Er staat 'onnodig' Turken toeteren nooit zomaar.quote:Op zondag 17 juli 2016 01:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze daar nou ook gewoon even deze boetes invoerenhttp://www.flitsers.nl/boete/toeteren
Iemand veroordelen haten, maar dat zelf doen.quote:Op zondag 17 juli 2016 01:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb CCYH aan mijn zij als het gaat om jouw ongezonde Adnan Oktar idioterie hoor, maar dat terzijde.
Adnan Oktarquote:Op zondag 17 juli 2016 01:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb CCYH aan mijn zij als het gaat om jouw ongezonde Adnan Oktar idioterie hoor, maar dat terzijde.
Want?quote:Op zondag 17 juli 2016 01:03 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Liever grijze wolven dan AKP overigens, maar dat terzijde.
Een (mislukte) coup of een per ongeluk gewonnen voetbalwedstrijd zijn geen geldige redenen.quote:Op zondag 17 juli 2016 01:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er staat 'onnodig' Turken toeteren nooit zomaar.
En liever keihard nationalisme dan islamisme.quote:Op zondag 17 juli 2016 01:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Grijze wolven hebben leukere bijeenkomsten.
AKP is het probleem niet, maar eerder Erdogan als persoon.quote:Op zondag 17 juli 2016 01:03 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
quote:
Grijze wolven gaan ook hard voor islamisme.quote:Op zondag 17 juli 2016 01:05 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
En liever keihard nationalisme dan islamisme.
Echt wel, check het Turkenmanifest.quote:Op zondag 17 juli 2016 01:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een (mislukte) coup of een per ongeluk gewonnen voetbalwedstrijd zijn geen geldige redenen.
Vervelende club was dat al jaren 80 vorige eeuw.quote:Op zondag 17 juli 2016 01:03 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Is dat zo? ze zijn toch vooral nationalistisch?quote:Op zondag 17 juli 2016 01:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Grijze wolven gaan ook hard voor islamisme.
Ehm, Grijze Wolven zijn niet echt gekeerd tegen Islamisme?quote:Op zondag 17 juli 2016 01:05 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
En liever keihard nationalisme dan islamisme.
Amen.quote:Op zondag 17 juli 2016 01:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
AKP is het probleem niet, maar eerder Erdogan als persoon.
Oh, ik dacht van wel.quote:Op zondag 17 juli 2016 01:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ehm, Grijze Wolven zijn niet echt gekeerd tegen Islamisme?
Nationalisme met een sterke bond met de islam. Ya Allah bismillah, Allahu ekberquote:Op zondag 17 juli 2016 01:06 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Is dat zo? ze zijn toch vooral nationalistisch?
gaza geldim.quote:Op zondag 17 juli 2016 01:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nationalisme met een sterke bond met de islam. Ya Allah bismillah, Allahu ekber
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |