Gewoon een kaart, met noord = omhoog, oost = rechts enzo.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:23 schreef Vidura het volgende:
Welke kaart trouwens?
Zet mij maar bij team blauw in de OP trouwens.
Oke.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:41 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Gewoon een kaart, met noord = omhoog, oost = rechts enzo.
Hahaha wacht ik zal even een paint voor je maken met de locatie.quote:
Je hebt een berichtje van Rico.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:54 schreef Sarasi het volgende:
Oké het is boven mijn oude school, niet echt boven het winkelcentrum.#brainfart
Maar hier ongeveer op de pinpoint. In ieder geval tussen Sleedoornpad en Kastanjelaan, en dan op de Eikenlaan.
Ik verander de screenshot even.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:56 schreef Vidura het volgende:
[..]
Je hebt een berichtje van Rico.
Ik ga daar morgen eens kijken, thanks. Als ik hem heb, dan heb ik de eerste drie beginnende pokemons compleet.
Si.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:59 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik verander de screenshot even.Wil jij je quote even aanpassen?
In de wachtkamer, wachtend op de echo.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Serieusik woon daar niet ver vandaan, keertje heenlopen dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door baggerbaas op 24-07-2016 10:56:20 ]
quote:Op zondag 24 juli 2016 10:42 schreef baggerbaas het volgende:
Spawnt zojuist een Parasect voor de deur.
Gisteren al een Vaporeon bij het Martini Ziekenhuis.
ps
Protip voor veel waterpokemon op een rij:Is dat Madijk? Kan het niet goed zien. Zit mobiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Dat is inderdaad de Madijk.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:50 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Is dat Madijk? Kan het niet goed zien. Zit mobiel.
Rhyhorn ontsnapte vandaag aan mequote:Op zondag 24 juli 2016 16:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Vandaag veel nieuwe Pokémon gevangen in en rondom Noorderplantsoen
Bellsprout
Voltorb
Mankey
Geodude
Rhyhorn
Shellder
Jynx
Meowth
Ik vind het een mooi vangst. Vanavond misschien nog ff rondje fietsen om te kijken.
Ik zag op Pokevision een Squritle in die straat, ik snel erheen en zag hem ook in 'Nearby' maar hij kwam maar niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:54 schreef Sarasi het volgende:
Oké het is boven mijn oude school, niet echt boven het winkelcentrum.#brainfart
Maar hier ongeveer op de pinpoint. In ieder geval tussen Sleedoornpad en Kastanjelaan, en dan op de Eikenlaan.
[ afbeelding ]
Nee, beest is er of is er niet. Pokevision laat geen lure Pokémon zien (en ik wil toch even kwijt dat ik pokevision geen ruk aanvind en het beschouw als valsspelen). Maar elke Pokémon heeft een periode waarin ie te vangen is, als die afloopt, is de Pokémon in één keer weg. De tracker (nearby) update niet meer en kan bij mij soms wel twee uur lang een Squirtle laten zien, terwijl zo'n beest er toch echt maar 10-20min zit.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:24 schreef Vidura het volgende:
[..]
Ik zag op Pokevision een Squritle in die straat, ik snel erheen en zag hem ook in 'Nearby' maar hij kwam maar niet.
Of moet je lure aanzetten?
Oke, dan zal ik wss net te laat zijn geweest. Had nog 2,5 minuut en zag mijn kans.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:31 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee, beest is er of is er niet. Pokevision laat geen lure Pokémon zien (en ik wil toch even kwijt dat ik pokevision geen ruk aanvind en het beschouw als valsspelen). Maar elke Pokémon heeft een periode waarin ie te vangen is, als die afloopt, is de Pokémon in één keer weg. De tracker (nearby) update niet meer en kan bij mij soms wel twee uur lang een Squirtle laten zien, terwijl zo'n beest er toch echt maar 10-20min zit.
quote:Op zondag 24 juli 2016 16:34 schreef Vidura het volgende:
[..]
Oke, dan zal ik wss net te laat zijn geweest. Had nog 2,5 minuut en zag mijn kans.![]()
Tja, Pokevision, ik hoor er sinds vandaag over en heb t alweer weggeklikt. In mijn buurt is niks leuks te vinden behalve de Pidgeys/Rattata en voor de andere moet je meer in het centrum of in groen wonen. Om nou helemaal erheen te fietsen is ook weer zo
Straks maar weer naar Noorderplantsoen en rondjes fietsen.
Ik ga koekjes of cake bakken ofzo, minipokemonpicknick!quote:
Ik voel het ik voel het!quote:Op zondag 24 juli 2016 16:57 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik ga koekjes of cake bakken ofzo, minipokemonpicknick!
Nooo... is gelukkig nog niet gebeurd bij mij.. Bij René wel..quote:Op zondag 24 juli 2016 16:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Rhyhorn ontsnapte vandaag aan mevet kut
Hebben de arbeiders hier liever vrijdagavond, zaterdagmiddag, of -avond?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |