De leiders sturen, de volgelingen voeren het uit. En daarmee is de geweldsuitbarsting geen haar beter dan de andere. Zie je de overeenkomst niet?quote:Op zondag 17 juli 2016 00:26 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
En dus? het doel blijft. De leiders sturen hé.
Dat ziet er anders wel feestelijk uit.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2016 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft mr president dat nog in de hand?
Het zijn de Alevieten die de klappen uitdelen he. Omdat het zgnd gaat om Jihadisten.quote:
Bizar ook wel een beetje dit hoor. Bijna 300 man overleden, duizenden mannen opgepakt, meeste waarschijnlijk onterecht en het volk is aan het feesten. Apart.Er zou rouw moeten zijn, geen feest.quote:
Ik heb het niet over de intentie. Ik probeer duidelijk te maken waarom er juist nu gereld wordt.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De psychologische instincten zijn hetzelfde, maar de intentie verschilt. Daarnaast is er ook nog het verschil in drugsgebruik in beide groepen.
Waarom zie jij dat niet in?
Man, het gaat om de intentie. Doelbewust op minderheden-jacht gaan is gewoonweg niet te vergelijken met voetbalhooligans die met elkaar op de vuist gaan.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De leiders sturen, de volgelingen voeren het uit. En daarmee is de geweldsuitbarsting geen haar beter dan de andere. Zie je de overeenkomst niet?
Jihadisten ben ik niet zo zeker van, dat het Alevieten zijn die de klappen uitdelen welquote:Op zondag 17 juli 2016 00:30 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
zie/hoor je ook echt dat het dat is?
De jihadisten-Erdogan fanboys gaan daar op minderheden jacht. Ze moeten zich beschermen.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Het zijn de Alevieten die de klappen uitdelen he. Omdat het zgnd gaat om Jihadisten.
Er wordt niet willekeurig gereld. Minderheidsgroepen worden belaagd. De intentie valt niet te ontkennen door naar groepsgedrag te wijzen.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de intentie. Ik probeer duidelijk te maken waarom er juist nu gereld wordt.
Ankara en Istanbul niet anders, op de grote pleinen that is.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ziet er anders wel feestelijk uit.
Ik heb het niet over de intentie. Snap dat dan.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:31 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Man, het gaat om de intentie. Doelbewust op minderheden-jacht gaan is gewoonweg niet te vergelijken met voetbalhooligans die met elkaar op de vuist gaan.
Als je dat rationeel, maar eigenlijk vooral gevoelsmatig niet snapt....
H
Men is niet zo zeer aan het feesten, men is meer in solidariteit bij elkaar gekomen.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bizar ook wel een beetje dit hoor. Bijna 300 man overleden, duizenden mannen opgepakt, meeste waarschijnlijk onterecht en het volk is aan het feesten. Apart.Er zou rouw moeten zijn, geen feest.
De intentie dat is waar het omdraait. Maar laten we erover stoppen.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de intentie. Snap dat dan.
Het lijkt niet echt op zelfbescherming.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:32 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
De jihadisten-Erdogan fanboys gaan daar op minderheden jacht. Ze moeten zich beschermen.
Dergelijke rellen zijn doorgaans nauwelijks georganiseerd. Het is wel degelijk groepsgedrag wat de rellen aanwakkert.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Er wordt niet willekeurig gereld. Minderheidsgroepen worden belaagd. De intentie valt niet te ontkennen door naar groepsgedrag te wijzen.
Jij wilt het niet over de intentie hebben zodat je het kan gelijkstellen aan hooligengedrag.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de intentie. Snap dat dan.
Dus de haatbaarden zijn daar heel toevallig, in een Alevi wijk, en de Alevi burgers dachten "hey, nu ze er toch zijn".quote:Op zondag 17 juli 2016 00:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het lijkt niet echt op zelfbescherming.
De intentie is zo klaar als een klontje, dat is ook niet het punt dat ik wil aansnijden. Je zou zoiets van dichtbij moeten meemaken om de idiotie van zulke acties te verklaren.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:34 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
De intentie dat is waar het omdraait. Maar laten we erover stoppen.
Kom op, dat is het per definitie als haatbaarden op je af komen. Ze hebben geen moer te zoeken in de Alevieten buurten.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het lijkt niet echt op zelfbescherming.
okquote:Op zondag 17 juli 2016 00:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De intentie is zo klaar als een klontje, dat is ook niet het punt dat ik wil aansnijden. Je zou zoiets van dichtbij moeten meemaken om de idiotie van zulke acties te verklaren.
Dat is een beetje het punt he? De Alevi is inherent onschuldig en niet vatbaar voor sektarisch geweld, maar wanneer het gaat om de ander is het meteen een jihadist en op zoek naar problemen.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dus de haatbaarden zijn daar heel toevallig, in een Alevi wijk, en de Alevi burgers dachten "hey, nu ze er toch zijn".
?
Hatay is nogal gemixt. Zou men dat ook andersom zeggen wanneer Aleviler protesterend marcheren door Sunni buurten, geen moer te zoeken?quote:Op zondag 17 juli 2016 00:37 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Kom op, dat is het per definitie als haatbaarden op je af komen. Ze hebben geen moer te zoeken in de Alevieten buurten.
Nee. Zoals ik hierboven eerder schreef moet je zoiets van dichtbij meemaken om het eencelligen-gedrag te verklaren.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jij wilt het niet over de intentie hebben zodat je het kan gelijkstellen aan hooligengedrag.
Dat is als een reguliere zelfmoord waarbij omstanders omkomen gelijkstellen aan wat die kerel in Nice heeft gedaan.
Absoluut.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hatay is nogal gemixt. Zou men dat ook andersom zeggen wanneer Aleviler protesterend marcheren door Sunni buurten, geen moer te zoeken?
En nu?quote:Op zondag 17 juli 2016 00:40 schreef Nintex het volgende:
Amerikanen waarschuwen Turkije dat de valse beschuldigingen niet helpen
[ afbeelding ]
Uh?quote:Op zondag 17 juli 2016 00:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan heb je echt een heel groot gedeelte van de Alevi vervolging zojuist goedgepraat.
En dat is op minderheden-jagen. Ik dacht dat je doelde op een situatie waarbij alevieten van buiten af gaan provoceren in Sunni-buurten.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alevieten worden namelijk heel vaak in Sunni buurten gepest en gemept.
Ik weet niet of je de beelden goed bekeken hebt maar wordt max een man of 2/3 in de Alevi buurt in elkaar geslagen, waaronder een bromfiets wat op de grond ligt en klappen krijgt. Of er geprovoceerd is weten we niet, we zien vooral een paar mensen wegrennen en een ander paar klappen krijgen.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:47 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
En dat is op minderheden-jagen. Ik dacht dat je doelde op een situatie waarbij alevieten van buiten af gaan provoceren in Sunni-buurten.
Ja, en dat was het eerste wat ik zei toen ik beelden van Ataturk zag; 'zo, security compromise level 100'quote:Op zondag 17 juli 2016 00:28 schreef hottentot het volgende:
Iemand al gemeld dat door het gebrek aan toezicht op Turkse luchthavens geen enkel toestel van die luchthavens Amerika nog in mag?
https://skift.com/2016/07(...)o-the-united-states/
Tot nu toe waren dit soort terechtwijzingen altijd heel effectief. Ben benieuwd.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:40 schreef Nintex het volgende:
Amerikanen waarschuwen Turkije dat de valse beschuldigingen niet helpen
[ afbeelding ]
Sjiias sowieso toch?quote:Op zondag 17 juli 2016 00:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alevieten worden namelijk heel vaak in Sunni buurten gepest en gemept.
Nee 2016, maar jij als intellectuele Turk weet niet natuurlijk waar nog steeds veel Alevieten mee te kampen hebben in Turkije.quote:
Jij weet toch net zo goed als ik dat islamisten maar al te graag op minderheden jagen?quote:Op zondag 17 juli 2016 00:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de beelden goed bekeken hebt maar wordt max een man of 2/3 in de Alevi buurt in elkaar geslagen, waaronder een bromfiets wat op de grond ligt en klappen krijgt. Of er geprovoceerd is weten we niet, we zien vooral een paar mensen wegrennen en een ander paar klappen krijgen.
Weinig tot niet. De Turkse Shia aka de Caferi bidt gewoon in Sunni moskee, huwt met een sunni enzo, een Alevi is de duivelse bitch die je moet hebben als je sektarisch bent. De Shia-Sunni conflict in Irak en Syrie zie je zelden terug in Turkije.quote:
Beter dan de 90'er jaren.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee 2016, maar jij als intellectuele Turk weet niet natuurlijk waar nog steeds veel Alevieten mee te kampen hebben in Turkije.
Er zijn gewoon meer Sunni's maar idiote mobs heb je wel overal.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:51 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Jij weet toch net zo goed als ik dat islamisten maar al te graag op minderheden jagen?
Je hebt gradaties van intelligent tot eencellig. Het zijn de eencelligen die zich hier schuldig aan maken. Daar is nu door groepsvorming een prima voedingsbodem voor. Dát is wat ik de hele tijd probeer uit te leggen.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:51 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Jij weet toch net zo goed als ik dat islamisten maar al te graag op minderheden jagen?
Meeste Alevi s die ik daar ken zijn op zijn zachtst gezegd discreet over hun achtergrond bij mensen die ze niet kennen.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee 2016, maar jij als intellectuele Turk weet niet natuurlijk waar nog steeds veel Alevieten mee te kampen hebben in Turkije.
Niet onbegrijpelijk.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:54 schreef HiZ het volgende:
[..]
Meeste Alevi s die ik daar ken zijn op zijn zachtst gezegd discreet over hun achtergrond bij mensen die ze niet kennen.
Ik zei al 'ok' daarop.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je hebt gradaties van intelligent tot eencellig. Het zijn de eencelligen die zich hier schuldig aan maken. Daar is nu door groepsvorming een prima voedingsbodem voor. Dát is wat ik de hele tijd probeer uit te leggen.
De Alewieten die ik ken hebben minder problemen in Turkije dan daarvoor zeggen ze.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, Windows is ook veel beter dan de jaren 90.
Ja, ze worden niet meer in brand gestoken gelukkigquote:Op zondag 17 juli 2016 00:55 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
De Alewieten die ik ken hebben minder problemen in Turkije dan daarvoor zeggen ze.
Ken persoonlijk weinig groepen die meer houden van sektarisch geweld dan gewelddadige salafi's.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er zijn gewoon meer Sunni's maar idiote mobs heb je wel overal.
Dit is nog niet voorbij, eerst even wachten tot de markten maandag weer open gaan.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:39 schreef TeenWolf het volgende:
Prachtig al die mensen die blij in hun handen wreven gisteren rond deze tijd en de deceptie bij hen nog geen dag later.
Salafisme is dan ook niet echt wijdverspreid onder Turken.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:56 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Ken persoonlijk weinig groepen die meer houden van sektarisch geweld dan gewelddadige salafi's.
Toeter toeter? Sloop die scooter.quote:
Mede ook door invloed van Adnan Oktar.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, ze worden niet meer in brand gestoken gelukkig
Wat mij betreft is het ook okquote:
Ja hoor.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:58 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Mede ook door invloed van Adnan Oktar.
Mja, claxons verbieden zou al voldoende moeten zijn inderdaad.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2016 00:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, ze worden niet meer in brand gestoken gelukkig
Minder dan de PKK. Ik denk dat mensen die denken dat deze situatie alleen maar kan leiden tot meer macht voor Erdogan maar beter even kunnen wachten tot de gevolgen allemaal duidelijk zijn.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:58 schreef LTVDK het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd hoeveel IS 'profiteert' van het gebrek aan bombardementen door de afsluiting van Incirlik.
