abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163812162
quote:
2s.gif Op zondag 17 juli 2016 18:33 schreef ToT het volgende:

[..]

We hebben al dik 400.000 van zijn soldaten hier zitten, als je het zo bekijkt.
Okee erg kort door de bocht, want niet iedereen zal achter hem persoonlijk staan, maar als het op een echte oorlog met het land zelf aan komt.........
Als je oorlog met Polen krijgt, dan kan je problemen krijgen met de Poolse bevolking hier. Je moet er gewoon voor zorgen dat er geen oorlog komt. Turkije is ook nog eens een bondgenoot.

De populariteit van Erdogan is als volgt te verklaren:
- Hij kwam in een tijd aan de macht toen er net een grote economische crisis was geweest
- Het gemiddelde inkomen was tijdens zijn regeerperiode gestegen van $3000 naar $16000.
- Voordat Erdogan aan de macht kwam was er veel politieke instabiliteit. Er werden voortdurend coalities gevormd die het maar een jaar volhielden. De politici gingen nog net niet vechtend over straat.
- Toen Erdogan aan de macht kwam was Turkije een streng seculiere staat, waar bijvoorbeeld hoofddoekjes verboden waren in overheidsgebouwen. Daar waren veel mensen ontevreden over.

Veel mensen zien hem als een verlosser. Ze zullen hem door dik en dun steunen. Ze zien zijn ondemocratische acties en zijn corruptie door de vingers. Hij kan niks verkeerds doen volgens hen. Hopelijk worden hun ogen toch spoedig geopend. Hoe eerder Erdogan weg is, hoe beter.
pi_163812176
quote:
2s.gif Op zondag 17 juli 2016 18:54 schreef ToT het volgende:

[..]

In het [NWS]-topic wordt anders gezegd van wel.
hier kan ik helemaal niks mee.

Waarschijnlijk wordt er op de zaken vooruit gelopen. Turkije zal vast en zeker om de uitlevering gaan vragen maar dat is officieel nog niet gebeurd. Niet gek want zo'n verzoek is meer dan één zinnetje "stuur Gulen hier heen, dank". Dat moet onderbouwd worden.
Tevens maak jij er een oorlogsverklaringen van terwijl Turkije zei dat de VS zich niet als een goede vriend liet zien. Dat is meer dan een nuance verschil.
pi_163812199
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 19:02 schreef polderturk het volgende:

[..]

Als je oorlog met Polen krijgt, dan kan je problemen krijgen met de Poolse bevolking hier. Je moet er gewoon voor zorgen dat er geen oorlog komt. Turkije is ook nog eens een bondgenoot.

- Hij kwam in een tijd aan de macht toen er net een grote economische crisis was geweest
- Het gemiddelde inkomen was tijdens zijn regeerperiode gestegen van $3000 naar $16000.
- Voordat Erdogan aan de macht kwam was er veel politieke instabiliteit. Er werden voortdurend coalities gevormd die het maar een jaar volhielden. De politici gingen nog net niet vechtend over straat.
- Toen Erdogan aan de macht kwam was Turkije een streng seculiere staat, waar bijvoorbeeld hoofddoekjes verboden waren in overheidsgebouwen. Daar waren veel mensen ontevreden over.

Veel mensen zien hem als een verlosser. Ze zullen hem door dik en dun steunen. Ze zien zijn ondemocratische acties en zijn corruptie door de vingers. Hij kan niks verkeerds doen volgens hen. Hopelijk worden hun ogen toch spoedig geopend. Hoe eerder Erdogan weg is, hoe beter.
Waarom ben jij dan tegen hem eigenlijk? :)
pi_163812215
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 19:03 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

hier kan ik helemaal niks mee.

Waarschijnlijk wordt er op de zaken vooruit gelopen. Turkije zal vast en zeker om de uitlevering gaan vragen maar dat is officieel nog niet gebeurd. Niet gek want zo'n verzoek is meer dan één zinnetje "stuur Gulen hier heen, dank". Dat moet onderbouwd worden.
Tevens maak jij er een oorlogsverklaringen van terwijl Turkije zei dat de VS zich niet als een goede vriend liet zien. Dat is meer dan een nuance verschil.
Erdogan nog lang niet klaar met 'jodenjacht' op Gülenisten Veel leesplezier. Kun je zien wat "ik" er van maak! ^O^
pi_163812283
quote:
2s.gif Op zondag 17 juli 2016 19:04 schreef ToT het volgende:

[..]

Waarom ben jij dan tegen hem eigenlijk? :)
Zijn corruptie en ondemocratische acties laten mij niet onberoerd. Vooral zijn corruptie niet. Hij heeft miljarden weggesluisd.
pi_163812303
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 19:08 schreef polderturk het volgende:

[..]

Zijn corruptie en ondemocratische acties laten mij niet onberoerd. Vooral zijn corruptie niet. Hij heeft miljarden weggesluisd.
Duidelijk. :) Maar ondanks dat hij miljarden heeft weggesluisd, is het land economisch met sprongen er op vooruit gegaan?
pi_163812305
quote:
Ok dank, ik hoop dat alle regeringsleiders de frontpage van fok! lezen
pi_163812308
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 19:10 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ok dank, ik hoop dat alle regeringsleiders de frontpage van fok! lezen
Zullen ze ongetwijfeld doen! ^O^
pi_163812506
quote:
2s.gif Op zondag 17 juli 2016 19:10 schreef ToT het volgende:

[..]

Zullen ze ongetwijfeld doen! ^O^
Misschien moet je het zelf eens lezen en dan vooral het originele bericht op de NOS site (klik op de bronverwijzing, rechtsonder)

Andere kant. Je gaf al aan dat je een forumbericht had gelezen. Misschien moeten er hier maar bij laten
pi_163812561
quote:
2s.gif Op zondag 17 juli 2016 19:05 schreef ToT het volgende:

[..]

Erdogan nog lang niet klaar met 'jodenjacht' op Gülenisten Veel leesplezier. Kun je zien wat "ik" er van maak! ^O^
Je hebt echt een enorme hoeveelheid onzin geschreven. Ik heb een grote hekel aan Erdogan, maar je stuk staat vol onzin. Ik kom er nog op terug.
pi_163812716
quote:
7s.gif Op zondag 17 juli 2016 19:20 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Misschien moet je het zelf eens lezen en dan vooral het originele bericht op de NOS site (klik op de bronverwijzing, rechtsonder)

Andere kant. Je gaf al aan dat je een forumbericht had gelezen. Misschien moeten er hier maar bij laten
Het is slechts 1 van de linkjes waarin het staat. Er is meerdere keren langs gekomen dat Erdo oorlogszuchtige taal heeft uitgesproken. Ook dat akkefietje met die basis was niet bepaald netjes te noemen.

quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 19:23 schreef polderturk het volgende:

[..]

Je hebt echt een enorme hoeveelheid onzin geschreven. Ik heb een grote hekel aan Erdogan, maar je stuk staat vol onzin. Ik kom er nog op terug.
Is niet van mij. Dat "ik" was cynisch bedoeld omdat opgebaarde mij persoonlijk er op aansprak. Ik herhaal alleen wat ik op de Frontpage en in het [NWS] topic en dergelijke lees.
pi_163812972
quote:
2s.gif Op zondag 17 juli 2016 19:31 schreef ToT het volgende:

[..]

Het is slechts 1 van de linkjes waarin het staat. Er is meerdere keren langs gekomen dat Erdo oorlogszuchtige taal heeft uitgesproken. Ook dat akkefietje met die basis was niet bepaald netjes te noemen.

Ah en Turkije was dit allemaal even vergeten toen ze de basis "teruggaven" aan de VS
pi_163812985
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 19:45 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ah en Turkije was dit allemaal even vergeten toen ze de basis "teruggaven" aan de VS
Ohhhh dn is er natuurlijk helemaal niks aan 't handje. Mogen ze ook op diezelfde manier bij jou thuis aankloppen? Stroom afsluiten en dergelijke?
  zondag 17 juli 2016 @ 21:27:09 #164
28033 Pek
je moet wat
pi_163815215
quote:
9s.gif Op zondag 17 juli 2016 11:45 schreef Copycat het volgende:
De Turkse Nacht van de Lange Messen?
Ik wou het net zeggen :X
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zondag 17 juli 2016 @ 21:30:51 #165
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163815298
quote:
7s.gif Op zondag 17 juli 2016 19:20 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Vond het nogal uitspringen op de FP.
Dit soort stukjes lees je er niet vaak, wel erg eenzijdig geschreven.

quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 19:23 schreef polderturk het volgende:

[..]

Een BNW stuk op FP zie je niet vaak!
Ben het met je eens dat het nogal rammelt.

Laat Erdogan het niet lezen :+
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 17 juli 2016 @ 21:35:20 #166
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163815421
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 14:01 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik denk dat Rusland vooraan staat om ervoor te zorgen dat het niet op Amerikaanse termen gaat maar in "samenwerking".

Die russen zijn echt niet blij met zo'n ongeleid projectiel als erdogan.
Poetin kan er ook wat van hoor.
pi_163817135
quote:
2s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:30 schreef ToT het volgende:
Gülen: Erdogan zelf achter coup

Met in de reply's:

[ afbeelding ]

^O^
Alles begint die kant op te wijzen. Zag net nog een verklaring van de turkse regering als reactie op de vraag om bewijs dat die Gulen beweging erachterzit. Hun antwoord?
"We weten het gewoon. Heb je ook bewijs nodig dat de zon elke dag opkomt" of iets in die strekking :')

Man man man wat een bananenrepubliek is het ook. En onze "leiders" maar braaf de hielen van de sultan likken.

Mag hopen dat er een soort succesvolle "operatien valkyrie" komt bijna :{
pi_163817179
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:34 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Alles begint die kant op te wijzen. Zag net nog een verklaring van de turkse regering als reactie op de vraag om bewijs dat die Gulen beweging erachterzit. Hun antwoord?
"We weten het gewoon. Heb je ook bewijs nodig dat de zon elke dag opkomt" of iets in die strekking :')

Man man man wat een bananenrepubliek is het ook. En onze "leiders" maar braaf de hielen van de sultan likken.

Mag hopen dat er een soort succesvolle "operatien valkyrie" komt bijna :{
_O- Holy shit zeg! En dat wil de doodstraf herinvoeren!!! :X :X :X
pi_163817293
quote:
2s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:35 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- Holy shit zeg! En dat wil de doodstraf herinvoeren!!! :X :X :X
Hier de bron

NWS / Staatsgreep in Turkije #32

"Lekker in de EU laten" :')
  zondag 17 juli 2016 @ 23:19:12 #171
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_163818645
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 19:02 schreef polderturk het volgende:

[..]

Bedoel je dat; een deel van het Turkse volk, eigenlijk wil dat Turkije niet zo seculier is als voor de periode Erdogan ?
Hoe zit het met het geloof in Turkije ?
Ik heb de Turken in NL altijd gezien als gematigde moslims, is dat daar ook zo, of is een groot deel van de bevolking conservatiever dan ik denk ?
  maandag 18 juli 2016 @ 12:11:20 #172
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_163826237
Het blijft bizar dat dit in BNW staat, maar dat het all over the news is. Van geheime organisaties met slimme cover-ups lijkt hier geen sprake te zijn, in ieder geval zijn er meer mensen dan een paar alternatieve zolderkamercowboys van overtuigd dat er iets niet in de haak is.
Het eigenlijke complot lijkt zelfs te zijn dat de wereld niet mag weten dat Erdogan een redelijk denkende, vriendelijke man is, die het beste met de wereld voor heeft.
pi_163826288
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 12:11 schreef Lunatiek het volgende:
Het blijft bizar dat dit in BNW staat, maar dat het all over the news is. Van geheime organisaties met slimme cover-ups lijkt hier geen sprake te zijn, in ieder geval zijn er meer mensen dan een paar alternatieve zolderkamercowboys van overtuigd dat er iets niet in de haak is.
Het eigenlijke complot lijkt zelfs te zijn dat de wereld niet mag weten dat Erdogan een redelijk denkende, vriendelijke man is, die het beste met de wereld voor heeft.
Klopt, met name omdat het in NWS steeds werd weggehaald.

Al lijkt de algemene consensus nu wel wat te schuiven, vooral gezien de zuiveringen die erdogan nu doorvoert.
  maandag 18 juli 2016 @ 12:18:06 #174
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163826367
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 12:11 schreef Lunatiek het volgende:
Daarom staat het in BNW!
Ja het is nieuws iedereen denkt het, maar het is niet vastgesteld!
pi_163826613
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 12:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

Daarom staat het in BNW!
Ja het is nieuws iedereen denkt het, maar het is niet vastgesteld!
Ook al is het vastgesteld, het blijft een complot. Toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')