abonnement Unibet Coolblue
pi_7098697
angstig,
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7098879
Nog steeds Ben wel 20 minuten naar school geweest en ben nu lekker de hele dag vrij
pi_7099481
net therapie gehad..

ik voel me een beetje raar...

en duf

pi_7099740
Erg depressief.

Nachtmerries gehad, weinig geslapen, voor ik ging slapen een enorme dip gehad

#geen
pi_7100009
quote:
Op maandag 2 december 2002 12:04 schreef DuchessX het volgende:
Erg depressief.

Nachtmerries gehad, weinig geslapen, voor ik ging slapen een enorme dip gehad


  maandag 2 december 2002 @ 13:05:22 #81
22259 Fogerty
slapende account
pi_7100771
Wat heb ik het toch weer geweldig voor elkaar!
In slechts een paar dagen tijd heb ik zowat iedereen van me weggejaagd (en wat laten ze zich makkelijk wegjagen! ), ik heb geprobeerd omhoog te krabbelen maar stort steeds alleen maar verder de diepte in, ik heb geen werk, geen geld en al helemaal niet de fut om een uitkering aan te vragen. Af en toe eens een telefoontje plegen op een vacature gaat nog net en dan ben ik ook wel weer mijn hele energie voor de rest van de dag kwijt

Na het laatste zinloze telefoontje van daarnet denk ik dat ik maar in bed ga liggen tot ik er een wonder gebeurt of ik wakker word in het Hiernamaals ofzo. Wat heeft een baan vinden eigenlijk ook voor nut als je toch je leven moet slijten in volstrekte eenzaamheid omdat je niet in staat bent om wat dan ook met wie dan ook op te bouwen

Hieperdepiep hoera!
  maandag 2 december 2002 @ 13:11:33 #82
3878 Vork
Manisch creatief
pi_7100847
Ziek. Kotsmisselijk, beroerd en ik baal ervan dat me dat juist vandaag overkomt.
pi_7100850
Lichamelijk redelijk, steeds meer kleine klachten die zich wel aan het ophopen zijn, maar ze lijken iedere keer tijdelijk te zijn... als ik ze nog lang ga krijgen ga ik er wel iets aan doen...
Geestelijk een heel stuk beter... heb een bijna perfect weekend gehad, ookal leek 1 iets het nog even helemaal te verpesten... Mike, als je dit leest binnenkort, heel veel succes en ik denk aan je... .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_7100856
Wel prima eigenlijk. Ik ben wel in een goeie bui
pi_7100998
wil ff 2 wazige gedachten kwijt die al de hele dag door mijn kop zweven
quote:
if you can't set it to you're hand, then set you're hand to it.
quote:
het voordeel van aan de grond zitten is dat het alleen nog maar beter kan!
moraal:
pas je in de situatie en accepteer deze, om vervolgens weer omhoog te vechten!
ieder probleem is een nieuwe kans, een nieuwe uitdaging
pi_7101449
Tja wat zal ik zeggen... Ik vind mezelf een slappeling omdat ik alweer thuis ben gebleven van school, en omdat ik net alweer een huil/trilbui had... Kheb wel aan school gewerkt, maar niet genoeg...
En ik ben doodsbang dat m'n vriend van me af wil Ik hoop echt dat ik ernaast zit...
Dadelijk maar eens verder werken en ff boodschappen doen, want ik heb beloofd om vanavond te koken. Misschien doe ik dan ook nog eens iets nuttigs...
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 2 december 2002 @ 14:08:49 #87
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7101696
quote:
Op maandag 2 december 2002 13:05 schreef Fogerty het volgende:
Wat heb ik het toch weer geweldig voor elkaar!
In slechts een paar dagen tijd heb ik zowat iedereen van me weggejaagd (en wat laten ze zich makkelijk wegjagen! ), ik heb geprobeerd omhoog te krabbelen maar stort steeds alleen maar verder de diepte in, ik heb geen werk, geen geld en al helemaal niet de fut om een uitkering aan te vragen. Af en toe eens een telefoontje plegen op een vacature gaat nog net en dan ben ik ook wel weer mijn hele energie voor de rest van de dag kwijt

Na het laatste zinloze telefoontje van daarnet denk ik dat ik maar in bed ga liggen tot ik er een wonder gebeurt of ik wakker word in het Hiernamaals ofzo. Wat heeft een baan vinden eigenlijk ook voor nut als je toch je leven moet slijten in volstrekte eenzaamheid omdat je niet in staat bent om wat dan ook met wie dan ook op te bouwen


En toch krijg je van mij een omdat ik precies weet hoe je je voelt als je al die mensen wegjaagt van je...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 2 december 2002 @ 14:09:27 #88
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7101709
Ik voel me overigens wel ok. Lang uitgeslapen, veel te laat gaan slapen, me de tering geblowd en heerlijk genoten. En vandaag een rustdagje alvorens ik weer moet werken.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_7101726
na een heerlijk weekend van nietsdoen , is het maandag.. een maadnag die grijs en somber is , maar toch ook licht biedt. Moe ben ik niet meer. en eigenlijk voel ik langzaam een bron van energie opwellen die ervoor zorgt dat ik er weer zin in heb...
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_7101753
op slot, somber, moe, angstig
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7101761
Ik ben zooooooooooooo misselijk.

Ik zit stijf op mijn stoel.
Als ik beweeg, ga ik over mijn nek, denk ik.

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_7101771
quote:
Op maandag 2 december 2002 14:12 schreef MUUS het volgende:
Ik ben zooooooooooooo misselijk.

Ik zit stijf op mijn stoel.
Als ik beweeg, ga ik over mijn nek, denk ik.


vrouwke toch....
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7101797
quote:
Op maandag 2 december 2002 14:12 schreef MUUS het volgende:
Ik ben zooooooooooooo misselijk.

Ik zit stijf op mijn stoel.
Als ik beweeg, ga ik over mijn nek, denk ik.


hoe komt dat dan Muus ?????
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_7101923
quote:
Op maandag 2 december 2002 14:13 schreef DarkElf het volgende:

[..]

vrouwke toch....


Is weer weg.

Was echt een extreme golf van misselijkheid.
Heb ik alleen gehad toen ik zwanger was.

En neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dat ben ik niet.

Zat wel al een half uur stijf op mijn stoel.

Zo en nu weer verder vrolijk zijn.

Thanks LD en DarkElf for your concern.

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_7102135
Het is weer helemaal mis.........

Gisteren en eergisteren topweekend gehad..
Michabeeb Ik mis je nu al weer...

Maar ik kan niets anders doen dan slapen... staren en leeg zijn......

voel me klote...ondanks dat ik dolgelukkig met je ben lieVie.... ik wil je niet kwijt, en zodra je er bent, voel ik me meteen stukken beter..

maar nu....

Je bent er niet om die lach op mn gezicht te toveren, om met je verschijning me te laten zien dat er leuke dingen zijn, om me nuttig en geliefd te voelen...

ik mis je...

was het maar weekend....

Doei.
pi_7102502
bang..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_7102731
Piekerdepiekerdepiekerdepieker. .

Over geld, over de toekomst, over alleen zijn, over oud worden, over doodgaan. .

pi_7103011
Depressief, chaotisch, eenzaam.

Moe.

Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!

#geen
  maandag 2 december 2002 @ 15:31:40 #99
39703 swaery
film en sweek-fan
pi_7103177
Best wel klote. Vanalles wat door mijn hoofd gaat en mensen die aan me zeuren. Een vriend die in het ziekenhuis ligt (waar ik me toch onbewust druk om maak), mijn lievje die niet hier is, rapport dat ik morgen mag ontvangen (opzich wel goed, maar toch zenuwachtig) en nog meer rotdingen.

Maarja, life's a bitch en verder moet je het maar accepteren, maak er wat moois van

teddybear.
  maandag 2 december 2002 @ 15:36:36 #100
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_7103285
Beetje ziek
En koud...
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')