Schat, al ben je van de Grijze wolven.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het ook ok![]()
Even voor je informatie: Ik ben anti-AKP en heb 3 jaar geleden nota bene meegedaan aan de protestmarsen na de Gezipark-rellen. Je moet de sfeer proeven om bepaalde zaken in perspectief te zien.
Als die tanks en straaljagers ook konden tuutteren was de staatsgreep allang geslaagdquote:Op zondag 17 juli 2016 01:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, claxons verbieden zou al voldoende moeten zijn inderdaad.
Hij heeft weer een jointje teveel op.quote:
Nee.quote:Op zondag 17 juli 2016 01:01 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Schat, al ben je van de Grijze wolven.
Ik heb CCYH aan mijn zij als het gaat om jouw ongezonde Adnan Oktar idioterie hoor, maar dat terzijde.quote:Op zondag 17 juli 2016 01:01 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Hij heeft weer een jointje teveel op.
Als ze daar nou ook gewoon even deze boetes invoerenquote:Op zondag 17 juli 2016 01:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als die tanks en straaljagers ook konden tuutteren was de staatsgreep allang geslaagd
Er staat 'onnodig' Turken toeteren nooit zomaar.quote:Op zondag 17 juli 2016 01:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze daar nou ook gewoon even deze boetes invoerenhttp://www.flitsers.nl/boete/toeteren
Iemand veroordelen haten, maar dat zelf doen.quote:Op zondag 17 juli 2016 01:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb CCYH aan mijn zij als het gaat om jouw ongezonde Adnan Oktar idioterie hoor, maar dat terzijde.
Adnan Oktarquote:Op zondag 17 juli 2016 01:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb CCYH aan mijn zij als het gaat om jouw ongezonde Adnan Oktar idioterie hoor, maar dat terzijde.
Want?quote:Op zondag 17 juli 2016 01:03 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Liever grijze wolven dan AKP overigens, maar dat terzijde.
Een (mislukte) coup of een per ongeluk gewonnen voetbalwedstrijd zijn geen geldige redenen.quote:Op zondag 17 juli 2016 01:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er staat 'onnodig' Turken toeteren nooit zomaar.
En liever keihard nationalisme dan islamisme.quote:Op zondag 17 juli 2016 01:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Grijze wolven hebben leukere bijeenkomsten.
AKP is het probleem niet, maar eerder Erdogan als persoon.quote:Op zondag 17 juli 2016 01:03 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
quote:
Grijze wolven gaan ook hard voor islamisme.quote:Op zondag 17 juli 2016 01:05 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
En liever keihard nationalisme dan islamisme.
Echt wel, check het Turkenmanifest.quote:Op zondag 17 juli 2016 01:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een (mislukte) coup of een per ongeluk gewonnen voetbalwedstrijd zijn geen geldige redenen.
Vervelende club was dat al jaren 80 vorige eeuw.quote:Op zondag 17 juli 2016 01:03 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Is dat zo? ze zijn toch vooral nationalistisch?quote:Op zondag 17 juli 2016 01:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Grijze wolven gaan ook hard voor islamisme.
Ehm, Grijze Wolven zijn niet echt gekeerd tegen Islamisme?quote:Op zondag 17 juli 2016 01:05 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
En liever keihard nationalisme dan islamisme.
Amen.quote:Op zondag 17 juli 2016 01:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
AKP is het probleem niet, maar eerder Erdogan als persoon.
Oh, ik dacht van wel.quote:Op zondag 17 juli 2016 01:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ehm, Grijze Wolven zijn niet echt gekeerd tegen Islamisme?
Nationalisme met een sterke bond met de islam. Ya Allah bismillah, Allahu ekberquote:Op zondag 17 juli 2016 01:06 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Is dat zo? ze zijn toch vooral nationalistisch?
gaza geldim.quote:Op zondag 17 juli 2016 01:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nationalisme met een sterke bond met de islam. Ya Allah bismillah, Allahu ekber
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |