Hoe is het met je benauwdheid?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:03 schreef superkimmi het volgende:
Ik heb vandaag gewoon gekookt. Waarom weet ik zelf ook niet, het is niet te harden hier.. Rest vd avond ga ik maar op de grond liggen ofzo, vind de hond ook lekker
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:37 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb alle deuren en ramen tegen elkaar open gezet, het is 25.5gr in huisBij Billy boven zelfs 31
Die heeft de ventilator nu boven staan.
Ik ga straks lekker uitgebreid douchen en dan richting bed. Ben klaar met alles en iedereen
Vandaar dat ik ook niet zo actief ben op't moment.
beter dan verwacht. De luchtvochtigheid vandaag valt wel mee. al ben ik wel bang dat de warmte niet weg wil, dus denk dat ik vannacht meer last ga krijgen.quote:
Hmm oke balen!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:28 schreef superkimmi het volgende:
[..]
beter dan verwacht. De luchtvochtigheid vandaag valt wel mee. al ben ik wel bang dat de warmte niet weg wil, dus denk dat ik vannacht meer last ga krijgen.
Vreselijk inderdaad.. hoeveel kan een mens hebben?!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:52 schreef Sylvana het volgende:
Jeetje ik zit hier gewoon te trillen van het nieuws van Marie-Alice
Zo heftig! En helemaal na waar we het van de week over gehad hebben...
Ja iddquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:08 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad.. hoeveel kan een mens hebben?!
Iets na middernacht aankomende nacht. Dus zeg maar vandaagquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik heb vannacht weer een nacht alleen. Gisternacht ook en toen redelijk goed geslapen.
Is het volle maan vandaag? Of was dat gister?
Ja idd vreselijk!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:52 schreef Sylvana het volgende:
Jeetje ik zit hier gewoon te trillen van het nieuws van Marie-Alice
Zo heftig! En helemaal na waar we het van de week over gehad hebben...
`quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar na alles wat haar lichaam al te verduren heeft gekregen. Hoop houden maar...
Ja dat is al zo'n gevaarlijk gebied. Hopelijk neemt de zwelling snel af en is er geen blijvende schade... Ik hoop maar gewoon dat ze er net zo goed uitkomt als mijn vriend na zijn auto-ongeluk vorig jaar (redelijk zelfde verwondingen aan hoofd o.a.)quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:30 schreef LPFAN het volgende:
[..]
`
Ja idd. En allemaal met haar hoofd ook... Brrr.
Ik hoop het ook! Hersenen kunnen gelukkig veel hebben. Blijven positief.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja dat is al zo'n gevaarlijk gebied. Hopelijk neemt de zwelling snel af en is er geen blijvende schade... Ik hoop maar gewoon dat ze er net zo goed uitkomt als mijn vriend na zijn auto-ongeluk vorig jaar (redelijk zelfde verwondingen aan hoofd o.a.)
Nice!quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:15 schreef superkimmi het volgende:
Heb 23 augustus een afdelingdbbq vh werk waar ik 5 september begin. Lekker begin!
Heerlijk!quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:22 schreef Natalie het volgende:
Deze temperaturen zijn gewoon bizar. Dus vandaag uitgekozen om naar Ikea te gaan. Lekker rustig en airco!
Leuk manquote:Op woensdag 20 juli 2016 16:48 schreef LPFAN het volgende:
1 Augustus naar een trimsalon met de hond van mijn ouders!Die moet dringend heen, normaal doe ik het maar ik heb er geen energie voor momenteel. Ik zei al direct dat ik mee ging, ik blijf er de hele tijd bij en ik hoop stiekem dat ik misschien een beetje mag meehelpen.
![]()
Blijft nog steeds mijn droombaan
Hahaha ja zat ik ook al aan te denken iddquote:Op woensdag 20 juli 2016 16:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Leuk man![]()
Zou je niet eens kunnen peilen of je daar wat vrijwilligerswerk mag gaan doen?
Ik wil ook naar de Ikea. Kast uitzoeken om te verbouwen. Maar goed, ik heb al een hoop gegoogled: er is gewoon geen geschikte kast te vinden van minstens 1m20 breed en 50cm diep.quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:22 schreef Natalie het volgende:
Deze temperaturen zijn gewoon bizar. Dus vandaag uitgekozen om naar Ikea te gaan. Lekker rustig en airco!
Oh dat zou gaaf zijnquote:Op woensdag 20 juli 2016 16:58 schreef LPFAN het volgende:
Zat er ook al aan te denken om als ik een nieuwe nier heb, en alles goed gaat om het uwv in te schakelen misschien kunnen die mij dan helpen een trimsalon op te gaan zetten
Jaaa. Het is al 7 jaar geleden dat ik stage heb gelopen in een trimsalon, en ik denk er nog steeds vol passie over dat ik het zelf wil gaan doen. Dan is het ook wel echt een droombaanquote:
Wie weet kun je in de toekomst een BBL opleiding volgen bij een trimsalonquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:03 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jaaa. Het is al 7 jaar geleden dat ik stage heb gelopen in een trimsalon, en ik denk er nog steeds vol passie over dat ik het zelf wil gaan doen. Dan is het ook wel echt een droombaan
Zou ook zo graag er een opleiding in willen doen zodat ik een echte professional wordt, maar das duur en moet dan volledig naar school dus dat wordt hem niet helaas.
Ja idd. Elk persoon zou een trimsalon kunnen opzetten maar het staat natuurlijk beter als er een papiertje aan vast zit ;pquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:04 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wie weet kun je in de toekomst een BBL opleiding volgen bij een trimsalon
Lekker!quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:38 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb een siësta gehouden vanmiddag![]()
Billy heeft met water gespeeld op school, hij zit sinds thuiskomst in z'n boxershort![]()
Boven is het nu 32gr![]()
Morgen gaan we lekker met z'n tweeën naar het openlucht zwembad hier, dan kan het nog. Vanaf het weekend weer fatsoenlijke zomerse temperaturen (lees; 23gr) en dat is toch iets te fris voor een zwembad.
Oeh leuk idd dan! Veel plezier 1 augustus en hopelijk dat het UWV wil helpen om je droom te realiserenquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:03 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jaaa. Het is al 7 jaar geleden dat ik stage heb gelopen in een trimsalon, en ik denk er nog steeds vol passie over dat ik het zelf wil gaan doen. Dan is het ook wel echt een droombaan
Zou ook zo graag er een opleiding in willen doen zodat ik een echte professional wordt, maar das duur en moet dan volledig naar school dus dat wordt hem niet helaas.
Naar de sauna met dit weerquote:Op woensdag 20 juli 2016 18:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oeh leuk idd dan! Veel plezier 1 augustus en hopelijk dat het UWV wil helpen om je droom te realiseren
Ik ben een heerlijk middagje naar de sauna geweest dusHeerlijk rustig, lekker gezond en gezwommen en voetmassage gehad
Stuk ontspannender dan wanneer ik gewoon naar zwembad zou gaan. Heb foto's op FB gezien van het sportpark hier, dat is echt niet grappig meer hoor zo druk
Wij eten enchilada's en vanavond gewoon zoals altijd naar schoonouders. Begint hier wel erg te betrekken dus verwacht nog wel onweer.
http://www.weeronline.nl/regenradar/Groningen/4056536quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:01 schreef LPFAN het volgende:
Ben benieuwd naar het weer. Mag van mij losbarsten.
Ja helaas wel.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.weeronline.nl/regenradar/Groningen/4056536
Zo te zien gaat het meeste aan ons voorbij.
Tja ik heb geen sauna gezien hoor verderquote:Op woensdag 20 juli 2016 18:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Naar de sauna met dit weer![]()
Geniaal.
Fijn dat je er van genoten hebt![]()
Regio Gelderland heeft code oranje gekregen voor extreem onweer, buienradar zag ook helemaal rood
Haha OMG! Vandaar dat ik dat ook niet gedaan heb dus. Op foto's op FB zag ik ook echt iedereen hutje mutje naast elkaar liggen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:10 schreef LPFAN het volgende:
Ben ik blij dat ik niet ben wezen zwemmen vandaag:
[ afbeelding ]
Je gaat toch gewoon weer naar huis als je zo'n rij ziet!quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:10 schreef LPFAN het volgende:
Ben ik blij dat ik niet ben wezen zwemmen vandaag:
[ afbeelding ]
Oooh, ja dat klinkt verder wel logischquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja ik heb geen sauna gezien hoor verder
En zwembad is stuk rustiger daar haha, geen bommetjes enzo
Ja hier in Overijssel ook heftig onweer
Ja dat zwemt voor geen meter.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha OMG! Vandaar dat ik dat ook niet gedaan heb dus. Op foto's op FB zag ik ook echt iedereen hutje mutje naast elkaar liggen.
Echt wel.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je gaat toch gewoon weer naar huis als je zo'n rij ziet!
Zelfs mijn schoonvader van bijna 70 heeft het nuquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:55 schreef superkimmi het volgende:
Regen hier is langs getrokken, toch daalt de temperatuur wat, het is nu buiten véél lekkerder dan binnen.
Morgen zou t beter weer worden, hoop het want ga op pokéjacht met mn beste vriend
haha ik zag laatst ook zo'n jochie aan zn oma uitleggen wat ze bij een pokéstop kon doen.. en die oma was serieus geïnteresseerd met dr eigen smartphone bezigquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zelfs mijn schoonvader van bijna 70 heeft het nu![]()
![]()
Heb je een beetje kunnen slapen?quote:Op donderdag 21 juli 2016 06:55 schreef superkimmi het volgende:
Achterlijk vroeg wakker (5 uur), enige voordeel is dat ik nu alles tegen elkaar kan open zetten nu t nog lekker koel is buiten
Mwuah, sliep sowieso niet voor 1 uur omdat de buurman nogal luid tv keek, we lagen in de woonkamer en daar is t nogal gehorig. Ook vaak wakker geweest vanwege muggen en rond half 5 een flinke krampscheut in mn kuit (voel m nu nog). Maar slaap sowieso niet zo fantastisch laatste 2 weken. Alles bij elkaar begint me een beetje op te breken (schoonmoeder, benauwdheid, scriptie..)quote:
Hmmquote:Op donderdag 21 juli 2016 08:56 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Mwuah, sliep sowieso niet voor 1 uur omdat de buurman nogal luid tv keek, we lagen in de woonkamer en daar is t nogal gehorig. Ook vaak wakker geweest vanwege muggen en rond half 5 een flinke krampscheut in mn kuit (voel m nu nog). Maar slaap sowieso niet zo fantastisch laatste 2 weken. Alles bij elkaar begint me een beetje op te breken (schoonmoeder, benauwdheid, scriptie..)
Buurmeisje wilde 's nachts met mij op Pokemonjacht.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:55 schreef superkimmi het volgende:
Regen hier is langs getrokken, toch daalt de temperatuur wat, het is nu buiten véél lekkerder dan binnen.
Morgen zou t beter weer worden, hoop het want ga op pokéjacht met mn beste vriend
Bah, maar dat zijn ook niet de minste dingen die je noemt. Probeer je een beetje rustig te blijven?quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:56 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Mwuah, sliep sowieso niet voor 1 uur omdat de buurman nogal luid tv keek, we lagen in de woonkamer en daar is t nogal gehorig. Ook vaak wakker geweest vanwege muggen en rond half 5 een flinke krampscheut in mn kuit (voel m nu nog). Maar slaap sowieso niet zo fantastisch laatste 2 weken. Alles bij elkaar begint me een beetje op te breken (schoonmoeder, benauwdheid, scriptie..)
Het is nu hierquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:50 schreef Poesopstokje het volgende:
Wolkbreuk much?![]()
Had de achterdeur open gelaten zodat het in huis kon afkoelen.
Boven nog steeds 32 en beneden 26. Maar m'n hal staat wel blank
Arne hond.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:51 schreef sigme het volgende:
Hier (ietsje zuidelijker is dat) geen regen, alleen rommelonweer (en dus een bang hijgende hond onder het bed).
Aaah arme hond.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:51 schreef sigme het volgende:
Hier (ietsje zuidelijker is dat) geen regen, alleen rommelonweer (en dus een bang hijgende hond onder het bed).
Ik merk het idd.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:01 schreef Poesopstokje het volgende:
Oh arme hond Sigme.. hier zat de poes onder de tafel![]()
Adriane; geen idee, hier sowieso niet. Alles is zeiknat en modderig, dat wel
Geniet ervan Grunn'ers! Niet dat het veel uitmaakt hoor, het is hier buiten nu vies benauwd geworden.. niks niet afgekoeld
Morgen schijnt het even iets minder warm te worden, vanaf het weekend weer 25+quote:
Ontsnobbeld?quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:07 schreef sigme het volgende:
Oh de bui is nu hier. Koelt wel lekker af, nog maar 21o buiten.
Arme hond ja, helemaal rillen en trillen altijd als het onweert. Gister was ze ontsnobbeld en heeft vermoedelijk een tijdje in een bosje zitten rillen.
Poes, jij hebt een onweerbange poes? Nog nooit van gehoord!
Ontsnobbeld?quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:07 schreef sigme het volgende:
Oh de bui is nu hier. Koelt wel lekker af, nog maar 21o buiten.
Arme hond ja, helemaal rillen en trillen altijd als het onweert. Gister was ze ontsnobbeld en heeft vermoedelijk een tijdje in een bosje zitten rillen.
Poes, jij hebt een onweerbange poes? Nog nooit van gehoord!
Ik hoop het wel jaquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Morgen schijnt het even iets minder warm te worden, vanaf het weekend weer 25+
De bios heeft vast wel airco toch?
Ik vind het wel een leuk woord.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:12 schreef sigme het volgende:
Hmm. Raar woord? Google kent het ook nauwelijks zie ik. Het wordt vermeld in het periodiek van Ruinen, dus ik zal het wel overgenomen hebben van liefste, een echte Drent.
Maar wat betekend het?quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:12 schreef sigme het volgende:
Hmm. Raar woord? Google kent het ook nauwelijks zie ik. Het wordt vermeld in het periodiek van Ruinen, dus ik zal het wel overgenomen hebben van liefste, een echte Drent.
Google leert dat ik de enige ben die het nog gebruiktquote:
Het betekent (aan de aandacht) ontsnappen / wegsluipen. Zoiets.quote:
Haha het is wel een leuk woord iddquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Google leert dat ik de enige ben die het nog gebruikt.
[..]
Het betekent (aan de aandacht) ontsnappen / wegsluipen. Zoiets.
Inderdaad, 'ontsnapt'. Ik had er serieus nog nooit van gehoord maar ik denk niet dat ik het nog vergeet.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:17 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Haha weer wat geleerdquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:17 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Ik was net een uurtje buiten lopen (en Pokemon vangenquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:52 schreef LPFAN het volgende:
Net ff afgewassen, pfffff heb het warm nu.
Ja het is nu ook 30 graden hier in huisquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik was net een uurtje buiten lopen (en Pokemon vangen) en had het gewoon koud in m'n korte broek en hempje. We komen binnen en het is echt vies warm. Dus maar weer de ventilator aan
Ja genoegquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:01 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja het is nu ook 30 graden hier in huisdenk dat het buiten wel lekkerder nu is idd. Heb je nog leuke pokemons gevangen?:P
Aahh gaaf!quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja genoegCharmander, Clefairy's, Slowpokes, Hypno, Lickitung, Fearow, Dratini's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |