motivationals!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar er spawnen wel pokemon toch? Ze zeggen dat er in weilanden bepaalde (bijzondere) pokemons spawnen, maar daar zullen dan ook geen pokestops zitten.
Maakt mij weinig uit als ik een paar ballen of potions misloopt, als ik ze maar allemaal vang
Ik kwam ongeveer even veel en dezelfde soort pokemon tegen als hier in Groningen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar er spawnen wel pokemon toch? Ze zeggen dat er in weilanden bepaalde (bijzondere) pokemons spawnen, maar daar zullen dan ook geen pokestops zitten.
Maakt mij weinig uit als ik een paar ballen of potions misloopt, als ik ze maar allemaal vang
bossen zijn donkergroenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:59 schreef Paxcon het volgende:
Ik vraag me trouwens af of ze weilanden specifiek op die map hebben.
Volgens mij zijn die hetzelfde gekleurd als gewone omgeving rond huizen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:59 schreef Paxcon het volgende:
Ik vraag me trouwens af of ze weilanden specifiek op die map hebben.
Volgens mij zijn die hetzelfde gekleurd als gewone omgeving rond huizen.
Ja en grote stukken weiland wat geliger groen volgens mij.quote:
hier ook niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:46 schreef Moira. het volgende:
Er zit hier een Meowth in de buurt maar we kunnen 'm niet vinden
Serieusquote:Op zaterdag 23 juli 2016 10:32 schreef RCGMM het volgende:
Bij het martini ziekenhuis zit ook een Pikachu.
Afgelopen woensdag overdag vlakbij de parkeergarage.
Jaagpad is 4km langquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:00 schreef G3rtonimo84 het volgende:
Bij mij zit regelmatig een scyther voor de deur (jaagpad)
Net nog een Pikachu gevonden ook op het jaagpad en een bulbasaur onder de pleiadenbrug.
Gister nog samen met mijn broertje een tijdje achter een Dragonair aangeweest in stadspark maar niet kunnen vinden helaas, wel 5 Dratini's in het plantsoen.
Hij zit ook heel vaak een Pikachu bij ons in de buurt, maar zie 'm nooit.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 10:20 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
Pikachu zit aan de korreweg, bij dat grote grasveld
Zit altijd naast de Martinikerk, op weg naar de Bever.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:44 schreef Vidura het volgende:
Zag een Mr. Mime bij De Toeter en toen raakte ik hem kwijt.
Daar was ik ook vanmorgen, niet gezien.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:03 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Zit altijd naast de Martinikerk, op weg naar de Bever.
Altijd = altijd als je 'm op de radar ziet. Als in, als hij ergens zit, zit hij daar, en nergens anders.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:04 schreef Vidura het volgende:
[..]
Daar was ik ook vanmorgen, niet gezien.Zag hem vanavond voor het eerst.
Ah, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:07 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Altijd = altijd als je 'm op de radar ziet. Als in, als hij ergens zit, zit hij daar, en nergens anders.
Magmar zit tegenover het Nieuwenhuis gebouw, Cubone op het basketbalveldje in het noorderplantsoen, Rhyhorn ook in het plantsoen, op dat paadje vanaf richting de Westerhaven naar de fontein. Ekans zit rond de flat met de oranje ballonnetjes aan de Kleine Beer; Bulbasaur zit -op de kaart gezien- rechtsboven winkelcentrum Selwerd. Meer weet ik zo niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:07 schreef Vidura het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet.Dan weet ik het voor de volgende keer.
En andere Pokemons? Zag ook een Hitmonlee, ook niet kunnen vinden.
Ah werkt dat zoquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:18 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Magmar zit tegenover het Nieuwenhuis gebouw, Cubone op het basketbalveldje in het noorderplantsoen, Rhyhorn ook in het plantsoen, op dat paadje vanaf richting de Westerhaven naar de fontein. Ekans zit rond de flat met de oranje ballonnetjes aan de Kleine Beer; Bulbasaur zit -op de kaart gezien- rechtsboven winkelcentrum Selwerd. Meer weet ik zo niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |