Ze kennen me toch wel.quote:Op woensdag 14 juni 2017 11:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Haal je eindelijk de lokale krant, zit er geen foto bij
Dat gaat allemaal digitaal tegenwoordig. Het tikt niet. Maar dat zegt niets.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:53 schreef tong80 het volgende:
Zegt een begeleidster gisteren tijdens het avondeten in celblok-3 dat er een pakketje voor me is afgeleverd. Dus ik vraag gelijk of het tikt, of er beveiliging is ingeschakeld.
Donderdag ben ik weer thuis. Na precies een maand.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 07:57 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat gaat allemaal digitaal tegenwoordig. Het tikt niet. Maar dat zegt niets.![]()
Succes met je koken. Oefening baart kunst. Hoelang "moet" je nog?
En? Wat zijn de prognoses? Heb je er een bietje vertrouwen in?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 07:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Donderdag ben ik weer thuis. Na precies een maand.
Ik ga er voor. Kan niks beloven. Terugvallen zullen er komen, dan sterk zijn. Heb wel een vangnet, maar moet het zelf doen.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 07:59 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
En? Wat zijn de prognoses? Heb je er een bietje vertrouwen in?
Zo is dat. Succes ermee. Het lichaam kan i.i.g. zonder zo blijkt. Ben je nog wat kilo's kwijt geraakt?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 08:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga er voor. Kan niks beloven. Terugvallen zullen er komen, dan sterk zijn. Heb wel een vangnet, maar moet het zelf doen.
Binnen loop ik in een joggingbroek. Buiten zakt m'n broek af. Bezoek zegt iig van wel. Maandag wegen bij de arts.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 08:02 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zo is dat. Succes ermee. Het lichaam kan i.i.g. zonder zo blijkt. Ben je nog wat kilo's kwijt geraakt?
En nu volhouden ouwe rammert.quote:
You bet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |