Zou zomaar vanavond kunnen zijn. Ik zie meerdere berichten binnen komen op twitter.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
20 min geleden gepost, maar is het ook 20 min geleden opgenomen? Of nog beelden van gisternacht?
twitter:DailySabah twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 21:41:38LIVE — People start to gather in front of Fethullah Gülen’s house in Pennsylvania to protest coup attempt in Turkey https://t.co/1q9xzNXYhP reageer retweet
Oh, als je het gaat gooien op "mijn analyse" heb ik daar sowieso weinig aan toe te voegen, doe je ding, doe gek, analyseer er op los.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:01 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Door wie of wat Turkije als zodanig geïdentificeerd wordt doet geen afbreuk aan de analyse die ik maak. Je bedoelt de rechterlijke macht die zelf opzij gezet is overigens? Of waarvan vandaag honderden rechters opgepakt zijn?
Zal ik -met de hoogopgeleide Turken- zeker blijven doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh, als je het gaat gooien op "mijn analyse" heb ik daar sowieso weinig aan toe te voegen, doe je ding, doe gek, analyseer er op los.
Niet honderden, zelfs duizenden he!
Moet je niet in Istanbul gaan wonen. Paar maanden super te heet, en de rest van het jaar slechter weer dan in Nederland.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat heeft overigens weinig te maken met Nederland, maar ik heb de voorkeur voor warmere landen, geen natte zomer waarbij ik nog steeds een jas draag
en stiekem ook wel het eten.
Dat is Mooi Knap van je Lelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:06 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zal ik -met de hoogopgeleide Turken- zeker blijven doen.
Is dit het begin van een burgeroorlog?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:59 schreef crystal_meth het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 21:41:17PHOTOS: Images showing Islamist attacks on Alevi and Kurdish community in Gezi #Istanbul - @Mexlumy https://t.co/G7Mtj87Rap reageer retweet
twitter:Conflicts twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 21:38:07VIDEO: Kurds & Alevis defend their neighborhoods in Gazi as Islamists attack their communities #Turkey - @sergermed https://t.co/bz0ZTzcRil reageer retweet
Aanvallen op Koerden spelen al veel langer. Vraag me af of dit wel iets met de coup te maken heeft.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Is dit het begin van een burgeroorlog?
Stiekem is zelfs dan Istanbul the place to bequote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:07 schreef HiZ het volgende:
[..]
Moet je niet in Istanbul gaan wonen. Paar maanden super te heet, en de rest van het jaar slechter weer dan in Nederland.
Anyway. On topic again.
In het kader van ijzer smeden wanneer het heet is.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:08 schreef Infection het volgende:
[..]
Aanvallen op Koerden spelen al veel langer. Vraag me af of dit wel iets met de coup te maken heeft.
Z'n virtuele vriend is Allah, en z'n virtuele vijand is Gulen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:08 schreef Slobeend het volgende:
Dat Gülen-geframe van Erdogan is erg smerig zeg. Zonder enkel bewijs die man staatsvijand nummer 1 maken.
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat Turkije op het lijstje van te destabiliseren apenlanden v.d. VS stond.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Is dit het begin van een burgeroorlog?
Het is altijd onrustig in die wijk (Gazi), maar de Erdo-aanhangers moeten zich niet onsterfelijk wanen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:08 schreef Infection het volgende:
[..]
Aanvallen op Koerden spelen al veel langer. Vraag me af of dit wel iets met de coup te maken heeft.
Sinds kort wel heb ik het vermoeden.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat Turkije op het lijstje van te destabiliseren apenlanden v.d. VS stond.
Als ik het nu eens vergelijk met de moslim (minderheid) in Nederland, welke Sharia willen, moeten we dat ook maar doen dan? Snap je het op deze manier?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Tja, zullen de Noord-Koreanen N-Korea als paradijs beschouwen?
Moeilijk te zeggen of hij mislukt is als je twijfelt over wie er achter zitquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moest je huilen toen de staatsgreep mislukte?
Scherp.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:13 schreef HiZ het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen of hij mislukt is als je twijfelt over wie er achter zit
Ik zou het jammer voor je gevonden hebben als jij geen afgodsbeeldje meer had gehad.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moest je huilen toen de staatsgreep mislukte?
Ik snap wel wat je zegt hoor, maar als je leest wat ik hierboven behandelde, kan je misschien het idee impliceren dat de wil van het volk (minderheid of meerderheid) niet de eigenlijke (maar aangestuurde/gemanipuleerde) wil is...Ik denk dat mijn analyse aangaande Erdogan die zich als personificatie van Turkije heeft geprofileerd (''Ik ben wat Turkije is, val mij aan en je valt Turkije aan'') wel een redelijke is. Maar het plaatje gaat daar eigenlijk niet over; het gaat over de keuze die je hebt als Nederlander die geen van de (misleide, afhankelijke) stemmers is; sponsor jij een land dat deze kant opgaat?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:12 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Als ik het nu eens vergelijk met de moslim (minderheid) in Nederland, welke Sharia willen, moeten we dat ook maar doen dan? Snap je het op deze manier?
Wel sympathiek van je.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:14 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik zou het jammer voor je gevonden hebben als jij geen afgodsbeeldje meer had gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |