Als stad kan Zeeland niet concurreren, maar als culinaire regio is dat toch wel de place to be. Als het kleiner moet, Zeeland ten zuiden van de Oosterschelde.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:22 schreef agter het volgende:
R'dam is de culinaire hoofdstad van ons land?
ik snap t.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:14 schreef Iwanius het volgende:
Nou,ook goed. Maar ik bedoel als ik zoiets zeg dat ik dus betere plekken weet waar het nog lekkerder is dan zoals in deze Madam Jeanette. Sommige toko's bereiden een bepaalt gerecht net even beter dan de ander. Daarom zeg ik dus altijd t.o.v.de ander dat het "een minder"gerecht is omdat ik dan weet waar je het nog beter,lekkerder en...goedkoper? kan krijgen.
Daarom zie je mij ook vaak specifieke gerechten aanbevelen bij bepaalde zaken zodat je altijd het beste van het beste krijgt als je daar bent.
Maastricht ligt niet in Zeeland.quote:Op maandag 15 augustus 2016 07:41 schreef XL het volgende:
[..]
Als stad kan Zeeland niet concurreren, maar als culinaire regio is dat toch wel de place to be. Als het kleiner moet, Zeeland ten zuiden van de Oosterschelde.
Zuid Limburg is ook wel een genieters regio, maar als culinaire stad valt Maastricht in het niet bij Rotterdam en als regio kan Zuid Limburg niet tippen aan Zeeland.quote:Op maandag 15 augustus 2016 08:55 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Maastricht ligt niet in Zeeland.
Kijk...dat bedoelde ik dus.quote:Op maandag 15 augustus 2016 08:35 schreef egeltje1985 het volgende:
ik snap t.die garnalen waren inderdaad ook het lekkerste gerecht.
Oh shit ja stom van me. Dat weet ik wel, want ik fiets er heel vaak, zat ff niet 100% erbij tijdens het typen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:02 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Streefkerk heet het daar. Niet Lekkerkerk.
Heb het ook zo gelezen (ben link weer kwijtquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:10 schreef Isegrim het volgende:
Volgens de buurman die erop uitkijkt was het in het nieuwe deel. En de brandweer heeft 'een deel van het pand moeten slopen om bij de brand te kunnen'...
http://www.rijnmond.nl/ni(...)nkok-Francois-Geurdsquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb het ook zo gelezen (ben link weer kwijt)
Zou in de keuken zijn ontstaan.
quote:Aan de Katshoek in Rotterdam heeft zaterdagochtend vroeg brand gewoed in het nieuwe FG Restaurant van sterrenchef François Geurds.
De Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond meldt op Twitter dat de brand was ontstaan in de keuken van het restaurant. De brandweer moest een deel van het pand slopen om goed bij het vuur te kunnen komen. Rond halfacht had de brandweer het vuur onder controle.
FG Restaurant zit in de Hofbogen onder het voormalige station Rotterdam Hofplein. Het is eerder deze maand geopend. Eerst zat het in het Lloydkwartier.
Veel eiken of notenhout? Het rook naar goede bbq of goede gerookte zalm.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:20 schreef RobinOok het volgende:
Geluk bij een ongeluk, want ik vond die inrichting me toch een partij lelijk!!!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:24 schreef Tem het volgende:
[..]
http://www.rijnmond.nl/ni(...)nkok-Francois-Geurds
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |