Gewoon een nieuwe Gleichschaltung.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:20 schreef Karkarov het volgende:
[..]
Die stonden zeker ook allemaal achter de coup? Man man man, zo doorzichtig dit
Als je hier alleen maar komt om te trollen en euforisch de naam van de opkomende dictator te schallen dan is het misschien maar beter om je te negeren. Inhoudelijk voegt het namelijk helaas niks toe.quote:
twitter:Conflicts twitterde op maandag 18-07-2016 om 11:48:22BREAKING: #Turkey reinstating death penalty would end EU accession talks: Germany - AFP reageer retweet
In Egypte juichten de kranten al (wat te vroeg) om zijn afzetting, maar dat zal dan wel geen islamitisch land zijnquote:Op maandag 18 juli 2016 11:39 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Liefde in de islamistische wereld voor Erdogan? Wut?
Gelukkig durven ze dat wel hard te stellen.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:52 schreef Frutsel het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op maandag 18-07-2016 om 11:48:22BREAKING: #Turkey reinstating death penalty would end EU accession talks: Germany - AFP reageer retweet
Ja dan heb je het over Sisi, door het westen en MI6 door een coup in het zadel geholpen puppy van het westen, terwijl Mursi democratisch gekozen was.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:53 schreef J.B. het volgende:
[..]
In Egypte juichten de kranten al (wat te vroeg) om zijn afzetting, maar dat zal dan wel geen islamitisch land zijn
Ik begrijp niet hoe je Turk zijnde vóór een coup kan zijn. Echt, dat je dat als een degelijk alternatief kan zien terwijl je weet wat voor spanningen er allemaal speelt tussen de bevolking verbaast me enorm.quote:Op maandag 18 juli 2016 09:59 schreef Kyran het volgende:
Ik maak hier vast geen vrienden mee, maar hoe meer beelden ik zie van wat ze met de arme simpele lage rangs militairen hebben uitgehaald en hoe meer ik zie wat Erdogan nu aan het doen is hoe erger ik het vind dat de coup niet gelukt is.
De hele reactie van Erdogan en zijn aanhang laat zien dat er genoeg redenen waren om een coup te willen plegen.
Idd, ISIS taferelen.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:55 schreef KingRadler het volgende:
onmenselijk dit:
[ afbeelding ]
bron:https://twitter.com/isahriga/status/754958342049632256
'42,9 procent van de Turken sympathiseert met IS.'quote:
Het is niet alleen Turkije die is afgegleden.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:55 schreef VeX- het volgende:
Hoorde op het nieuws dat de Turkse regering burgers opriep om mensen die de coup steunden op sociale media aan te geven.
Godver, wat gestoord. Het lijkt net de Stasi.
Turkije is heel ver afgegleden.
Tyfus EU die dit allemaal maar z'n gang laat gaan.
als ze nu maar definitief uit de EU blijvenquote:Op maandag 18 juli 2016 11:55 schreef VeX- het volgende:
Hoorde op het nieuws dat de Turkse regering burgers opriep om mensen die de coup steunden op sociale media aan te geven.
Godver, wat gestoord. Het lijkt net de Stasi.
Turkije is heel ver afgegleden.
Tyfus EU die dit allemaal maar z'n gang laat gaan.
Want? ze zitten op de grond en hebben handboeien om. Wat is daar onmenselijk aan?quote:Op maandag 18 juli 2016 11:55 schreef KingRadler het volgende:
onmenselijk dit:
[ afbeelding ]
bron:https://twitter.com/isahriga/status/754958342049632256
VS en EU eensgezind over Turkijequote:Mogherini en Kerry waarschuwden de Turkse regering "de mensenrechten te respecteren".
nog welquote:
En dat zullen ze blijven ook. Geloof me.quote:
quote:Duizenden uit functie gezet in Turkije
13 min geleden
ISTANBUL/ANKARA - Kort na de mislukte coup in Turkije zijn door het ministerie van Binnenlandse Zaken bijna 9000 functionarissen uit hun functie gezet, onder wie dertig van de 81 provinciegouverneurs die het land telt.
De krant Hürriyet meldde maandag dat het ministerie 8777 mensen van hun post verwijderd heeft, onder wie ruim 7900 politiemensen. Zij hebben zich in de nacht van zondag op maandag moeten melden in hoofdkwartieren van de politie en hun wapens moeten inleveren.
Onder militairen en magistraten waren al meer dan 6000 mensen uit hun functie gezet. Bij de poging tot een militaire staatsgreep zijn vrijdag en zaterdag 290 mensen om het leven gekomen.
En als er dan alleen nog maar Erdogan neuzen over zijn is de tijd rijp voor genocide op de Koerden en uitbreiding van zijn lebensraum naar de Koerdische gebieden in Syrië en Irak.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:07 schreef michaelmoore het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_in_Turkije__.html
Erdogan is los , hij ruimt nu alle oppositie op , definitief
Hij gaat de nieuwe Stalin worden
[..]
Waarom precies?quote:Op maandag 18 juli 2016 12:12 schreef zarGon het volgende:
Deze reeks wordt alleen maar triester zo te zien.
Zodra je iets van beschaving mee krijgt kun je je vraag zelf beantwoorden.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:02 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Want? ze zitten op de grond en hebben handboeien om. Wat is daar onmenselijk aan?
Je stelt je aan. Mensen die hoogverraad hebben gepleegd worden nu eenmaal hard aangepakt.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:18 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Zodra je iets van beschaving mee krijgt kun je je vraag zelf beantwoorden.
Helaas is dit precies de situatie die nodig is om IS klein te krijgen, mits de USA voorzichtig aan wat touwtjes kan blijven trekken.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:10 schreef Montagui het volgende:
[..]
En als er dan alleen nog maar Erdogan neuzen over zijn is de tijd rijp voor genocide op de Koerden en uitbreiding van zijn lebensraum naar de Koerdische gebieden in Syrië en Irak.
Turken hier kunnen wel nadenken hoorquote:Op maandag 18 juli 2016 11:21 schreef Homey het volgende:
[..]
De Turkse gemeenschap in Nederland is ook niet de slimste. Aziaten zijn veel intelligenter.
De Turken in Duitsland zijn over het algemeen iets slimmer, ben daar wel eens een hoopopgeleide liberale Turk tegengekomen. Die had wel een eigen mening, heel anders dan die tokkie turken in Nederland.
http://www.nu.nl/politiek(...)aris-voorbereid.htmlquote:De snelle arrestaties van rechters en anderen na de mislukte staatsgreep in Turkije geeft de indruk dat de regering een lijst met namen al van tevoren had voorbereid. Dat zei EU-commissaris Johannes Hahn (Uitbreiding) maandag.
Grote Schoonmaak, en alle Turken moedigen hem aan. Erdogan zijn plan is gelukt; hij heeft totale heerschappij in Turkije bewerkstelligd.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:07 schreef michaelmoore het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_in_Turkije__.html
Erdogan is los , hij ruimt nu alle oppositie op , definitief
Hij gaat de nieuwe Stalin worden
[..]
En wat gaat het inleveren van een passpoort volgens jou veranderen?quote:Op maandag 18 juli 2016 12:30 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Turken hier kunnen wel nadenken hoorOok die (jonge) nationalistische Erdo-aanhang.
Ze moeten eens die lui voor de keuze zetten terug te gaan naar Turkije tenzij ze afstand doen van hun nationaliteit. Resultaat: iedereen levert zijn Turkse nationaliteit in mits dat juridisch mogelijk is (en dat is het, over het algemeen).
Wat is het probleem als alle Turken hem aanmoedigen?quote:Op maandag 18 juli 2016 12:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Grote Schoonmaak, en alle Turken moedigen hem aan. Erdogan zijn plan is gelukt; hij heeft totale heerschappij in Turkije bewerkstelligd.
Istanbul, geen idee.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:51 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Als je hier alleen maar komt om te trollen en euforisch de naam van de opkomende dictator te schallen dan is het misschien maar beter om je te negeren. Inhoudelijk voegt het namelijk helaas niks toe.
Het schijnt in Istanbul behoorlijk onrustig te zijn op straat nu. Iemand met meer nieuws/bronnen hierover?
Niets, het geeft alleen aan dat alle Turken vanaf nu als tegenstandervan het vrije Westen kunnen worden beschouwd, zoals Erdogan het Westen als vijand ziet.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is het probleem als alle Turken hem aanmoedigen?
twitter:Conflicts twitterde op maandag 18-07-2016 om 12:38:14MORE: Death penalty is what people in the streets are calling for. We must listen as we work for the people: Turkey PM - @HasanSari7 reageer retweet
Beter kun je stellen wie een probleem is voor die Turken die achter Erdogan staan.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat het vragen oproept is duidelijk. Maar net als met 9/11 geloof ik niet in een complot. Het is te omvangrijk en te complex en een enorm risico om te nemen. Maar het komt hem inderdaad verdomd goed uit. Erdogan gaat los en maakt gebruik van de situatie. Hij heeft nu alle ruimte om al zijn tegenstanders met harde hand uit de weg te ruimen.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:48 schreef J.B. het volgende:
De maskers vallen in Turkije - Lukas De Vos
http://deredactie.be/permalink/1.2717040
[..]
dat lijkt me sterk. Dat is zo'n beetje de hele AKP achterban 1 op 2. (49,7%) Als dat het geval was dan zag 't daar zwart van de pro IS demonstraties, maar dat was niet zo. Met 50% IS support was iedere westerse Turk al lang gelynched.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:59 schreef ToT het volgende:
[..]
'42,9 procent van de Turken sympathiseert met IS.'
https://decorrespondent.n(...)34516615940-7b4e701c
twitter:Conflicts twitterde op maandag 18-07-2016 om 12:41:21BREAKING: Close to 1,500 staff at the 'Ministry of Finance’ dismissed #Turkey - @Haberturkhttps://t.co/GNgKw0ERTd reageer retweet
Inderdaad, niets. Die lui moeten gewoon deporteert worden naar Turkije.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
En wat gaat het inleveren van een passpoort volgens jou veranderen?
twitter:intlspectator twitterde op maandag 18-07-2016 om 12:39:25BREAKING: Turkey's Prime Minister says country might review its friendship with the United States reageer retweet
hangt er blijkbaar vanaf wie je het vraagt.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:02 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Want? ze zitten op de grond en hebben handboeien om. Wat is daar onmenselijk aan?
Het is een beetje zielig he. De grote leider helpen !quote:Op maandag 18 juli 2016 12:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat ze dus "echt" kiezen voor Nederland, en gemeenschappelijk gezien dan ook "echt" Nederlander zijn. Als ze afstand doen van hun Turkse nationaliteit kunnen ze dat noway ooit rechtvaardigen naar de Turkse gemeenschap, en dus verstoten worden.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
En wat gaat het inleveren van een passpoort volgens jou veranderen?
'might review its friendship'quote:Op maandag 18 juli 2016 12:43 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:intlspectator twitterde op maandag 18-07-2016 om 12:39:25BREAKING: Turkey's Prime Minister says country might review its friendship with the United States reageer retweet
Wat een gejank om niets allemaal.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
hangt er blijkbaar vanaf wie je het vraagt.
http://m.telegraaf.nl/bui(...)-als-varkens-in-stal
Schei toch uit. De meeste soldaten zijn mogelijk dienstplichtig en volgden de orders op van hun officieren. Je zult maar 18 jaar zijn en moeten dienen op het verkeerde moment. De meeste wisten niet eens wat de bedoeling was. Schandalige toestanden. Maar zoals altijd is weer het klootjesvolk de dupe. Als deze dienstplichtigen niet de orders hadden opgevolgd was het ook hoogverraad geweest. Het overgrote deel gaf zich ook al gelijk over.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:02 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Al die kantoorpikken ook betrokken bij de coup.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:42 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op maandag 18-07-2016 om 12:41:21BREAKING: Close to 1,500 staff at the 'Ministry of Finance’ dismissed #Turkey - @Haberturkhttps://t.co/GNgKw0ERTd reageer retweet
Jij hebt een video gezien waarbij een zegt dat hij er niet van af wist, dus je gaat er maar vanuit dat dat voor de meerderheid zo is?quote:Op maandag 18 juli 2016 12:46 schreef Cherna het volgende:
[..]
Schei toch uit. De meeste soldaten zijn mogelijk dienstplichtig en volgden de orders op van hun officieren. Je zult maar 18 jaar zijn en moeten dienen op het verkeerde moment. De meeste wisten niet eens wat de bedoeling was. Schandalige toestanden. Maar zoals altijd is weer het klootjesvolk de dupe. Als deze dienstplichtigen niet de orders hadden opgevolgd was het ook hoogverraad geweest. Het overgrote deel gaf zich ook al gelijk over.
Lekker duidelijkquote:Op maandag 18 juli 2016 12:43 schreef Houtenbeen het volgende:
Nou, die vriendjes met Rusland zit er echt niet in. De excuses van Erdogan gaan niet leiden tot een hechte vriendschap. Dat was meer een schoorvoetend toegeven van gemaakte fouten om nog wat van je toeristenindustrie te redden als de Russen niet meer op vakantie komen.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:49 schreef xzaz het volgende:
Dus Turkije lijkt zich te gaan afzetten tegen het westen. Vriendjes worden met Rusland en een muur bouwen...
Het Tweede Turkse Rijk?quote:Op maandag 18 juli 2016 12:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou, die vriendjes met Rusland zit er echt niet in. De excuses van Erdogan gaan niet leiden tot een hechte vriendschap. Dat was meer een schoorvoetend toegeven van gemaakte fouten om nog wat van je toeristenindustrie te redden als de Russen niet meer op vakantie komen.
Erdogan heeft grotere plannen met Turkije. Zal me niks verbazen als hij termen als het Ottomaanse Rijk weer gaat introduceren.
Stoppen met vriendjes zijn, omdat ze weigeren Gulen uit te leveren.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Lekker duidelijk
Met het nieuws van de laatste dagen weet ik niet of dit nu betekent dat ze juist weer vrienden willen worden na de ontwikkelingen, of dat ze dat afstand nemen van de officiele relaties.
Als goedopgeleide Turk ga je nu natuurlijk al vrijwillig op zoek naar werk in het buitenland, zonder asielprocedure. Een jaar geleden zou ik nog zeggen dat het langzaam achteruit gaat en dat er genoeg tijd is, maar nu moet je wel eieren voor je geld kiezen.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:51 schreef Wespensteek het volgende:
Erdogan is vrij goed in zijn land in armoede te storten en alleen de arme plattelands bevolking die nog braaf geloven in zijn dogma's over te houden. Het begint op de zuiveringen van Mao te lijken. Ik hoop dat onze regering zich aan het voorbereiden is op een groot aantal Turkse asielzoekers.
Als dienstplichtig soldaat heb je geen keuze. Het weigeren van opdrachten waarvan je niet word uitgelegd wat het doel is door je officieren is ook hoogverraad. Onmenselijk is de gehele situatie en de vrees dat zij allen gedood worden of verdwijnen. Dit is nog maar het begin en dat snap je zelf ook wel. Erdogan en een eerlijk proces is ondenkbaar.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:49 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Jij hebt een video gezien waarbij een zegt dat hij er niet van af wist, dus je gaat er maar vanuit dat dat voor de meerderheid zo is?
En dan nog: wat is er zo onmenselijk aan de desbetreffende foto? is het de stal? zijn het de handboeien?
Valt reuze mee. Veel soldaten van de laagste rangen zijn al vrij gelaten.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:59 schreef Cherna het volgende:
[..]
Als dienstplichtig soldaat heb je geen keuze. Het weigeren van opdrachten waarvan je niet word uitgelegd wat het doel is door je officieren is ook hoogverraad. Onmenselijk is de gehele situatie en de vrees dat zij allen gedood worden of verdwijnen. Dit is nog maar het begin en dat snap je zelf ook wel.
De goedopgeleide en trotse turk kan ook gewoon prima in Istanbul of Ankara leven. Natuurlijk heb je een grote groep die voor wat extra welvaart in het buitenland zit, dat zegt genoeg lijkt mij.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:55 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als goedopgeleide Turk ga je nu natuurlijk al vrijwillig op zoek naar werk in het buitenland, zonder asielprocedure. Een jaar geleden zou ik nog zeggen dat het langzaam achteruit gaat en dat er genoeg tijd is, maar nu moet je wel eieren voor je geld kiezen.
Een reden voor slimme Turken om in Turkije te bljven is wellicht familie of een stukje trots om niet als landverrader te worden neergezet, maar gezien de huidige situatie zou ik me daar niet druk over maken. Voordat 75 miljoen mensen uit diverse achtergronden na dit alles weer door 1 deur kunnen moet er heel wat gebeuren. Geef het een paar generaties... of meer.
Turkije zie ik ook nog wel van naam veranderen, het was Ataturk's republiek en alles wat Ataturk ooit aanraakte moet natuurlijk worden veranderd.
Ik vind ook dat je als consument met een beetje benul echt niet meer naar Turkije op vakantie moet gaan. Zon, zee en strand heb je ook elders aan de kusten van de Middellandse Zee. Dat rare regime moet je op geen enkele manier steunen.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nog een bananenrepubliek erbij, zeg maartegen de toerisme...
Dat klopt, dat weten de mensen al die gaan massaal naar Spanje, mij ook niet meer gezien daar of andere moslimlanden.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je als consument met een beetje benul echt niet meer naar Turkije op vakantie moet gaan. Zon, zee en strand heb je ook elders aan de kusten van de Middellandse Zee. Dat rare regime moet je op geen enkele manier steunen.
mwa, ik weet niet of je 't meegekregen hebt maar AKP supporters vallen daar westers geklede Turkse vrouwen lastig op straat omdat ze niet bedekt zijn. Het schijnt redelijk heftig te zijn. Ook wordt er soms naar de ID kaart gevraagd om aan te tonen dat iemand moslim is. Dat gaat straks van kwaad tot erger. "Het volk" (Erdogan's volk) maakt straks de dienst uit , dat vindt hij democratisch, en dat zal hij omarmen. Tel daarbij op dat het onderwijs islamtischer wordt, er geen ruk meer wordt gegeven om kwaliteit van onderwijs (als de mensen maar wat te doen hebben dan is het ok), en het op de wereldranglijst tot de bodem zal kelderen.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:00 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
De goedopgeleide en trotse turk kan ook gewoon prima in Istanbul of Ankara leven. Natuurlijk heb je een grote groep die voor wat extra welvaart in het buitenland zit, dat zegt genoeg lijkt mij.
twitter:isahriga twitterde op maandag 18-07-2016 om 08:01:39Over 5,000 people detained in attempted coup that failed in #Turkey many among the plotters also in hand #MrErdogan https://t.co/4Bc9felNms reageer retweet
Of misschien wil jij gewoon niet zien wat er allemaal mis is hieraan.... Want dan gaat je beeld over Erdogan natuurlijk naar de klotequote:Op maandag 18 juli 2016 13:00 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Veel soldaten van de laagste rangen zijn al vrij gelaten.
Het lijkt wel of je hier heel veel ellende wil zien.
Ik vind Erdogan een mafketel, dus weet niet waar je het over hebt.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Of misschien wil jij gewoon niet zien wat er allemaal mis is hieraan.... Want dan gaat je beeld over Erdogan natuurlijk naar de klote
Ja die foto stond hierboven ook al.... wat vind je d'r zelf van?quote:Op maandag 18 juli 2016 13:05 schreef maan_man het volgende:
[ afbeelding ]twitter:isahriga twitterde op maandag 18-07-2016 om 08:01:39Over 5,000 people detained in attempted coup that failed in #Turkey many among the plotters also in hand #MrErdogan https://t.co/4Bc9felNms reageer retweet
Ik zag afgelopen weekend nog genoeg mensen inchecken voor hun vakantie naar Turkije.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat klopt, dat weten de mensen al die gaan massaal naar Spanje, mij ook niet meer gezien daar of andere moslimlanden.
Lekker goedkoop met Cor en Don?quote:Op maandag 18 juli 2016 13:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zag afgelopen weekend nog genoeg mensen inchecken voor hun vakantie naar Turkije.
Ook dat lijkt niet uitgesloten, vandaar het "excuus" ineens van Erdogan aan het adres van Rusland.quote:Op maandag 18 juli 2016 12:49 schreef xzaz het volgende:
Dus Turkije lijkt zich te gaan afzetten tegen het westen. Vriendjes worden met Rusland en een muur bouwen...
Je bedoelt grote hoeveelheden militairen naar de bulgaarse en griekse grenzen en de zee vol met marine en kustwacht om bootjes om te laten keren?quote:Op maandag 18 juli 2016 12:51 schreef Wespensteek het volgende:
Erdogan is vrij goed in zijn land in armoede te storten en alleen de arme plattelands bevolking die nog braaf geloven in zijn dogma's over te houden. Het begint op de zuiveringen van Mao te lijken. Ik hoop dat onze regering zich aan het voorbereiden is op een groot aantal Turkse asielzoekers.
Sorry, dat die foto hierboven ook al stond.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja die foto stond hierboven ook al.... wat vind je d'r zelf van?
twitter:Conflicts twitterde op maandag 18-07-2016 om 13:10:11BREAKING: Kerry warns #Turkey’s NATO membership could be in jeopardy - @washingtonpost https://t.co/P00fOc2bAH reageer retweet
Ik zag het op het journaal, maar het zou best kunnen.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Lekker goedkoop met Cor en Don?
Nee want je mag asielzoekers niet zomaar terugsturen.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
Je bedoelt grote hoeveelheden militairen naar de bulgaarse en griekse grenzen en de zee vol met marine en kustwacht om bootjes om te laten keren?
https://twitter.com/anado(...)692752023552/video/1quote:Op maandag 18 juli 2016 12:55 schreef Slayage het volgende:
ik zie nu op CNN turk onwerkelijke bewakingscameras video beelden van de helikopter die het gebouw van de trkse inlichtingen diensten aan viel, en dat mannen met wapens terugschieten de lucht in.
Dat zal inderdaad weer een exodus wordenquote:Op maandag 18 juli 2016 12:51 schreef Wespensteek het volgende:
Geen woorden maar daden zou ik zeggen. Voodat erdopannekoek heel de navo in de rotzooi meesleept.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:11 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op maandag 18-07-2016 om 13:10:11BREAKING: Kerry warns #Turkey’s NATO membership could be in jeopardy - @washingtonpost https://t.co/P00fOc2bAH reageer retweet
Mensen gaan ook totaal niet voor de Turkse cultuur maar voor een relatief goedkoop en luxe all in formule daar.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zag het op het journaal, maar het zou best kunnen.
Het is een beetje hetzelfde als vroeger met Franco, dat mensen toch op vakantie gingen naar Spanje. En dat dan rechtvaardigen met dat ze niks met politiek te maken hebben. Dat kan best zijn, maar als je niet specifiek voor de Turkse cultuur gaat en alleen maar een beetje in de zon wilt bakken, dan ga je gewoon in een ander land op vakantie. Dan ga je niet regimes steunen die heel hard op weg zijn naar dictatuur.
Dwangarbeid in de mijnen wellichtquote:Op maandag 18 juli 2016 13:13 schreef Onnoman het volgende:
Vraag me af wat Erdogan wil doen met al die gevangenen? Afmaken?
Willen wel. Maar of hij het ook gaat doen?quote:Op maandag 18 juli 2016 13:13 schreef Onnoman het volgende:
Precies, want echt vrij zullen zij niet meer komen lijkt mij, dan is afmaken de goedkoopste oplossing, doofpotje...quote:Op maandag 18 juli 2016 13:13 schreef Onnoman het volgende:
Waarom zie jij dit zo en (bijv.) duizenden Nederturken niet? En ja, daar zitten ook hoopopgeleiden tussen,.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:05 schreef Beathoven het volgende:
[..]
mwa, ik weet niet of je 't meegekregen hebt maar AKP supporters vallen daar westers geklede Turkse vrouwen lastig op straat omdat ze niet bedekt zijn. Het schijnt redelijk heftig te zijn. Ook wordt er soms naar de ID kaart gevraagd om aan te tonen dat iemand moslim is. Dat gaat straks van kwaad tot erger. "Het volk" (Erdogan's volk) maakt straks de dienst uit , dat vindt hij democratisch, en dat zal hij omarmen. Tel daarbij op dat het onderwijs islamtischer wordt, er geen ruk meer wordt gegeven om kwaliteit van onderwijs (als de mensen maar wat te doen hebben dan is het ok), en het op de wereldranglijst tot de bodem zal kelderen.
Daar kun je je als ontwikkelde Turk onmogelijk mee verenigen.
Misschien ondersteunen die die denkwijze wel.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:16 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Waarom zie jij dit zo en (bijv.) duizenden Nederturken niet? En ja, daar zitten ook hoopopgeleiden tussen,.
lekker uitgebreid verhaal ook in de WPquote:Op maandag 18 juli 2016 13:13 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden zou ik zeggen. Voodat erdopannekoek heel de navo in de rotzooi meesleept.
Tja dat is de vraag. Zeker omdat al een groot deel van de rechters daar op non actief staan. Dan zullen types over blijven zoals Roland Freislerquote:Op maandag 18 juli 2016 13:13 schreef Onnoman het volgende:
ja manquote:Op maandag 18 juli 2016 13:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
https://twitter.com/anado(...)692752023552/video/1
deze bedoel je?
en van persiequote:Op maandag 18 juli 2016 13:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
Is er al nieuws of Wes, Yo en Xess teruggaan?
Omdat zij veilig in Nederland zitten, de realiteit niet meekrijgen op het nieuws na, en van elkaar Erdogan, Erdogan moeten scanderen om het hoofd op de romp te houden.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:16 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Waarom zie jij dit zo en (bijv.) duizenden Nederturken niet? En ja, daar zitten ook hoopopgeleiden tussen,.
Eng idd. Meeste Turken zijn meelopers.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:59 schreef ToT het volgende:
[..]
'42,9 procent van de Turken sympathiseert met IS.'
https://decorrespondent.n(...)34516615940-7b4e701c
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |