Je zin mist een komma.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:02 schreef opperkleurder het volgende:
Dat deze simpele ziel miljonair is is lachwekkend.
Dat heb ik ook bij die behangkoning. Daar word ik boos om. Dan voel ik me als die collega van Homer Simpson.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:02 schreef opperkleurder het volgende:
Dat deze simpele ziel miljonair is is lachwekkend.
olijfolie werkt dan het bestquote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:59 schreef Mani89 het volgende:
Godver ik ben echt doof aan 1 oor nu. Misschien moet ik er chloor in laten lopen ofzo.
Dat is een hardwerkende ondernemer die op het goede paard heeft gewed.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook bij die behangkoning. Daar word ik boos om. Dan voel ik me als die collega van Homer Simpson.
Dat ga ik zeker proberen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Net zo lang door gieten tot het je andere oor uit komt.
geen probleemquote:
Allebei dezelfde terminale ziekte.quote:
Ik zou dit kunnen opzoeken, maar tegen de tijd dat ik überhaupt deze post geplaatst heb verwacht ik dat Stijn het al gepost heeftquote:
Tegen Van Gerwen geeft mijn voorkeur wellicht wat beter weer, Caven zal me verder aan m'n reet roesten.quote:
Ik zoek het lekker niet op.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou dit kunnen opzoeken, maar tegen de tijd dat ik überhaupt deze post geplaatst heb verwacht ik dat Stijn het al gepost heeft
Kan je misschien aan ons uitleggen wat jij tegen Maikel van Gerwen hebt?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tegen Van Gerwen geeft mijn voorkeur wellicht wat beter weer, Caven zal me verder aan m'n reet roesten.
Misschien kan je de database van wimderon raadplegen.quote:
Jodenster?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:11 schreef mabo11 het volgende:
Nieuw shirt van v. Gerwen? Met die ster er nu bij
Overacting, eng eng eng, arrogante blaag.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan je misschien aan ons uitleggen wat jij tegen Maikel van Gerwen hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |