SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team MysticSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team InstinctSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
[ Bericht 1% gewijzigd door Shadowkid053 op 17-07-2016 21:06:13 ]![]()
Dit weekend*quote:Op zondag 17 juli 2016 20:37 schreef Lastpost het volgende:
Nou, dat was een drama vandaag zeg qua servers.Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op zondag 17 juli 2016 20:37 schreef GayGuy het volgende:
Ik zat op niveau 13. Log ik net opnieuw in, ben ik terug gezet naar niveau 3!!!!!!!!!!!!
Your beauty never ever scared me.![]()
Dacht effe een rondje te lopen, dikke lag.. Denk dat ik maar weer terug naar huis loop..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
quote:Op zondag 17 juli 2016 20:37 schreef GayGuy het volgende:
Ik zat op niveau 13. Log ik net opnieuw in, ben ik terug gezet naar niveau 3!!!!!!!!!!!!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Oh dat is wel heel kut. Al een paar keer opnieuw proberen in te loggen?quote:Op zondag 17 juli 2016 20:37 schreef GayGuy het volgende:
Ik zat op niveau 13. Log ik net opnieuw in, ben ik terug gezet naar niveau 3!!!!!!!!!!!!![]()
Dafuqquote:Op zondag 17 juli 2016 20:37 schreef GayGuy het volgende:
Ik zat op niveau 13. Log ik net opnieuw in, ben ik terug gezet naar niveau 3!!!!!!!!!!!!![]()
Wel je Pokemon behouden?Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Hoe laat gaan die kut servers het eens doen
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.![]()
Heb de OP wat aangepast. De wat langere stukken tekst staan nu in spoiler tags zodat het wat overzichtelijker is.![]()
Jaquote:Op zondag 17 juli 2016 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel kut. Al een paar keer opnieuw proberen in te loggen?![]()
Iets van GPS spoofing gedaan?quote:Op zondag 17 juli 2016 20:37 schreef GayGuy het volgende:
Ik zat op niveau 13. Log ik net opnieuw in, ben ik terug gezet naar niveau 3!!!!!!!!!!!!Of saté?![]()
Oh fijn! Ik vond het al zo'n chaos. Maar veel ervan staat hier ook trouwens: POK / Pokémon Go FAQquote:Op zondag 17 juli 2016 20:42 schreef Shadowkid053 het volgende:
Heb de OP wat aangepast. De wat langere stukken tekst staan nu in spoiler tags zodat het wat overzichtelijker is.Your beauty never ever scared me.![]()
Google account of ptc?quote:Op zondag 17 juli 2016 20:37 schreef GayGuy het volgende:
Ik zat op niveau 13. Log ik net opnieuw in, ben ik terug gezet naar niveau 3!!!!!!!!!!!!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Net dat ik weer op pad ga liggen de servers weer plat
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Klopt.quote:Op zondag 17 juli 2016 20:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh fijn! Ik vond het al zo'n chaos. Maar veel ervan staat hier ook trouwens: POK / Pokémon Go FAQ
Vraag aan iedereen:
FAQ spul uit de OP en hier een slowchat van maken?![]()
Van mij mag er best veel uit de OP. Met een link naar de FAQ erbij.Your beauty never ever scared me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: