes kon hij wieberen. Maar goed, als men verstandig is dan krijgt Bosz de tijd![]()
presteren en winnen vanaf dag 1, maar cl moet je skippen ????quote:Op maandag 18 juli 2016 11:34 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Precies, presteren vanaf dag 1 en winnen dat wordt er verwacht voor minder doen wij het niet, die CL kan je sowieso skippen.
wat? knap hoe je je eigen stelling in 1 post maakt en ontkracht.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat zegt hij niet.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wacht even, je gaat op een discussieforum posten en dan huilen dat niet iedereen het met je eens is?![]()
Oh, hij zegt dat zijn mening niet gewaardeerd wordt. Nou, dat kan kloppen als je al een behoorlijke tijd louter onzin uitkraamtquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Precies. Ook Bosz moet in eerste plaats gewoon resultaat boeken. Leuk voetbal komt daarna wel.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Users hier die spreken over een tussenjaar zijn ook op hun achterhoofd gevallen. Wat denk je nou, dat dit NEC of Roda is? Hier moet je elk jaar top zijn. Rot op met je tussenjaar man
Mooiste nog dat er dan mensen zijn die roepen dat ze liever een tussenjaar hebben dan kampioen worden met slecht voetbal. Nee, die hebben vast nooit een kampioenschap gevierd dat niet aan hun eisen voldeed.![]()
Die waren vast heel droevig in 2014 en 2013 toen Ajax met zaadvoetbal kampioen werd.![]()
Tussenjaar is ook zot. Natuurlijk moet er gewoon resultaat geboekt worden. Maar om Bosz al af te branden (no pun intended) op het resultaat in een paar oefenpotjes in de eerste maand van zijn aanstelling, is van de zotte. Geef hem de tijd tot de winterstop, dan zien we wel waar we staan en wat er desnoods bij moet.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies. Ook Bosz moet in eerste plaats gewoon resultaat boeken. Leuk voetbal komt daarna wel.
Mooiste nog dat er dan mensen zijn die roepen dat ze liever een tussenjaar hebben dan kampioen worden met slecht voetbal. Nee, die hebben vast nooit een kampioenschap gevierd dat niet aan hun eisen voldeed.![]()
Die waren vast heel droevig in 2014 en 2013 toen Ajax met zaadvoetbal kampioen werd.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eh, ja, toen werd er volop geklaagd. Dat is het verschil tussen Ajax en PSV (niet bedoeld als kritiek op PSV)quote:Op maandag 18 juli 2016 11:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies. Ook Bosz moet in eerste plaats gewoon resultaat boeken. Leuk voetbal komt daarna wel.
Die waren vast heel droevig in 2014 en 2013 toen Ajax met zaadvoetbal kampioen werd.![]()
Mwa, bij PSV werd er ook zat geklaagd in 2015, zelfs in de Hiddink-periode.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eh, ja, toen werd er volop geklaagd. Dat is het verschil tussen Ajax en PSV (niet bedoeld als kritiek op PSV)
Maar klagen dat het beter kan of roepen dat je liever met goed voetbal tweede wordt dan kampioen met slecht voetbal zijn twee verschillende dingen.![]()
Ik vind als voetbalfan spel belangrijker dan resultaat. Voetbal is voor mij een kijkspel dat vermaak moet opleveren. Alleen maar voetbal zoals in 80% van de wedstrijden op het EK, en ik zou afhaken als fanatiek volger.![]()
Ook dat laatste gebeurde.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mwa, bij PSV werd er ook zat geklaagd in 2015, zelfs in de Hiddink-periode.
Maar klagen dat het beter kan of roepen dat je liever met goed voetbal tweede wordt dan kampioen met slecht voetbal zijn twee verschillende dingen.![]()
Heb je in '88 de EK winst gevierd?quote:Op maandag 18 juli 2016 11:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind als voetbalfan spel belangrijker dan resultaat. Voetbal is voor mij een kijkspel dat vermaak moet opleveren. Alleen maar voetbal zoals in 80% van de wedstrijden op het EK, en ik zou afhaken als fanatiek volger.![]()
Heel erg mee eens.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind als voetbalfan spel belangrijker dan resultaat. Voetbal is voor mij een kijkspel dat vermaak moet opleveren. Alleen maar voetbal zoals in 80% van de wedstrijden op het EK, en ik zou afhaken als fanatiek volger.Oh.![]()
Ajax kan best een tussenjaar hebben als PSV in 13-14.
Word je wel het hele jaar uitgelachen maar als je talenten zich daardoor ontwikkelen moet het kunnen.Oh.![]()
maar zelfs in een "tussenjaar" moet je gewoon minimaal 2e worden en tot de laatste dag meedoen om de prijzen.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Word je wel het hele jaar uitgelachen maar als je talenten zich daardoor ontwikkelen moet het kunnen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat is gewoon debiel. Het draait om resultaat. Geen enkele supporter geeft een fuck oom mooi voetbal als je daarmee niks wint.quote:![]()
Ajax wordt wel minimaal 2e. Zou niet weten wie er naast PSV boven ons moet eindigen.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maar zelfs in een "tussenjaar" moet je gewoon minimaal 2e worden en tot de laatste dag meedoen om de prijzen.Oh.![]()
Ik heb echt geen fuck kunnen geven om de kampioenschappen in 13 en 14quote:Op maandag 18 juli 2016 11:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is gewoon debiel. Het draait om resultaat. Geen enkele supporter geeft een fuck oom mooi voetbal als je daarmee niks wint.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als je met deze resultaten blijft voetballen dan heb je zo AZ en Feyenoord wel boven je staan hoor.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax wordt wel minimaal 2e. Zou niet weten wie er naast PSV boven ons moet eindigen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Verschil is dat PSV dat jaar een totaal andere selectie had als het jaar daarvoor. Een tussenjaar terwijl je spelersgroep hetzelfde blijft en je het jaar daarvoor op een haar de titel misliep gaat niemand pikken, op een enkele purist na. Zeker niet bij Ajax.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Word je wel het hele jaar uitgelachen maar als je talenten zich daardoor ontwikkelen moet het kunnen.
Als Bosz halverwege 9e staat zoals Cocu in zijn eerste jaar, dan is hij echt ontslagen hoor. Moet je de supporters van Ajax dan eens horen.![]()
uh, neequote:Op maandag 18 juli 2016 12:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als je met deze resultaten blijft voetballen dan heb je zo AZ en Feyenoord wel boven je staan hoor.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik geef geen fuck om resultaat als het gepaard gaat met schijtvoetbal. Dit telt voor de Eredivisie en de beker sowieso.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is gewoon debiel. Het draait om resultaat. Geen enkele supporter geeft een fuck oom mooi voetbal als je daarmee niks wint.
In Europa zou het nog kunnen als je daarmee echt een prijs kan pakken, maar dat is toch onrealistischOh.![]()
is alleen leuk onderweg naar de 4e sterquote:Op maandag 18 juli 2016 12:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb echt geen fuck kunnen geven om de kampioenschappen in 13 en 14FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Feyenoord hahahaquote:Op maandag 18 juli 2016 12:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als je met deze resultaten blijft voetballen dan heb je zo AZ en Feyenoord wel boven je staan hoor.Oh.![]()
Natuurlijk welquote:10 tegendoelpunten in 4 duels tegenover 21 tegendoelpunten vorig jaar.
Je boekt geen resultaat met scoren, je boekt resultaat met de boel dichthouden, Frank was een matige trainer maar dat snapte hij tenminste.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Had het over supporters, maar jij gaat we los begrijp ik als ze 3e worden met mooi voetbal?quote:Op maandag 18 juli 2016 12:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb echt geen fuck kunnen geven om de kampioenschappen in 13 en 14![]()
Het hoeft dan ook minder heftig maar je kan wel kijken wie niet geschikt zijn voor het systeem en die er dan volgend jaar uitgooien.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Verschil is dat PSV dat jaar een totaal andere selectie had als het jaar daarvoor. Een tussenjaar terwijl je spelersgroep hetzelfde blijft en je het jaar daarvoor op een haar de titel misliep gaat niemand pikken, op een enkele purist na. Zeker niet bij Ajax.
Als Bosz halverwege 9e staat zoals Cocu in zijn eerste jaar, dan is hij echt ontslagen hoor. Moet je de supporters van Ajax dan eens horen.Oh.![]()
dan verliest fey gewoon weer 7 keer op rijquote:Op maandag 18 juli 2016 12:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel10 tegendoelpunten in 4 duels tegenover 21 tegendoelpunten vorig jaar.
Je boekt geen resultaat met scoren, je boekt resultaat met de boel dichthouden, Frank was een matige trainer maar dat snapte hij tenminste.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Anoniem kritiek uiten ook op het spelsysteem. Als ze de bron van de klachten kunnen vinden verwacht ik per direct ontslag. Wat voor vent ben je dan.Groot fan van User Wotte![]()
Kijken of je nog zo lacht als je in de winterstop 7e staat met 20 punten achterstand op PSV. Dan zal het wel weer huilen worden.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tagliano en ik lachen ons kapot om jullieDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
En Vitesse, Utrecht.... Maar er zal echt wel een stijgende lijn in komen, dat lukt Bosz altijd wel.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als je met deze resultaten blijft voetballen dan heb je zo AZ en Feyenoord wel boven je staan hoor.
Probleem is dat zijn manier van spelen erg veel vergt van de samenwerking. Nieuwe spelers inpassen duurt daarom ook langer en daardoor heb je elk jaar een lange aanloopfase nodig. Voor een topclub is dat gewoon lastig.![]()
Dan kan je pas zeggen dat Bosz gefaald heeft, maar we hebben er net 4 oefenwedstrijden op zitten en dan is het nu al volledig kut. Natuurlijk is het volledig kut nu met een nieuwe trainer met een nieuw spelsysteem. Zo raar is dat allemaal niet.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Kijken of je nog zo lacht als je in de winterstop 7e staat met 20 punten achterstand op PSV. Dan zal het wel weer huilen worden.![]()
Die komen er tenmiste nog wel eens ook al zijn het debielen. Mensen die het vanaf FOK beleven zijn natuurlijk die hards.quote:![]()
Preciesquote:Op maandag 18 juli 2016 12:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan kan je pas zeggen dat Bosz gefaald heeft, maar we hebben er net 4 oefenwedstrijden op zitten en dan is het nu al volledig kut. Natuurlijk is het volledig kut nu met een nieuwe trainer met een nieuw spelsysteem. Zo raar is dat allemaal niet.Groot fan van User Wotte![]()
Ah, deze discussiequote:Op maandag 18 juli 2016 12:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die komen er tenmiste nog wel eens ook al zijn het debielen. Mensen die het vanaf FOK beleven zijn natuurlijk die hards.
Laten we die niet ook nog eens gaan voeren want het is hier al treurig genoegMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Precies, vind ik ook als de 3 punten maar binnen zijn, zakelijk denkenquote:Op maandag 18 juli 2016 11:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is gewoon debiel. Het draait om resultaat. Geen enkele supporter geeft een fuck oom mooi voetbal als je daarmee niks wint.![]()
Ik voer daar geen disccussie over.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, deze discussie
Laten we die niet ook nog eens gaan voeren want het is hier al treurig genoeg![]()
Als ik dat bewust had meegemaakt, had ik dat zeker gedaan. Ik begrijp ook wel dat je als supporter van een weinig succesvol team (zeg, een Feyenoord) matig voetbal accepteert ten faveure van succes, maar dat is bij Ajax niet het geval.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heb je in '88 de EK winst gevierd?![]()
Er zijn hier zat mensen die er elke week komen hoor.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Had het over supporters, maar jij gaat we los begrijp ik als ze 3e worden met mooi voetbal?
Groot fan van User Wotte![]()
Ja leuk, maar we spelen niet bij FC Bal op het Dak dus je mag wel iets meer resultaat verwachten van een 'toptrainer' en een 'topclub'. Zeker als je over een fucking week al vCL speeltquote:Op maandag 18 juli 2016 12:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan kan je pas zeggen dat Bosz gefaald heeft, maar we hebben er net 4 oefenwedstrijden op zitten en dan is het nu al volledig kut. Natuurlijk is het volledig kut nu met een nieuwe trainer met een nieuw spelsysteem. Zo raar is dat allemaal niet.
Maar ik merk het al, we gaan lekker Feyenoord achterna met de mentaliteit, roepen dat het een tussenjaar is dit dat, 'leuk voetbal is wel voldoende joh' en meer van zulke praat. Lekker een seizoen of 3 in de marge ballen en falende resultaten wegschrijven onder 'een tussenjaartje'.
Genot.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Nu probeer jij jouw woorden in onze monden te leggen. Al deze dingen hebben we nooit beweerd. Enige wat ik beweer is dat we Bosz meer tijd moeten geven want hij traint pas 2 weken met volledig elftal (behalve Arek dan). In 2 weken krijg je echt niet hele spelsysteem ingeslepen, dat heeft meer tijd nodig.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Maar ik merk het al, we gaan lekker Feyenoord achterna met de mentaliteit, roepen dat het een tussenjaar is dit dat, 'leuk voetbal is wel voldoende joh' en meer van zulke praat. Lekker een seizoen of 3 in de marge ballen en falende resultaten wegschrijven onder 'een tussenjaartje'.
Genot.![]()
Goh joh. Ik had het toch niet tegen jou.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er zijn hier zat mensen die er elke week komen hoor.![]()
Vergeet niet dat mooi voetbal onderdeel is van de Ajax-identiteit. Als dat afwezig blijft doet dat afbreuk aan die identiteit, en er zijn zeker echte supporters, waar ik mezelf toch ook wel onder schaar, die daar iets om geven.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is gewoon debiel. Het draait om resultaat. Geen enkele supporter geeft een fuck oom mooi voetbal als je daarmee niks wint.![]()
precies, zeker niet als de trainer een systeem gaat hanteren die haaks staan op wat het gros van de selectie al 3 of 4 jaar speelt.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu probeer jij jouw woorden in onze monden te leggen. Al deze dingen hebben we nooit beweerd. Enige wat ik beweer is dat we Bosz meer tijd moeten geven want hij traint pas 2 weken met volledig elftal (behalve Arek dan). In 2 weken krijg je echt niet hele spelsysteem ingeslepen, dat heeft meer tijd nodig.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik word wel een beetje moe van de grootheidswaanzin van jullie hoor. We zijn Ajax een iets grotere club dan de kampioen van Tsjechië of Kroatië. Peter begrijpt heus wel dat hij in de EL dit spelsysteem niet kan toepassen en anders vorig jaar gingen we er met kutvoetbal ook vroeg uit. Laat Peter maar zijn ding doen dan komt het echt goed.Groot fan van User Wotte![]()
Maar chemie moet er ook zijn, het lijkt erop dat dat (nog) ontbreekt.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu probeer jij jouw woorden in onze monden te leggen. Al deze dingen hebben we nooit beweerd. Enige wat ik beweer is dat we Bosz meer tijd moeten geven want hij traint pas 2 weken met volledig elftal (behalve Arek dan). In 2 weken krijg je echt niet hele spelsysteem ingeslepen, dat heeft meer tijd nodig.![]()
Ze zijn 2 weken bezig en dan heb je het nu al over chemie. Hou toch op manquote:Op maandag 18 juli 2016 12:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Maar chemie moet er ook zijn, het lijkt erop dat dat (nog) ontbreekt.![]()
Totdat er 2 jaar niks gewonnen wordt met aanvallend voetbal. Geloof er niks van dat de stemming dan nog zo is. Mooi voetbal en prijzen winnen is niet zo makkelijk of je moet bij een club als Bayern/Barca zitten.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vergeet niet dat mooi voetbal onderdeel is van de Ajax-identiteit. Als dat afwezig blijft doet dat afbreuk aan die identiteit, en er zijn zeker echte supporters, waar ik mezelf toch ook wel onder schaar, die daar iets om geven.![]()
Ze hebben nog geen enkele prestatie moeten neerzetten.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Maar chemie moet er ook zijn, het lijkt erop dat dat (nog) ontbreekt.
Jullie spelen al heel lang geen mooi voetbal meer. Daarom is het goed dat Bosz er nu zit, die heeft de kwaliteiten om dat terug te brengen. Alleen hopen dat hij niet geslacht wordt als de eerste resultaten dramatisch blijken, zoals hij bij Vitesse vaak had in het begin van het seizoen.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vergeet niet dat mooi voetbal onderdeel is van de Ajax-identiteit. Als dat afwezig blijft doet dat afbreuk aan die identiteit, en er zijn zeker echte supporters, waar ik mezelf toch ook wel onder schaar, die daar iets om geven.BFF met GGMM![]()
Toen was het nog billenknijpen of we de groepsfase überhaupt haaldenquote:Op maandag 18 juli 2016 12:11 schreef Tjacka het volgende:
Ik word wel een beetje moe van de grootheidswaanzin van jullie hoor. We zijn Ajax een iets grotere club dan de kampioen van Tsjechië of Kroatië. Peter begrijpt heus wel dat hij in de EL dit spelsysteem niet kan toepassen en anders vorig jaar gingen we er met kutvoetbal ook vroeg uit. Laat Peter maar zijn ding doen dan komt het echt goed.
Boh wat een kutwedstrijden waren datMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja maar Peter is een kakkerlak hè!!!quote:Op maandag 18 juli 2016 12:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toen was het nog billenknijpen of we de groepsfase überhaupt haalden
Boh wat een kutwedstrijden waren datGroot fan van User Wotte![]()
Er zit een verschil tussen een spelsysteem niet ingeslepen hebben en gewoonweg niet presteren met een intact elftal dat vorig jaar tot de laatste wedstrijd om het kampioenschap speelde. Je kan niet van 100 naar 0 gaan, dat is gewoonweg onacceptabel.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu probeer jij jouw woorden in onze monden te leggen. Al deze dingen hebben we nooit beweerd. Enige wat ik beweer is dat we Bosz meer tijd moeten geven want hij traint pas 2 weken met volledig elftal (behalve Arek dan). In 2 weken krijg je echt niet hele spelsysteem ingeslepen, dat heeft meer tijd nodig.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Oh nee, miss op zijn minst winnen tegen een amateruclub misschien?quote:Op maandag 18 juli 2016 12:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze hebben nog geen enkele prestatie moeten neerzetten.![]()
![]()
Oh ja. Dan is het wel tijd voor een rel moet ik zeggenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Een beetje frictie in het elftal is juist goed. Onze selectie bestaat uit mietjes natuurlijk die nu ineens moeten gaan werken voor hun geld. Dan is het natuurlijk makkelijk om de schuld daarvan bij de nieuwe trainer te leggen.Groot fan van User Wotte![]()
Wat er nu gebeurt is dat een defensief ingesteld elftal omgezet moet worden in een vol aanvallend elftal met veel pressie. Dat gaat niet in 2 weken gebeuren. Zeker niet na 4,5 jaar Frank de Boer. Frank heeft zonder meer uitstekend gepresteerd maar nu moet er met een andere filosofie gespeeld worden, dat gaat niet in een tel gebeuren.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen een spelsysteem niet ingeslepen hebben en gewoonweg niet presteren met een intact elftal dat vorig jaar tot de laatste wedstrijd om het kampioenschap speelde. Je kan niet van 100 naar 0 gaan, dat is gewoonweg onacceptabel.
Heb je uberhaupt zelf ooit gevoetbald?![]()
Aan het eind van het seizoen gaan die punten wel mee tellen natuurlijk. Oh wacht.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Oh nee, miss op zijn minst winnen tegen een amateruclub misschien?Groot fan van User Wotte![]()
Dan zien we WhateverWhatever op eerste rij op ArenA park bij de huldigingquote:Op maandag 18 juli 2016 12:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Aan het eind van het seizoen gaan die punten wel mee tellen natuurlijk. Oh wacht.![]()
Zijn instelling is niet gesloten?quote:Op maandag 18 juli 2016 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zien we WhateverWhatever op eerste rij op ArenA park bij de huldigingMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Beste jongeman (ik neem aan dat je niet ouder bent dan 18), dat doet toch he-le-maal geen kut af van het feit dat je in 5 oefenduels waarvan 1 amateurclub en 2 half-amateurclubs je gewoonweg moet winnen omdat je veel meer individuele kwaliteit hebtquote:Op maandag 18 juli 2016 12:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat er nu gebeurt is dat een defensief ingesteld elftal omgezet moet worden in een vol aanvallend elftal met veel pressie. Dat gaat niet in 2 weken gebeuren. Zeker niet na 4,5 jaar Frank de Boer. Frank heeft zonder meer uitstekend gepresteerd maar nu moet er met een andere filosofie gespeeld worden, dat gaat niet in een tel gebeuren.
Heb je uberhaupt zelf ooit gevoetbald?wat de fuck is dat nou opeens, jezelf verschuilen achter een spelsysteem, rot op ofzo
Ik begin te twijfelen of jij überhaupt wel eens tegen een bal aan hebt getrapt, zoveel domheid over voetbal in een post ben ik nog maar zelden tegengekomen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
my point exactly. Zo'n denkwijze moet eerst helemaal kapotgemaakt worden, en dan ga je opnieuw bouwen. Dat gaat niet over 1 nacht ijs.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat er nu gebeurt is dat een defensief ingesteld elftal omgezet moet worden in een vol aanvallend elftal met veel pressie. Dat gaat niet in 2 weken gebeuren. Zeker niet na 4,5 jaar Frank de Boer. Frank heeft zonder meer uitstekend gepresteerd maar nu moet er met een andere filosofie gespeeld worden, dat gaat niet in een tel gebeuren.
Heb je uberhaupt zelf ooit gevoetbald?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op maandag 18 juli 2016 12:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
my point exactly. Zo'n denkwijze moet eerst helemaal kapotgemaakt worden, en dan ga je opnieuw bouwen. Dat gaat niet over 1 nacht ijs.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen een spelsysteem niet ingeslepen hebben en gewoonweg niet presteren met een intact elftal dat vorig jaar tot de laatste wedstrijd om het kampioenschap speelde. Je kan niet van 100 naar 0 gaan, dat is gewoonweg onacceptabel.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ah een persoonlijke aanval. Jij komt een stuk volwassener over dan F-A inderdaad.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Beste jongeman (ik neem aan dat je niet ouder bent dan 18), dat doet toch he-le-maal geen kut af van het feit dat je in 5 oefenduels waarvan 1 amateurclub en 2 half-amateurclubs je gewoonweg moet winnen omdat je veel meer individuele kwaliteit hebtwat de fuck is dat nou opeens, jezelf verschuilen achter een spelsysteem, rot op ofzo
Ik begin te twijfelen of jij überhaupt wel eens tegen een bal aan hebt getrapt, zoveel domheid over voetbal in een post ben ik nog maar zelden tegengekomen.Groot fan van User Wotte![]()
waarom denk jij dan dat er verloren is in de oefenduels?quote:Op maandag 18 juli 2016 12:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Beste jongeman (ik neem aan dat je niet ouder bent dan 18), dat doet toch he-le-maal geen kut af van het feit dat je in 5 oefenduels waarvan 1 amateurclub en 2 half-amateurclubs je gewoonweg moet winnen omdat je veel meer individuele kwaliteit hebtwat de fuck is dat nou opeens, jezelf verschuilen achter een spelsysteem, rot op ofzo
Ik begin te twijfelen of jij überhaupt wel eens tegen een bal aan hebt getrapt, zoveel domheid over voetbal in een post ben ik nog maar zelden tegengekomen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jezus mensen, kom eens met wat inhoudelijks
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Haha wat een bizar enge opmerking. Laten we Bosz nou gewoon even de tijd geven om dit spelsysteem in te slepen. Al die paniek is nergens goed voor.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha, jij wil niet weten wat ik allemaal heb bereikt![]()
Ditquote:Op maandag 18 juli 2016 12:22 schreef FireFox1 het volgende:
Jezus mensen, kom eens met wat inhoudelijks
Zo moeilijk is het toch niet om op argumenten in te gaan in plaats van lekker persoonlijk worden
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
FA kennende valt het wel mee hoe serieus deze post wasquote:
Omdat blijkbaar de helft van de selectie er na de vakantie opeens geen ene kut meer van kan, zelfs niet tegen amateurs. Dan vliegen opeens de goals je om de oren omdat ze een pass vooruit ipv achteruit moeten geven ofzo?quote:Op maandag 18 juli 2016 12:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
waarom denk jij dan dat er verloren is in de oefenduels?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op maandag 18 juli 2016 12:22 schreef FireFox1 het volgende:
Jezus mensen, kom eens met wat inhoudelijksBFF met GGMM![]()
Ja, dat zou best mee kunnen spelen inderdaad. Bovendien staat het middenveld veel minder tegen de verdediging aan waardoor ze ook meer zelf op moeten lossenquote:Op maandag 18 juli 2016 12:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Omdat blijkbaar de helft van de selectie er na de vakantie opeens geen ene kut meer van kan, zelfs niet tegen amateurs. Dan vliegen opeens de goals je om de oren omdat ze een pass vooruit ipv achteruit moeten geven ofzo?
Ook het drukzetten is totaal anders en soms niet helemaal goed uitgevoerd waardoor er gaten vallenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
dat beantwoord mijn vraag niet helemaal. Je zegt dat het dezelfde spelers zijn die vorig jaar meededen tot de laatste speeldag.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Omdat blijkbaar de helft van de selectie er na de vakantie opeens geen ene kut meer van kan, zelfs niet tegen amateurs. Dan vliegen opeens de goals je om de oren omdat ze een pass vooruit ipv achteruit moeten geven ofzo?
Nu is er ene nieuwe trainer, er wordt verloren van fv balophetdak.
je stelt dat de spelers er opeens geen kut meer van kunnen, hoe ligt dat dan aan bosz dat niet te wijten is aan het implementeren van een nieuw systeem(dat haaks staan op het vorige) dat niet te verhelpen is met tijd en vertrouwen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik ben in dienst geweest CO en ik had gewijgerd. Veel weekenden vastgezeten wegens geen ontzag voor zinloos gezag. Daarom ook nooit profvoetballer geworden denk ik.
Na een langere periode van droogte zal over het algemeen die voorkeur wel wat schuiven denk ik ja. Ik denk dat ik persoonlijk mooi voetbal + doorbrekende Europese subtop talenten genoeg vind (dat is al heel wat zelfsquote:Op maandag 18 juli 2016 12:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Totdat er 2 jaar niks gewonnen wordt met aanvallend voetbal. Geloof er niks van dat de stemming dan nog zo is. Mooi voetbal en prijzen winnen is niet zo makkelijk of je moet bij een club als Bayern/Barca zitten.)
![]()
Ja, dus dan is het opeens geen falen meer als je tegen FC Bierelftal die de week ervoor nog op de camping stonden 2 goals weggeeft, of tegen een veredeld jeugdelftal van FC Liedering uit weet-ik-veel 4 goals weggeeft. Geen probleem hoor, komt allemaal omdat de jongens na hun vakantie opeens de bal 3 meter vooruit moeten passen ipv zijwaarts. Heel normaal, dat je niet meer de bal over kunt spelen naar je medespelers.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, dat zou best mee kunnen spelen inderdaad. Bovendien staat het middenveld veel minder tegen de verdediging aan waardoor ze ook meer zelf op moeten lossenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
We zagen onder Frank toch al dat deze selectie er helemaal niets van kan?quote:Op maandag 18 juli 2016 12:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja, dus dan is het opeens geen falen meer als je tegen FC Bierelftal die de week ervoor nog op de camping stonden 2 goals weggeeft, of tegen een veredeld jeugdelftal van FC Liedering uit weet-ik-veel 4 goals weggeeft. Geen probleem hoor, komt allemaal omdat de jongens na hun vakantie opeens de bal 3 meter vooruit moeten passen ipv zijwaarts. Heel normaal, dat je niet meer de bal over kunt spelen naar je medespelers.Groot fan van User Wotte![]()
Daar ben ik wel bang voor, zeker omdat harde kern en Telegraaf hem van tevoren al niet lijken te steunen.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jullie spelen al heel lang geen mooi voetbal meer. Daarom is het goed dat Bosz er nu zit, die heeft de kwaliteiten om dat terug te brengen. Alleen hopen dat hij niet geslacht wordt als de eerste resultaten dramatisch blijken, zoals hij bij Vitesse vaak had in het begin van het seizoen.![]()
Je overdrijft werkelijk gigantisch. Basisdingen als passing waren over het algemeen vrij redelijk verzorgd. Tegen Liefering wat minder, dat wil ik best toeschrijven aan het feit dat daarvoor nog een vrij pittige ochtendsessie zat.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja, dus dan is het opeens geen falen meer als je tegen FC Bierelftal die de week ervoor nog op de camping stonden 2 goals weggeeft, of tegen een veredeld jeugdelftal van FC Liedering uit weet-ik-veel 4 goals weggeeft. Geen probleem hoor, komt allemaal omdat de jongens na hun vakantie opeens de bal 3 meter vooruit moeten passen ipv zijwaarts. Heel normaal, dat je niet meer de bal over kunt spelen naar je medespelers.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Heb jij een andere verklaring voor die 10+ tegengoals?quote:Op maandag 18 juli 2016 12:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat beantwoord mijn vraag niet helemaal. Je zegt dat het dezelfde spelers zijn die vorig jaar meededen tot de laatste speeldag.
Nu is er ene nieuwe trainer, er wordt verloren van fv balophetdak.
je stelt dat de spelers er opeens geen kut meer van kunnen,Omdat een spelsysteem niet verantwoordelijk is voor het al dan niet blunderen van je verdediging (5 goals), verkeerde inspeelpasses (4 goals) en de totale lamlendigheid die werd tentoongespreid tegen amateurs (1 goal).quote:hoe ligt dat dan aan bosz dat niet te wijten is aan het implementeren van een nieuw systeem(dat haaks staan op het vorige) dat niet te verhelpen is met tijd en vertrouwen?
Kortom; de verandering van het spelsysteem is niet de primaire oorzaak van het falen van spelers. Stop dus met het gebruiken van dit argument en zie gewoon in dat spelers stuk voor stuk falen, waar een trainer dan wel weer verantwoordelijk voor wordt gehouden.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dit is gewoon echt een Nederlands jank argument. Verder wel eens.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
het feit dat daarvoor nog een vrij pittige ochtendsessie zat.![]()
Des te knapper dus dat hij met dit soort brandhout er nog zoveel uit heeft weten te persen.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We zagen onder Frank toch al dat deze selectie er helemaal niets van kan?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Nou ja zeg, een ochtendsessie. Wow, wat heftig dit. De jongens moesten gewoon om 8:30 present zijn ipv 10:30, dan ga ik ook altijd onderpresteren, als ik zo vroeg moet beginnen.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je overdrijft werkelijk gigantisch. Basisdingen als passing waren over het algemeen vrij redelijk verzorgd. Tegen Liefering wat minder, dat wil ik best toeschrijven aan het feit dat daarvoor nog een vrij pittige ochtendsessie zat.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Het kan daardoor best zijn dat het allemaal net even wat minder scherp is qua drukzetten en passing imo. Maargoed, een redelijk klein detail verderquote:Op maandag 18 juli 2016 12:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit is gewoon echt een Nederlands jank argument. Verder wel eens.
Fijn dat je op het overige niet ingaat. Ja, als ik een wedstrijd moet spelen terwijl ik daarvoor ook al getraind heb zou ik, zeker in de voorbereiding, ook niet me 100% fris voelenquote:Op maandag 18 juli 2016 12:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nou ja zeg, een ochtendsessie. Wow, wat heftig dit. De jongens moesten gewoon om 8:30 present zijn ipv 10:30, dan ga ik ook altijd onderpresteren, als ik zo vroeg moet beginnen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Waar moet ik op ingaan, dat de passing 'vrij redelijk verzorgd' was ? Dat is een subjectieve opvatting waar ik het niet mee eens ben.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fijn dat je op het overige niet ingaat. Ja, als ik een wedstrijd moet spelen terwijl ik daarvoor ook al getraind heb zou ik, zeker in de voorbereiding, ook niet me 100% fris voelenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hans, we zitten op een discussieforum. Praktisch iedere post is een subjectieve opvatting, zeker in VBL. Waar overigens niets mis mee is, daar niet vanquote:Op maandag 18 juli 2016 12:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Waar moet ik op ingaan, dat de passing 'vrij redelijk verzorgd' was ? Dat is een subjectieve opvatting waar ik het niet mee eens ben.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Op welke manierquote:Op maandag 18 juli 2016 12:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Des te knapper dus dat hij met dit soort brandhout er nog zoveel uit heeft weten te persen.Groot fan van User Wotte![]()
Ik heb zelf gevoetbald en daarom maak ik mij ook zorgen om wat er gebeurt. Zeker het spel wat Bosz wil spelen vereist vertrouwen. Als je dat hebt speel je gewoon een kwaliteit hoger. Met dit begin heb je meerdere spelers die geen vertrouwen hebben in zichzelf en het systeem.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt zelf ooit gevoetbald?
Nou, zie dat maar eens op de rails te krijgen. Dat is erg lastig.![]()
"Ja maar zij zijn proffesionals en krijge miljoenen om een beetje tegen een bal aan te schopen, als ik me miezerige fabrieks baantje mocht opgeven daar voor dan zou ik het gras opvrete hoor ik snap er nix van" etc etc etcquote:Op maandag 18 juli 2016 12:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fijn dat je op het overige niet ingaat. Ja, als ik een wedstrijd moet spelen terwijl ik daarvoor ook al getraind heb zou ik, zeker in de voorbereiding, ook niet me 100% fris voelen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Volgens de harde kern zal het nu wel een samenzwering van de Kakkies zijn om Bosz bij het grote Ajax geïnstalleerd te krijgen en het vervolgens helemaal tot de grond aan af te breken.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Daar ben ik wel bang voor, zeker omdat harde kern en Telegraaf hem van tevoren al niet lijken te steunen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
maar het zijn niet de speler die onder bosz zijn aangenomen, ergo niet zijn schuld.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Heb jij een andere verklaring voor die 10+ tegengoals?
[..]
Omdat een spelsysteem niet verantwoordelijk is voor het al dan niet blunderen van je verdediging (5 goals), verkeerde inspeelpasses (4 goals) en de totale lamlendigheid die werd tentoongespreid tegen amateurs (1 goal).
Kortom; de verandering van het spelsysteem is niet de primaire oorzaak van het falen van spelers. Stop dus met het gebruiken van dit argument en zie gewoon in dat spelers stuk voor stuk falen, waar een trainer dan wel weer verantwoordelijk voor wordt gehouden.
Dat de meeste niet het gewenste niveau hebben ben ik zo met je eens.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bosz had toch wel even op ajax punt nl gekeken welke selectie hij ter beschikking kreeg?quote:Op maandag 18 juli 2016 13:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maar het zijn niet de speler die onder bosz zijn aangenomen, ergo niet zijn schuld.
Dat de meeste niet het gewenste niveau hebben ben ik zo met je eens.![]()
lijkt mij juist dat het vanuit Ajax kant moet komen om iemand aan te stellen die een systeem heeft die aan sluit op de spelers.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bosz had toch wel even op ajax punt nl gekeken welke selectie hij ter beschikking kreeg?
Of dat ze de trainer halen en vervolgens met hem spelers kopen die bij zijn systeem passen.
Bosz is gehaald voor zijn systeem, we moeten hem nu dan ook wel de tijd geven dit te kunnen implementeren.
Nogmaals, tot de winterstop aankijken. Desnoods dan nog spelers erbij halen en dan moet het wel gaan lopen.
Natuurlijk moet je als Ajax zijnde ook tot de winterstop gewoon je potjes winnen. (ja eigenlijk ook in de voorbereiding tegen amateurs) Maar je moet een verandering van het systeem gaan toepassen, en dat heeft tijd nodig om zich te ontwikkelen.
Dat de spelers er ineens niks van kunnen is natuurlijk onzin. Maar kan wel te wijten zijn aan 4,5 jaar zaaddodend breedtevoetbal, dat eruit moet, naar aantrekkelijk aanvallend voetbal dat sommige nog nooit hebben gespeeld.
Als ze Bosz er voor de winterstop al uitgooien maken ze zichzelf volkomen belachelijk en hadden ze hem nooit moeten halen. Geef die man tijd.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik ben met je eens dat Bosz en deze selectie een mismatch lijkt. Dat is inderdaad primair de schuld van de leiding van ajax, maar Bosz had ook mogen beseffen dat hij niet de juiste persoon is voor deze taak.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
lijkt mij juist dat het vanuit Ajax kant moet komen om iemand aan te stellen die een systeem heeft die aan sluit op de spelers.
Of dat ze de trainer halen en vervolgens met hem spelers kopen die bij zijn systeem passen.
Bosz is gehaald voor zijn systeem, we moeten hem nu dan ook wel de tijd geven dit te kunnen implementeren.
Nogmaals, tot de winterstop aankijken. Desnoods dan nog spelers erbij halen en dan moet het wel gaan lopen.
Natuurlijk moet je als Ajax zijnde ook tot de winterstop gewoon je potjes winnen. (ja eigenlijk ook in de voorbereiding tegen amateurs) Maar je moet een verandering van het systeem gaan toepassen, en dat heeft tijd nodig om zich te ontwikkelen.
Dat de spelers er ineens niks van kunnen is natuurlijk onzin. Maar kan wel te wijten zijn aan 4,5 jaar zaaddodend breedtevoetbal, dat eruit moet, naar aantrekkelijk aanvallend voetbal dat sommige nog nooit hebben gespeeld.
Als ze Bosz er voor de winterstop al uitgooien maken ze zichzelf volkomen belachelijk en hadden ze hem nooit moeten halen. Geef die man tijd.
Ken je eigen tekortkomingen...![]()
Ik ben niet van mening dat het geen match is overigens.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat Bosz en deze selectie een mismatch lijkt. Dat is inderdaad primair de schuld van de leiding van ajax, maar Bosz had ook mogen beseffen dat hij niet de juiste persoon is voor deze taak.
Ken je eigen tekortkomingen...FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Serieus, waarom nu direct al spreken van een mismatch? Omdat niet direct de pannen van het dak worden gespeeld sinds Peter Bosz welgeteld drie weken met de niet eens volledige selectie heeft gewerkt? En waarom zou Bosz zich in hemelsnaam moeten beseffen dat hij niet de juiste persoon is voor een taak?quote:Op maandag 18 juli 2016 13:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat Bosz en deze selectie een mismatch lijkt. Dat is inderdaad primair de schuld van de leiding van ajax, maar Bosz had ook mogen beseffen dat hij niet de juiste persoon is voor deze taak.
Ken je eigen tekortkomingen...
Verdomme man, je hebt een coach aangesteld die voor verzorgd en attractief voetbal staat en aanvallend voetbal tot een kunst wilt verheven. Maar hij had de klus niet moeten aannemen omdat de selectie er niet optimaal voor is?!?!?!?
Cruijff zou duizelig worden van al dat gedraai in z'n graf wanneer die al die drama van hier zou teruglezen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
dvenquote:Op maandag 18 juli 2016 13:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Serieus, waarom nu direct al spreken van een mismatch? Omdat niet direct de pannen van het dak worden gespeeld sinds Peter Bosz welgeteld drie weken met de niet eens volledige selectie heeft gewerkt? En waarom zou Bosz zich in hemelsnaam moeten beseffen dat hij niet de juiste persoon is voor een taak?
Verdomme man, je hebt een coach aangesteld die voor verzorgd en attractief voetbal staat en aanvallend voetbal tot een kunst wilt verheven. Maar hij had de klus niet moeten aannemen omdat de selectie er niet optimaal voor is?!?!?!?
Cruijff zou duizelig worden van al dat gedraai in z'n graf wanneer die al die drama van hier zou teruglezen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Amenquote:Op maandag 18 juli 2016 13:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Serieus, waarom nu direct al spreken van een mismatch? Omdat niet direct de pannen van het dak worden gespeeld sinds Peter Bosz welgeteld drie weken met de niet eens volledige selectie heeft gewerkt? En waarom zou Bosz zich in hemelsnaam moeten beseffen dat hij niet de juiste persoon is voor een taak?
Cruijff zou duizelig worden van al dat gedraai in z'n graf wanneer die al die drama van hier zou teruglezen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Hearquote:Op maandag 18 juli 2016 13:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
lijkt mij juist dat het vanuit Ajax kant moet komen om iemand aan te stellen die een systeem heeft die aan sluit op de spelers.
Als ze Bosz er voor de winterstop al uitgooien maken ze zichzelf volkomen belachelijk en hadden ze hem nooit moeten halen. Geef die man tijd.
Ik kan me trouwens ook nog voor de geest halen dat half Twente riep dat Mclaren op moest flikkeren nadat hij in de voorbereiding van AA Gent, Swansea en Emmen verloor. Precies hetzelfde in de winterstop toen ze tweemaal verloren waaronder één keer volledig met 5-0 door Anderlecht afgedroogd te zijn.
Vier maanden later was hij een legende
En we weten allemaal waarschijnlijk nog wel dat het jaar daarvoor om de kop van Van Gaal geschreeuwd werd toen hij de eerste twee wedstrijden van de Eredivisie verloor, waaronder met grote cijfers van promovendus ADO. Eind van het jaar stond gekke Louis gewoon bovenaan en kwam men lofuitingen en cumbuckets tekort."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die snap ik ook nog steeds niets. Het lijkt me juist in alle opzichten een perfecte match.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik ben niet van mening dat het geen match is overigens."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
kan je ook onmogelijk concluderen na 1 maand en terwijl de mogelijkheid tot aankopen nog aanwezig is.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Die snap ik ook nog steeds niets. Het lijkt me juist in alle opzichten een perfecte match.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik was al negatief toen Bosz slechts een gerucht was.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor aanvallend voetbal heb je een selectie nodig die daar de kwaliteiten voor heeft. Deze selectie heeft over de gehele linie die kwaliteit niet. Met name de defensie niet. Die bleef overeind omdat Frank de poppetjes zo neer heeft gezet dat ze de boel dicht konden houden. Dat ging gepaard met defensief voetbal waar je oogpijn van kreeg, maar het was noodzakelijk.
Als je aantrekkelijk voetbal wil moet je daar de spelers voor aantrekken.
En Bosz zou er beter aan doen om een club te kiezen waar de selectie in staat is om zijn spelletje te spelen.
En wat Cruijff er van zou vinden zullen we nooit weten.![]()
Ok, sorry. Dat meende ik te lezen.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik ben niet van mening dat het geen match is overigens.![]()
Dat sowieso. Ik kom er met m'n pet ook niet bij dat de laatste tientallen delen van dit topic vol staan met klaagzangeren over hoe zeer men het voetbal zat is, hoe graag men weer eens aanvallend voetbal zou zien en dat met een trainer die niet altijd in dezelfde cliche's vervalt en er eens een elftal komt te staan dat wél zou misstaan op het WK Breien. En op het moment dat je letterlijk op je wenken bediend wordt is dat drie weken later ook opeens niet goed meer.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
kan je ook onmogelijk concluderen na 1 maand en terwijl de mogelijkheid tot aankopen nog aanwezig is.
Ik kreeg tranen in m'n ogen na die persconferentie met Bosz. Godverdomme, de laatste keer dat ik een trainer van Ajax met zo veel rust, kennis en kunde heb horen spreken was in de tijd dat we nog tot de absolute top van de wereld behoorden en ikzelf voor vijf gulden nog een bakje patat, frikandel, gazeuze en een halve diabetesaanval aan snoepjes kon kopen bij de lokale voetbalvereniging en luisterde we met z'n allen naar
Maar na een zeer belabberde eerste deel van de voorbereiding volgt iedereen hier de trolletjes van andere clubs en die paar usual suspects die er om bekend staan overal op te kankeren. Om te janken."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Oke, duidelijk, je bent van de zachte heelmeesters. Prima, dan verschillen we zoveel van mening en visie dat verder communiceren ook niet echt nuttig meer is.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik was al negatief toen Bosz slechts een gerucht was.
Voor aanvallend voetbal heb je een selectie nodig die daar de kwaliteiten voor heeft. Deze selectie heeft over de gehele linie die kwaliteit niet. Met name de defensie niet. Die bleef overeind omdat Frank de poppetjes zo neer heeft gezet dat ze de boel dicht konden houden. Dat ging gepaard met defensief voetbal waar je oogpijn van kreeg, maar het was noodzakelijk.
En Bosz zou er beter aan doen om een club te kiezen waar de selectie in staat is om zijn spelletje te spelen.
En wat Cruijff er van zou vinden zullen we nooit weten."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Probeer het eens met argumenten, in plaats van mij te vertellen hoe ik denk en op basis daarvan te concluderen dat verdere communicatie geen zin heeft.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke, duidelijk, je bent van de zachte heelmeesters. Prima, dan verschillen we zoveel van mening en visie dat verder communiceren ook niet echt nuttig meer is.
Prima als je dat vindt hoor, maar hou dan ook echt je mond. Anders is het tegenstrijdig...![]()
de post ervoor geeft hij argumenten. Lijken mij valide en afdoende.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Probeer het eens met argumenten, in plaats van mij te vertellen hoe ik denk en op basis daarvan te concluderen dat verdere communicatie geen zin heeft.
Prima als je dat vindt hoor, maar hou dan ook echt je mond. Anders is het tegenstrijdig...FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Oké meester mokkie....quote:Op maandag 18 juli 2016 14:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
de post ervoor geeft hij argumenten. Lijken mij valide en afdoende.![]()
Ga zelf aan een dood paard staan trekkenquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik lees daarin geen argumenten. Slechts onbegrip.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
de post ervoor geeft hij argumenten. Lijken mij valide en afdoende.![]()
Ik snap ook niet zo goed waarom je discussies altijd maar in leven moet willen houden. Kom ik in het echte leven een eikel tegen dan ga ik ook niet voor m'n lol iedere keer weer een discussie met hem aanknopen. Waarom dat op een forum wel zou moeten is me een compleet raadsel.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
de post ervoor geeft hij argumenten. Lijken mij valide en afdoende.
Zeker omdat hier op FOK! grotere eikels rondlopen dan dat je in het echt ooit krijgt te zien
Holle vaten...quote:Op maandag 18 juli 2016 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga zelf aan een dood paard staan trekken![]()
Waarschijnlijk gaat Winter Ajax de schuld geven van het feit dat niet enkel het Grote Oranje maar ook de jeugd nu compleet faalt.
Staan hun spelers niet af!!!!!!![]()
![]()
probeer het nog een keer.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze straks ook als je weer uit de CL vliegt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ach, dan heb ik liever dat dat nu ook eens gewoon helder aan het licht komt en men zich beseft dat ze een betere selectie nodig hebben dan dat het verdoezelt wordt door defensief te spelen.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik was al negatief toen Bosz slechts een gerucht was.
En wat Cruijff er van zou vinden zullen we nooit weten.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Degradatievoetbalgenot.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, dan heb ik liever dat dat nu ook eens gewoon helder aan het licht komt en men zich beseft dat ze een betere selectie nodig hebben dan dat het verdoezelt wordt door defensief te spelen.![]()
Vanaf vandaag traint Andreas Calcan, naar het schijnt een Roemeens talent maar toch al 22, mee met Jong AjaxMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ok, dat is een voordeel. Maar in dat scenario verlies je nu een jaar met het ontdekken daarvan en ben je volgend jaar een jaar kwijt met het omgooien van de selectie.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:46 schreef Monolith het volgende:
Ach, dan heb ik liever dat dat nu ook eens gewoon helder aan het licht komt en men zich beseft dat ze een betere selectie nodig hebben dan dat het verdoezelt wordt door defensief te spelen.
Rond die tijd is een trainer onhoudbaar geworden (zeker bij ajax) en kun je daar weer naar op zoek gaan. Dat denk ik eens temeer aangezien ik sowieso in Bosz weinig zie.
Van een zeer behoudende trainer naar een zeer aanvallende trainer vind ik een dwaze stap. Dan vraag je erom dat het fout gaat. Ik zou dan ook gekozen hebben voor een trainer die wel vooruit wil voetballen, maar de basis (het verdedigen) niet vergeet. Onder zo'n trainer kun je meer offensieve spelers in gaan passen en pas als dat op de rit staat kun je de volgende stap maken.
Ik ben en blijf dus pessimistisch over deze keuze. We merken vanzelf of ik ongelijk ga krijgen of niet.![]()
![]()
Uri Coronel is overleden.
[ Bericht 50% gewijzigd door Ajacied422 op 18-07-2016 16:57:10 (Ga lekker anders lollig doen over een dode.) ]Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
RIP Uri
Ik hoorde dat Ajax nog eventueel een transfer gaat doen (buitenspeler?) Al enig idee wat betreft namen of zijn er al geruchten jongens?![]()
Schenen bezig te zijn met Kapustka maar Marcie ontkent.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:38 schreef Poepz0r het volgende:
RIP Uri
Ik hoorde dat Ajax nog eventueel een transfer gaat doen (buitenspeler?) Al enig idee wat betreft namen of zijn er al geruchten jongens?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
david end nu bij radio1
laat maar is al afgelopenBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 18-07-2016 om 19:22:11De wedstrijd @PAOK_FC tegen #Ajax is woensdag 3 augustus, 21.30 uur Griekse tijd (20.30 Ned.). Beide duels uitgezonden door @ZiggoSport reageer retweet
![]()
Hoe dan ook, een echte Ajacied is overleden. RIP Uri.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Open kanaal mag ik hopenquote:Op maandag 18 juli 2016 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 18-07-2016 om 19:22:11De wedstrijd @PAOK_FC tegen #Ajax is woensdag 3 augustus, 21.30 uur Griekse tijd (20.30 Ned.). Beide duels uitgezonden door @ZiggoSport reageer retweet
Oh.![]()
Ja ik heb wel Ziggo hoofdkanaal maar geen abonnement.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ziggo heeft geen open kanaal, of bedoel je het hoofdkanaal wat voor iedere Ziggoklant zichtbaar is?Oh.![]()
Dan denk ik dat het wel goedkomtquote:Op maandag 18 juli 2016 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik heb wel Ziggo hoofdkanaal maar geen abonnement.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ze kijken hier niet meer NA PAOKquote:Op maandag 18 juli 2016 22:36 schreef Brammess het volgende:
Feyenoord wint van Anderlecht, PSV van Sporting met 5-0, nu wij Woensdag nog tegen Marseille![]()
Nog een nederlaag en we kunnen de competitie net zo goed schriftelijk afdoen en in de JL beginnenquote:Op maandag 18 juli 2016 22:36 schreef Brammess het volgende:
Feyenoord wint van Anderlecht, PSV van Sporting met 5-0, nu wij Woensdag nog tegen MarseilleMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Of gewoon "het 2e" opstellenquote:Op maandag 18 juli 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nog een nederlaag en we kunnen de competitie net zo goed schriftelijk afdoen en in de JL beginnen
Die doen het doorgaans "prima" tot nu toe.![]()
Die kunnen namelijk wel een pass over 3 meter versturen!quote:Op maandag 18 juli 2016 22:49 schreef Brammess het volgende:
[..]
Of gewoon "het 2e" opstellen
Die doen het doorgaans "prima" tot nu toe.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Of die gaan niet 4 man opzoeken in de opbouwquote:Op maandag 18 juli 2016 22:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die kunnen namelijk wel een pass over 3 meter versturen!
>Veltman en Dijks
Daar kan de helft wel prima voetballen
>Gudelj
Daar kan men wel een inspeelpass geven
>Tete en Riedewald![]()
Want tijdens de oefenwedstrijden verdien je punten voor de competitie?quote:Op maandag 18 juli 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nog een nederlaag en we kunnen de competitie net zo goed schriftelijk afdoen en in de JL beginnenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Satirequote:Op maandag 18 juli 2016 23:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Want tijdens de oefenwedstrijden verdien je punten voor de competitie?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Okquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
nee vertrouwen kwekenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Want tijdens de oefenwedstrijden verdien je punten voor de competitie?![]()
Ja van Gaal zijn united kweekte zoveel vertrouwen door de gehele Europese top op te rollen in zijn eerste seizoen. Dat hij met gemak kampioen werd....quote:Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Excuses indien het in het verkeerde subforum is maar heb een vraagje:
Heb een Ajax-seizoenskost van 370 euro gekocht die ik om bepaalde redenen niet meer ga gebruiken, ik heb vernomen dat het mogelijk is om de seizoenskaart per wedstrijd te verhuren, in hoeverre is dat waar en is het verstandig om dat te doen, is het niet eenvoudiger om een seizoenskaart te verkopen?![]()
Je kunt het officieel doen via de Ajax Kaartenmarkt, geen idee hoe goed dat werkt preciesquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:23 schreef Ashqelon het volgende:
Excuses indien het in het verkeerde subforum is maar heb een vraagje:
Heb een Ajax-seizoenskost van 370 euro gekocht die ik om bepaalde redenen niet meer ga gebruiken, ik heb vernomen dat het mogelijk is om de seizoenskaart per wedstrijd te verhuren, in hoeverre is dat waar en is het verstandig om dat te doen, is het niet eenvoudiger om een seizoenskaart te verkopen?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Officieel per wedstrijd bedoelt u of de hele seizoenskaart? Zou ik er dezelfde prijs voor terug kunnen krijgen denkt u?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kunt het officieel doen via de Ajax Kaartenmarkt, geen idee hoe goed dat werkt precies![]()
Per wedstrijd maar afhankelijk per vak zal je de meeste wedstrijden je kaartje niet kwijt kunnen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Officieel per wedstrijd bedoelt u of de hele seizoenskaart? Zou ik er dezelfde prijs voor terug kunnen krijgen denkt u?![]()
Oke zal even navragen aan vriend die die kaart heeft gekocht wel vak het is, dank u wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
Per wedstrijd maar afhankelijk per vak zal je de meeste wedstrijden je kaartje niet kwijt kunnen.![]()
Ik kan het systeem op de site zelf even niet vinden, wellicht is dat omdat er even geen wedstrijden zijnMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat gaat genieten worden.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:36 schreef Brammess het volgende:
Feyenoord wint van Anderlecht, PSV van Sporting met 5-0, nu wij Woensdag nog tegen Marseille![]()
Uri vuile judas die heeft heel wat dubbele agenda's gehadBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Over de doden niets dan goedsquote:Op dinsdag 19 juli 2016 04:25 schreef fathank het volgende:
Uri vuile judas die heeft heel wat dubbele agenda's gehad![]()
Ik denk wel dat het 5-0 gaat worden maar niet op een positieve manierquote:Op maandag 18 juli 2016 22:36 schreef Brammess het volgende:
Feyenoord wint van Anderlecht, PSV van Sporting met 5-0, nu wij Woensdag nog tegen Marseille
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
werkt die weer dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kunt het officieel doen via de Ajax Kaartenmarkt, geen idee hoe goed dat werkt precies![]()
quote:Live via Ajax.nl en Fox Sports
Beide duels worden woensdag gespeeld in het Stade de la Méditerranée. AS Béziers - Ajax wordt live uitgezonden via Ajax.nl en Olympique – Ajax is live via Fox Sports.
Spelerslijst
Jasper Cillessen
Joël Veltman
Jairo Riedewald
Riechedly Bazoer
Anwar El Ghazi
Daley Sinkgraven
Davy Klaassen
Heiko Westermann
Vaclav Cerny
Robert Muric
Mateo Cassierra
Lasse Schöne
Frenkie de Jong
Kenny Tete
Andre Onana
Kasper Dolberg
Nick Viergever
Nemanja Gudelj
Donny van de Beek
Diederik Boer
Mitchell Dijks
Damil Dankerlui
Matthijs de Ligt
Sheraldo Becker
Richairo Zivkovic
Terry Lartey- Sanniez![]()
Ben benieuwd naar de oefenwedstrijden, Marseille zit diep in financiele problemen. Hebben volgens mij niet echt fantastische spelers meer. Over Beziers gaan we het maar niet hebben.
Lartey mee als back-up voor Tete, logisch wel.![]()
Younes - Cassiera/milik - Cerny/muric
Nouri - De jong - Klaassen
Riedewald - Sanchez - Tete - Veltman.
Zo zou ik het wel eens willen zien.![]()
Ik zou Bazoer altijd opstellen, in dit geval in plaats van De Jong en Riedewald op linksback ben ik ook geen groot fan van. Dijks is prima imo, zeker met Younes.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:38 schreef skysherrif het volgende:
Zo zou ik het wel eens willen zien.![]()
Younes - Milik - Cerny
Nouri - Bazoer - Klaassen
Dijks - Sanchez - Tete - Veltman.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:38 schreef skysherrif het volgende:
Zo zou ik het wel eens willen zien.Ik zou wel met een keeper spelen hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:00 schreef mokkiemok het volgende:
Younes - Milik - Cerny
Nouri - Bazoer - Klaassen
Dijks - Sanchez - Tete - Veltman.Oh.![]()
Ik zou het echt ongelooflijk vinden als De jong niet in de basis gaat komen dit seizoen. Wat mij betreft de beste speler atm. Bazoer moet eigenlijk ook wel in de basis en dan hebben we vd beek nog... middenveld zitten we iig goed mee.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou Bazoer altijd opstellen, in dit geval in plaats van De Jong en Riedewald op linksback ben ik ook geen groot fan van. Dijks is prima imo, zeker met Younes.
Riedewald dan helemaal niet opstellen?![]()
niet nodig, laten we het eerlijk houdenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik zou wel met een keeper spelen hoor.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee. Hier luisteren we naar Cruijff en die dacht aan het spelen zonder keeper. Volledig bosz-cruijff filosofie spelen we 90 minuten op de helft van de tegenstander. Kunnen we nu wel de jong en bazoer opstellen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik zou wel met een keeper spelen hoor.![]()
Bosz mag wel gaan rouleren met het middenveld.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zou het echt ongelooflijk vinden als De jong niet in de basis gaat komen dit seizoen. Wat mij betreft de beste speler atm. Bazoer moet eigenlijk ook wel in de basis en dan hebben we vd beek nog... middenveld zitten we iig goed mee.
Riedewald dan helemaal niet opstellen?Oh.![]()
Cillessen
Tete-Sanchez-Riedewald
Bazoer
Klaassen-De Jong
Nouri
Cerny-Milik-Younes
Sowieso kan je dit spelen tegen de mindere godenOh.![]()
als de "oudere garde" blijkbaar te veel moeite heeft met het aanpassen aan de nieuwe speelstijl van Bosz, is het misschien een goed idee meteen door te selecteren?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
je was mij net voor. Is zeker een idee wat mij betreft.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cillessen
Tete-Sanchez-Riedewald
Bazoer
Klaassen-De Jong
Nouri
Cerny-Milik-Younes
Sowieso kan je dit spelen tegen de mindere goden
goede mix tussen "oud" en jongFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ze zijn al wel bezig met doorselecteren deze zomer.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:04 schreef mokkiemok het volgende:
als de "oudere garde" blijkbaar te veel moeite heeft met het aanpassen aan de nieuwe speelstijl van Bosz, is het misschien een goed idee meteen door te selecteren?
Maar types als Gudelj, Schöne mag je wel verkopen. Geen idee wie er nog meer zou kunnen klagenOh.![]()
ik zie een Cil als grootste klagerquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zijn al wel bezig met doorselecteren deze zomer.
Maar types als Gudelj, Schöne mag je wel verkopen. Geen idee wie er nog meer zou kunnen klagenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nou het is nog wel erg jong hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je was mij net voor. Is zeker een idee wat mij betreft.
goede mix tussen "oud" en jongMaar we hebben nu eenmaal geen spelers van 25+ die echt een meerwaarde zijn in het team, op de keeper na.
Oh.![]()
En die hoeft niet eens zoveel druk te zetten lol.quote:
Alleen door die tegendoelpunten wat een gek. Maar misschien vind hij het ook wel leuk geweest bij Ajax en wil hij een nieuwe uitdaging. Kan Onananana op doel.Oh.![]()
met oud bedoelde ik dan ook de basisspelers va vorig seizoen zeg maar.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou het is nog wel erg jong hoorMaar we hebben nu eenmaal geen spelers van 25+ die echt een meerwaarde zijn in het team, op de keeper na.
We hebben Heikogod tegenwoordig. Dat moet haast wel een meerwaarde zijn, want Ajax voert nog steeds het plan-Cruijff uit en haalt dus alleen directe versterkingenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou het is nog wel erg jong hoorMaar we hebben nu eenmaal geen spelers van 25+ die echt een meerwaarde zijn in het team, op de keeper na.
Zou De ligt volgend jaar al basis materiaal zijn? Hoop eigenlijk dat ie gewoon een vol jaar basis jong ajax staat en niet teveel nodeloos op de bank zit bij ajax 1. Dat zal ook wel niet gebeuren lijkt me.![]()
ik heb totaal geen vertrouwen in Onana.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die hoeft niet eens zoveel druk te zetten lol.
Alleen door die tegendoelpunten wat een gek. Maar misschien vind hij het ook wel leuk geweest bij Ajax en wil hij een nieuwe uitdaging. Kan Onananana op doel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij komt een beetje over als vermeer. Redt waarschijnlijk de meest weergaloze pogingen, maar straalt uiteindelijk niet de rust en zelfverzekerdheid uit die jasper wel heeft..quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik heb totaal geen vertrouwen in Onana.
Maar wat verwacht je van zon jonge keeper, die aspecten krijg je waarschijnlijk ook met de jaren. Ook voor hem nog 1 jaartje jong ajax en dan kijk hij jasper best opvolgen.![]()
Voor wat ik van hem gezien heb op trainingen en in jong vind ik hem totaal ongeschikt als keeper van Ajax. Het is mij een raadsel wat ze in hem zien. Maar ik wil in deze kwestie graag ongelijk krijgen. Maar dit jaar zeker nog niet een waardige opvolger wat mij betreft.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij komt een beetje over als vermeer. Redt waarschijnlijk de meest weergaloze pogingen, maar straalt uiteindelijk niet de rust en zelfverzekerdheid uit die jasper wel heeft..
Maar wat verwacht je van zon jonge keeper, die aspecten krijg je waarschijnlijk ook met de jaren. Ook voor hem nog 1 jaartje jong ajax en dan kijk hij jasper best opvolgen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja dat snapte ik, maar dan heb je nog steeds veelal spelers met 1/2 jaar ervaring. Alleen Klaassen meerquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
met oud bedoelde ik dan ook de basisspelers va vorig seizoen zeg maar.
Benieuwd welke bankzitter er nog meer aan komt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben Heikogod tegenwoordig. Dat moet haast wel een meerwaarde zijn, want Ajax voert nog steeds het plan-Cruijff uit en haalt dus alleen directe versterkingen
Lekker backups halen die minder zijn dan die er al staan
Oh.![]()
De Ligt moet je eigenlijk gewoon twee seizoenen in Jong Ajax laten spelen. Dan kan je Sanchez misschien verkopen als hij het goed doet, en kan De Ligt zijn plek innemen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:08 schreef skysherrif het volgende:
Zou De ligt volgend jaar al basis materiaal zijn? Hoop eigenlijk dat ie gewoon een vol jaar basis jong ajax staat en niet teveel nodeloos op de bank zit bij ajax 1. Dat zal ook wel niet gebeuren lijkt me.Oh.![]()
Ze zullen ook wel een andere keeper gaan halen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik heb totaal geen vertrouwen in Onana.Oh.![]()
Younes liesklachten, die doet niet mee in Frankrijk. Uit voorzorg, overigensMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ajax telefonist is niet bepaald vriendelijk. Seizoenskaart is van vak 403, rij 24, is dat een beetje een verhuurbare plaats?
![]()
Gooi gewoon op kaartenmarkt, soms zit het mee soms nietquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:31 schreef Ashqelon het volgende:
Ajax telefonist is niet bepaald vriendelijk. Seizoenskaart is van vak 403, rij 24, is dat een beetje een verhuurbare plaats?
![]()
heb je zeker account voor nodigquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gooi gewoon op kaartenmarkt, soms zit het mee soms niet? maar bedankt ga even kijken.
![]()
uiteraardquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
heb je zeker account voor nodig? maar bedankt ga even kijken.
![]()
Zou haast vreemd zijn als je daar geen account voor nodig hebt
Ook Schöne licht geblesseerd. Dat zou ik niet ongunstig willen noemenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die is echt verschrikkelijk slechtquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die hoeft niet eens zoveel druk te zetten lol.
Alleen door die tegendoelpunten wat een gek. Maar misschien vind hij het ook wel leuk geweest bij Ajax en wil hij een nieuwe uitdaging. Kan Onananana op doel.Groot fan van User Wotte![]()
Vorig jaar was de voorronde CL imo de belangrijkste pot van het jaar. Speelden toen bij vlagen zeer goed, maar gaven het echt weg tegen Rapid. Heeft volgens mij heel veel mentale impact gehad.![]()
de wedstrijden er omheen en erna in de eredivisie waren toen toch eigenlijk best goed?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vorig jaar was de voorronde CL imo de belangrijkste pot van het jaar. Speelden toen bij vlagen zeer goed, maar gaven het echt weg tegen Rapid. Heeft volgens mij heel veel mentale impact gehad.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die uitwedstrijd toen je 0-2 stond met rust had je nooit moeten weggeven.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vorig jaar was de voorronde CL imo de belangrijkste pot van het jaar. Speelden toen bij vlagen zeer goed, maar gaven het echt weg tegen Rapid. Heeft volgens mij heel veel mentale impact gehad.Oh.![]()
doet nog steeds pijnquote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die uitwedstrijd toen je 0-2 stond met rust had je nooit moeten weggeven.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bij mij niet echt, het is niet dat je op een ander eindresultaat was gekomen waarschijnlijk (namelijk plaatsing EL)quote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ik snak nogal naar europees succes van Ajax, elke overwinning is er in deze 1.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij mij niet echt, het is niet dat je op een ander eindresultaat was gekomen waarschijnlijk (namelijk plaatsing EL)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kun je lang wachtenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik snak nogal naar europees succes van Ajax, elke overwinning is er in deze 1.
vandaar dat juist als ze het niet meer weg zouden moeten geven, het pijn doet als het dan toch weer gebeurd.....quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan hadden we niet die afschuwelijke wedstrijden tegen Jablonec gehad.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij mij niet echt, het is niet dat je op een ander eindresultaat was gekomen waarschijnlijk (namelijk plaatsing EL)
Dat is ook wat waardOh.![]()
Dat is achteraf bekeken wel enigszins grappigquote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan hadden we niet die afschuwelijke wedstrijden tegen Jablonec gehad.
Dat is ook wat waardMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:42 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het lijkt verdomme nog meer op een schoolreisje van groep 6.
meester PeterFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vooral triestquote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is achteraf bekeken wel enigszins grappigOh.![]()
Gudelj heeft ook meteen door wanneer er een foto wordt gemaakt en doet alle moeite om de meest fotogenieke kop te trekken die ie in huis heeft.quote:![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gudelj heeft ook meteen door wanneer er een foto wordt gemaakt en doet alle moeite om de meest fotogenieke kop te trekken die ie in huis heeft.
lekker boy hoor die gudeljFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als gudelj deze terug ziet en opmerkt dat zn haar een beetje kut zit, wil ik wedden dat deze foto over een paar dagen van de site is.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lekker boy hoor die gudelj![]()
Volgens het Spaanse medium La Opinion De Malaga is Ajax de club die het meest geïnteresseerd is in Malaga-rechtsback Roberto Rosales.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Goede speler?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:04 schreef mokkiemok het volgende:
Volgens het Spaanse medium La Opinion De Malaga is Ajax de club die het meest geïnteresseerd is in Malaga-rechtsback Roberto Rosales.
Iets mee te maken dat Tete nog niet heeft verlengd?![]()
denk meer met het vertrekken van Rhijn en Hoorn en het verhuren van Warmerdam.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Goede speler?
Iets mee te maken dat Tete nog niet heeft verlengd?
Maar inderdaad, Tete heeft ook nog niet verlengd.
Verder niet beter dan veltman of tete of de rechterkant, dus van mij hoeft het nietFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Warmerdam verhuurd?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
denk meer met het vertrekken van Rhijn en Hoorn en het verhuren van Warmerdam.
Maar inderdaad, Tete heeft ook nog niet verlengd.
Verder niet beter dan veltman of tete of de rechterkant, dus van mij hoeft het niet
Dat heb ik gemist.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)m-aan-pec-zwolle.htmquote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Warmerdam verhuurd?
Dat heb ik gemist.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Weer een bankzitter halen lol.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:04 schreef mokkiemok het volgende:
Volgens het Spaanse medium La Opinion De Malaga is Ajax de club die het meest geïnteresseerd is in Malaga-rechtsback Roberto Rosales.
Waar blijft die buitenspeler.Oh.![]()
Hopelijk kan hij wel die stap maken.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)m-aan-pec-zwolle.htm
Het verhuur aan Zwolle hebben we tot op heden weinig aan gehad.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
kan mij niet voorstellen dat hij op de bank wil plaatsnemen. Zie hem ook niet Tete en/of Veltman uit de basis spelen, ergo niet halen dus.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weer een bankzitter halen lol.
Waar blijft die buitenspeler.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
daar werden dan ook geen potentiële spelers aan verhuurdquote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk kan hij wel die stap maken.
Het verhuur aan Zwolle hebben we tot op heden weinig aan gehad.![]()
Gudelj en Cerny zijn echt onafscheidelijk geloof ikquote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lekker boy hoor die gudelj
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Mocht Zivko toch weer een keertje meequote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Rosalesaidsaankopen komen vroeg dit jaar.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Rosales is op zich wel meer het aanvallende type, maar niet goed genoeg imoMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
kanonquote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:52 schreef Dingflofbips het volgende:
Gerucht dat Rosales naar Ajax komt blijft hopelijk een hardnekkig gerucht![]()
quote:FC Utrecht hoopt deze week Richairo Zivkovic (19) aan te trekken van Ajax. Hoewel de Domstedelingen inzetten op een huurconstructie is ook een verkoop niet uitgesloten.
Zivkovic heeft bij Ajax zijn belofte niet kunnen waarmaken en moet in Utrecht de opvolger van de naar Al Shabab vertrokken Ruud Boymans worden. De spits wil graag naar FC Utrecht en is in De Galgenwaard meer dan welkom. Trainer en technisch manager Erik ten Hag is gecharmeerd van de aanvaller.
Utrecht opteert in eerste instantie voor een huurconstructie, omdat de club pas kan investeren bij een spelersverkoop. Ajax wil het liefst verkopen. Dat laatste betekent niet per se dat er een streep door de komst van de aanvaller gaat. Grootaandeelhouder Frans van Seumeren heeft al eerder bewezen best te willen betalen voor 'buitenkansjes'. Zo kocht hij in het verleden Sébastien Haller al voor acht ton.
Zivkovic werd door Ajax in de zomer van 2014 van FC Groningen overgenomen voor twee miljoen euro. Sindsdien verhuurden de Amsterdammers hem aan Willem II, maar ook daar kon hij zijn status als groot talent nog niet waarmaken.![]()
We kunnen de schuld dus nog steeds aan Frank geven, mooiquote:Ajax-trainer Peter Bosz zegt in aanloop naar de eerste confrontatie met PAOK Saloniki in de derde voorronde van de Champions League noodgedwongen vast te houden aan de bekende elf basisspelers van zijn voorganger Frank de Boer.
'Vanwege de korte voorbereiding, ontkomen we daar niet aan', zegt Bosz op de clubsite in zijn vooruitblik op de laatste twee oefenduels van de voorbereiding op komend seizoen. 'Je hoopt dat een aantal automatismen er toch nog goed inzitten. We hebben de selectie daarom heel vroeg opgedeeld in twee teams, dat verschil heeft iedereen wel kunnen zien, en daarin brengen we steeds minieme wijzigingen aan.'
Voor de vriendschappelijke wedstrijden van woensdag - AS Béziers om 15.00 uur, Olympique Marseille om 20.00 uur - zijn een aantal van die wijzigingen al bekend. Amin Younes en Lasse Schöne kampen met blessures en Nemanja Gudelj zal 's avonds niet aantreden in 'de basisploeg'. De middenvelder is namelijk geschorst voor de wedstrijd van 26 juli tegen de Grieken in het voorportaal van het miljoenenbal.
'De medische staf denkt dat Lasse en Amin zaterdag weer mee kunnen trainen, dus wat dat betreft maak ik me geen zorgen. En ik weet al wie er in plaats van Nemanja gaat spelen, maar dat vertel ik eerst aan de jongens', aldus Bosz, die het treffen met Olympique Marseille niet ziet als een generale repetitie.
'Wij hebben tijd nodig om alles op de rit te krijgen. Dat lukt niet in één week en ook niet in twee of drie. Dat heeft tijd nodig. Iedere wedstrijd in de voorbereiding is belangrijk, deze laatste ook. Maar de trainingen zijn net zo belangrijk, omdat ik daarin mijn ideeën op de jongens kan overbrengen.'Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We kunnen de schuld dus nog steeds aan Frank geven, mooidat artikel komt over alsof bosz het nu al niet meer weet
![]()
Op zich is het niet heel gek wat hij zegt, alleen de quote "je hoopt dat er automatismen in zitten" baart mij wel een beetje zorgenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:37 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]dat artikel komt over alsof bosz het nu al niet meer weet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: