En Turkije heeft Amerika inmiddels onofficieel de oorlog verklaart: als ze die Gülen niet uitleveren, zijn ze in oorlog met elkaar.quote:Op zondag 17 juli 2016 11:54 schreef Scrummie het volgende:
En ondertussen als EU maar roepen dat de democratie heeft gewonnen. Zoveel mis met deze wereld, terwijl het zo mooi zou kunnen zijn..
Mooi, kunnen we meteen van die dictator erdogan af. Waar meld ik me aan?quote:Op zondag 17 juli 2016 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
En Turkije heeft Amerika inmiddels onofficieel de oorlog verklaart: als ze die Gülen niet uitleveren, zijn ze in oorlog met elkaar.
Terwijl nog net niet op de achtergrond het journaille en andere vrije denkers worden afgevoerd inderdaadquote:Op zondag 17 juli 2016 11:54 schreef Scrummie het volgende:
En ondertussen als EU maar roepen dat de democratie heeft gewonnen. Zoveel mis met deze wereld, terwijl het zo mooi zou kunnen zijn..
Wat ook erg hypocriet is, om de hete brij heen draaiend.quote:Op zondag 17 juli 2016 11:55 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja absurd maar het viel me gisteren wel op dat de westerse leiders zoveel mogelijk de naam Erdogan vermijden.
Ik ben alleen bang dat Rusland zou gaan steigeren als Amerika daar democratie zou komen brengen.quote:Op zondag 17 juli 2016 13:58 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Mooi, kunnen we meteen van die dictator erdogan af. Waar meld ik me aan?
Ik denk dat Rusland vooraan staat om ervoor te zorgen dat het niet op Amerikaanse termen gaat maar in "samenwerking".quote:Op zondag 17 juli 2016 14:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat Rusland zou gaan steigeren als Amerika daar democratie zou komen brengen.
Ook weer waar ja, maar Amerika en Rusland samenwerken in een oorlog?quote:Op zondag 17 juli 2016 14:01 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik denk dat Rusland vooraan staat om ervoor te zorgen dat het niet op Amerikaanse termen gaat maar in "samenwerking".
Die russen zijn echt niet blij met zo'n ongeleid projectiel als erdogan.
Waar gedeelde belangen zijn, ja.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook weer waar ja, maar Amerika en Rusland samenwerken in een oorlog?
Mee eens.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:05 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Waar gedeelde belangen zijn, ja.
Ik blijf erbij dat erdogan IS steunt, met wapens en geld. Denk dat dit ook onderdeel was van die "coup", om mensen/elementen uit te schakelen die hier teveel weet van hebben en klik-gevoelig zijn.
Bekijk het zo; als je toch op papier alleenheerser bent, waar heb je dan een parlementsgebouw voor nodig?quote:Op zondag 17 juli 2016 14:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens.
Misschien is dat ook wel de reden waarom er op het parlementsgebouw geschoten werd. Wat konden ze er anders mee bereiken?
quote:Op zondag 17 juli 2016 14:06 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Bekijk het zo; als je toch op papier alleenheerser bent, waar heb je dan een parlementsgebouw voor nodig?
Goed plaatje! Dat van die communicatie was me ook al opgevallen. Vond het al vreemd dat er slechts bij TRT ingebroken werd en de andere communicatiezenders te laten voor wat het was.quote:
Tja en als je dit in [NWS] post, zijn het allemaal maar onderbuikgevoelens!quote:Op zondag 17 juli 2016 16:12 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
Wat mij heel erg opvalt is dat binnen 24 uur 2745 rechters zijn ontslagen..
Dat zijn inderdaad stinkende zaken.quote:Op zondag 17 juli 2016 18:10 schreef polderturk het volgende:
Ik vind het ook verdacht.
- Waarom werd het niet midden in de nacht uitgevoerd op een moment dat de meeste ministers en Erdogan aanhang aan het slapen was? De president en de ministers hadden dan bij aanvang uit hun bed gelicht kunnen worden
- de president en de ministers zijn niet gelijk gearresteerd
- ze hadden niet TURKSAT bezet. Dan hadden ze alle zenders uit de lucht kunnen halen. Ze hadden alleen de staatszenders aan kunnen laten van waaruit ze konden uitzenden.
- Erdogan wist nagenoeg vanaf het begin te vertellen dat het maar om een klein deel van het leger ging en vanaf het begin had hij het over Gulen.
Kortom, hier hangt een luchtje aan.
We hebben al dik 400.000 van zijn soldaten hier zitten, als je het zo bekijkt.quote:Op zondag 17 juli 2016 18:29 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad stinkende zaken.
Het enge is dat het aantoont dat mensen bereid zijn blind te volgen, zelfs in deze moderne tijden.
Erdogan-adepten zijn levensgevaarlijk.
Stel, stel he. Oorlog tussen landen X en turkije. Dan roept erdogan op om landen X van binnenuit te disrupten. Zie die aanhangers ervoor aan zichzelf tot martelaar te maken hoor. Brr enge gedachte.
Dat topic in NWS is 1 grote turkse propaganda-put waar niks tegen gedaan wordt.quote:Op zondag 17 juli 2016 16:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja en als je dit in [NWS] post, zijn het allemaal maar onderbuikgevoelens!
Hoewel.....langzaam maar zeker zie ik er wel meer posts over dat herr Erdo het zelf allemaal heeft opgezet, en die posts worden zo te zien niet meer meteen weggehaald. Misschien dat dit soort dingen langzaam maar zeker toch wat meer daar besproken kunnen worden zonder door een overijverige admin weggemod te worden.
Maar idd, de oproep om de straat op te gaan vond ik sowieso ook al iets bizars! Als het hier in Nederland zou gebeuren, zou Rutte of Willempie duidelijk roepen: "BLIJF IN GODESNAAM BINNEN EN ZORG DAT JE VEILIG BENT!!! GRAAF JE IN EN LEG EEN 2 METER DIKKE BETONPLAAT BOVENOP HET GAT WAARIN JE SCHUILT!!!!"
Maar nee, psycho Erdo hoopte misschien wel dat er veel mensen afgeknald zouden worden zodat mensen NOG MEER pro Erdo zouden worden.
Om idd nog maar te zwijgen over de belachelijke doelen die ze aanvielen en de manieren waarop het allemaal gebeurde.
Dat was inderdaad waar ik een beetje op doelde ja.quote:Op zondag 17 juli 2016 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
We hebben al dik 400.000 van zijn soldaten hier zitten, als je het zo bekijkt.
Okee erg kort door de bocht, want niet iedereen zal achter hem persoonlijk staan, maar als het op een echte oorlog met het land zelf aan komt.........
True, maar oh wee als je ook maar 1 woordje verkeerd zegt over herr Erdo himself! (Althans, gisteren dus) Best bizar eigenlijk.quote:Op zondag 17 juli 2016 18:34 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat topic in NWS is 1 grote turkse propaganda-put waar niks tegen gedaan wordt.
Dat is onzin. Geen land ter wereld zal oorlog verklaren aan de VS.quote:Op zondag 17 juli 2016 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
En Turkije heeft Amerika inmiddels onofficieel de oorlog verklaart: als ze die Gülen niet uitleveren, zijn ze in oorlog met elkaar.
Tja hij zegt zelfs elk land de oorlog te verklaren dat die Gülenisten niet uitlevert.quote:Op zondag 17 juli 2016 18:45 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat is onzin. Geen land ter wereld zal oorlog verklaren aan de VS.
In het [NWS]-topic wordt anders gezegd van wel.quote:Op zondag 17 juli 2016 18:47 schreef opgebaarde het volgende:
Turkije heeft nog niet eens om de uitlevering van Gulen gevraagd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |