Officieel woon ik zelfs net in Drenthe...quote:Op maandag 18 juli 2016 14:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nizno volgens mij ook niet, zal ik je er gewoon in zetten?
overal. Gewoon een extra slotquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:19 schreef RickoKun het volgende:
Vd week eens met droog weer naar Groningen fietsen en dan een rondje lopen.
Maar waar kan ik in godsnaam mijn fiets veilig neerzetten zonder dat het gestolen wordt?
vier op een rij aan het einde bij de Esperanto spoorovergang.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
overal. Gewoon een extra slot
Meeuwerderweg heeft veel pokestops.
welke website is nu weer een spieksite?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:21 schreef DarkY.NL het volgende:
Gisteravond dragonair op de nearby, en op de spieksites zag ik dat ie 50m van mijn huis af zat.
Snel naar buiten en kunnen vangen(cp1010) en net weer 1 bij de mediamarkt in de buurt waar we toevallig (:)) in de buurt waren.
dat was een post van 2-8... (maar er zijn alweer sites..)quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
welke website is nu weer een spieksite?
Zoals welke bedoel je dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:46 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
dat was een post van 2-8... (maar er zijn alweer sites..)
Ik ook, tik em aanquote:
Pokevision in het klein voor Grunn: http://www,p-go.city/quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:06 schreef Ronald_Guikema het volgende:
[..]
Zoals welke bedoel je dan?
De sites die gevoed worden door andere gebruikers of zoals Pokevision?
Thanks, kunnen we wel wat mee.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:18 schreef Ronados het volgende:
[..]
Pokevision in het klein voor Grunn: http://www,p-go.city/
Ik ben zelf de maker van dit projectje. Het bereik is nog wat beperkt inderdaad. Ik probeer het verkeer richting Niantic binnen de perken te houden en het efficient in te richten. Het geheel draait nu op 2 accounts ipv tientallen accounts die andere scanners nodig zijn. De komende dagen is er vast wel wat mogelijk qua uitbreidingquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:10 schreef Ronald_Guikema het volgende:
[..]
Thanks, kunnen we wel wat mee.
Jammer dat Vinkhuizen, Zernike en het stadspark niet mee genomen worden.
Ps. Stadspark veel machops te vinden de laatste dagen.
Selwerd, Paddepoel, Vinkhuizen, Stadspark & Zernike is inderdaad wel wenselijk, maar top dat je dit zo hebt gemaaktquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:40 schreef Ronados het volgende:
[..]
Ik ben zelf de maker van dit projectje. Het bereik is nog wat beperkt inderdaad. Ik probeer het verkeer richting Niantic binnen de perken te houden en het efficient in te richten. Het geheel draait nu op 2 accounts ipv tientallen accounts die andere scanners nodig zijn. De komende dagen is er vast wel wat mogelijk qua uitbreiding
Het was ook zeker geen aanval, top wat je gedaan hebt. Mijn complimenten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:40 schreef Ronados het volgende:
[..]
Ik ben zelf de maker van dit projectje. Het bereik is nog wat beperkt inderdaad. Ik probeer het verkeer richting Niantic binnen de perken te houden en het efficient in te richten. Het geheel draait nu op 2 accounts ipv tientallen accounts die andere scanners nodig zijn. De komende dagen is er vast wel wat mogelijk qua uitbreiding
Thanks voor de tip! Had er nog maar 1. Vanavond rondje gereden door Stadspark en had er 5 in 10 minuten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:10 schreef Ronald_Guikema het volgende:
[..]
Ps. Stadspark veel machops te vinden de laatste dagen.
wtf. Op de hoofdweg of bij de speeltuin?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:39 schreef Blobje het volgende:
[..]
Thanks voor de tip! Had er nog maar 1. Vanavond rondje gereden door Stadspark en had er 5 in 10 minuten.
Gewoon dat rondje rijden waar je met de auto langs mag. Concourslaan, Paviljoenlaan, Mulock Houwerlaan. Heb ze niet eens allemaal gevonden, had nog meer op de sightings lijst. Morgen maar even weer langs.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
wtf. Op de hoofdweg of bij de speeltuin?
dat rondje deed ik laatst, niksquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:13 schreef Blobje het volgende:
[..]
Gewoon dat rondje rijden waar je met de auto langs mag. Concourslaan, Paviljoenlaan, Mulock Houwerlaan. Heb ze niet eens allemaal gevonden, had nog meer op de sightings lijst. Morgen maar even weer langs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |