Van Froome ook niet direct, dus dat lijkt me een ideale vraag om te stellen voor Cock.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:13 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dat zou je trouwens niet zeggen van Mollema.
werkenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:17 schreef Joezi het volgende:
Morgen rustdag, wat moeten we dan gaan doen
Die probeert nu zoveel mogelijk te cashenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Thijs Zonneveld nu weer bij RTL Late Night. Wat een showhopper die man.
ja, die moet hele jaar teren op deze 3 wekenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Die probeert nu zoveel mogelijk te cashen
ziet er wel donkerder uit dan bij Vive le Veloquote:
Hij gaat nooit vroeg zei hij net.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:07 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Anders zou Bauke veel te laat z'n nest in kruipen.
meestal klampt ie nog even aanquote:
Goede televisie!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:15 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Die worden straks platgereden door een tram.
Die tram komt natuurlijk van links.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:15 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Die worden straks platgereden door een tram.
Nee, daar begon de uitzending meequote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:17 schreef MakkieR het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt, moet Bauke niet slapen?
hij slaapt altijd pas rond half 1quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:17 schreef MakkieR het volgende:
Hij heeft de hele dag gerust toch.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:17 schreef MakkieR het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:17 schreef MakkieR het volgende:
Ja, hij kan tot 09:00 blijven door ruftenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:17 schreef MakkieR het volgende:
Dat was toch Jan Anton Pijl?quote:
Blijft een goeie gast. Verder lekker cool Bauke. Dat zit wel goed. Slimme vent ook.quote:
Alle Nederlanders, inclusief Wout gaan dat doenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:26 schreef franklop het volgende:
Lau gaat de komende dagen werken voor Bau
Even een extra flesje cafeine shampoo door zijn haar en gaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:26 schreef franklop het volgende:
Lau gaat de komende dagen werken voor Bau
alleen door het haarquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:28 schreef Martinello het volgende:
[..]
Even een extra flesje cafeine shampoo door zijn haar en gaan.
Dat doen ONZE jongens niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:29 schreef opperkleurder het volgende:
Poels krijgt vanavond nog een transfusie, dan kan hij er weer tegenaan.
10quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:32 schreef ZakaRosa het volgende:
De Gees had hier iedereen op vijf minuten gereden.
En dan de laatste afdaling van de tour op zn bek gaan, zou wel passen binnen zijn carrièrequote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:32 schreef ZakaRosa het volgende:
De Gees had hier iedereen op vijf minuten gereden.
Dat doen onze jongens niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
En dan de laatste afdaling van de tour op zn bek gaan, zou wel passen binnen zijn carrière
Dylan in de ontsnapping morgen, succes gegarandeerd!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
LOTTO JUMBO NL in de aanval de komende dagen. Ik geloof er niks van.
winnaar tussensprintquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dylan in de ontsnapping morgen, succes gegarandeerd!
hebben ze wat extra geld ook, weinig nog binnengehaald deze Tourquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toch mooie tv minuten. Dan stormen de mensen naar de Jumbo.
LottoJumbo wil ze over gaan nemenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
Toch goed dat die Rabo opleidingsploeg er is! oh wacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |