Moet kunnen toch? Ik ben twee weken nadat ik m'n rijbewijs behaald had door Belgie/Frankrijk/Luxemburg/Duitsland/Tsjechie/Polen gaan reizen. Ging prima!quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:32 schreef DubbeleKater het volgende:
Lekker slim ook om als je net je rijbewijs hebt door europa te gaan touren...
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:35 schreef Fatoeman het volgende:
Driestopics, altijd wel weer lachen om een vaag verhaal
Hij kende deze rijschool, Mustafa had een kennis van hem les gegeven en was direct geslaagd. maar nu is die gozer dus ziek en blijkt er niemand anders te zijn die les geeft bij zijn rijschool.quote:
Maar alleen rijden zonder begeleiding niet, zonde van de rente om het eerder te doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:22 schreef Rezania het volgende:
Je weet dat rijlessen al vanaf 16,5 mogen hè.
rijbewijs is rijbewijs, op donderen met die rare ideeen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:32 schreef DubbeleKater het volgende:
Lekker slim ook om als je net je rijbewijs hebt door europa te gaan touren...
Zeg maar u. Ik wilde het alleen maar ff melden.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:09 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Maar alleen rijden zonder begeleiding niet, zonde van de rente om het eerder te doen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:08 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Hij kende deze rijschool, Mustafa had een kennis van hem les gegeven en was direct geslaagd. maar nu is die gozer dus ziek en blijkt er niemand anders te zijn die les geeft bij zijn rijschool.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:09 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
rijbewijs is rijbewijs, op donderen met die rare ideeen.
Boeiend, dit is toch maar een trolltopic.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:22 schreef Rezania het volgende:
Je weet dat rijlessen al vanaf 16,5 mogen hè.
the a team 2016, en jij speelt murdock.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:08 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Ik mag niet rijden vanwege mijn medicijnen.
Dan ben je toch te oud om mee te doen met onze road trip, 16/17/18 zijn we.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zeg maar u. Ik wilde het alleen maar ff melden.
Tom Tom bitches!quote:Op zondag 17 juli 2016 15:52 schreef Roces18 het volgende:
en dan ook nog zon spoedrijbewijsje, jezus.
voordat jullie de grens over zijn, zijn jullie of verdwaald of tegen een boom aangereden
Dan hou ik wel mijn eigen roadtrip, want ik heb een rijbewijs en een auto.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:08 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Dan ben je toch te oud om mee te doen met onze road trip, 16/17/18 zijn we.
Dit iddquote:Op zaterdag 16 juli 2016 17:17 schreef Piebe het volgende:
Dus jullie wouden een jochie dat net een half uur zijn rijbewijs zou hebben gehad, de bus laten rijden tijdens een rondreis door Europa?
klinkt als een copy paste uit een oud topic want ik heb dit al gelezenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:07 schreef Dries4Ever het volgende:
We hadden alles voor elkaar, busje gekocht met onze groepje, jaar lang alles uit elkaar geschroefd en opgeknapt, alles gereviseerd schoongemaakt, we hadden een kek busje en zouden Europa rond gaan deze zomer.
Mike zou alleen nog even zijn rijbewijs moeten halen. Hij is namelijk gister 18 geworden. Via groupon een mooie diel geregeld. Iedereen heeft mee gelapt. Hij zou vandaag beginnen aan een 10 daagse cursus. Daarna examen en dan over 2 weken zaterdag viva la vacantion. 3 weken europa bitches! Maar godverdomme wat kut, nu is de instructeur ziek en er is geen vervanger dus moet de cursus uitgesteld worden.
klacht: vakantie door de neus geboord vanwege een of andere lapzwans die niet met een hoestje in de auto durft te gaan zitten.
Je doet je naam eer aan.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:07 schreef Dries4Ever het volgende:
We hadden alles voor elkaar, busje gekocht met onze groepje, jaar lang alles uit elkaar geschroefd en opgeknapt, alles gereviseerd schoongemaakt, we hadden een kek busje en zouden Europa rond gaan deze zomer.
Mike zou alleen nog even zijn rijbewijs moeten halen. Hij is namelijk gister 18 geworden. Via groupon een mooie diel geregeld. Iedereen heeft mee gelapt. Hij zou vandaag beginnen aan een 10 daagse cursus. Daarna examen en dan over 2 weken zaterdag viva la vacantion. 3 weken europa bitches! Maar godverdomme wat kut, nu is de instructeur ziek en er is geen vervanger dus moet de cursus uitgesteld worden.
klacht: vakantie door de neus geboord vanwege een of andere lapzwans die niet met een hoestje in de auto durft te gaan zitten.
dit.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:09 schreef Roces18 het volgende:
[..]
klinkt als een copy paste uit een oud topic want ik heb dit al gelezen
Goeie tip na 4 maanden zegquote:Op dinsdag 13 september 2016 10:03 schreef tailfox het volgende:
Zorg voor minstens 2 chauffeurs eentje kan zeker als beginnend maar 5 uur per dag rijden.
ik zou niet eens met een beginnend chauffeur in een ander land in de auto willen zittenquote:
Gewoon zonder rijbewijs gaan, kan het ook niet ingenomen worden.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:07 schreef Dries4Ever het volgende:
Mike zou alleen nog even zijn rijbewijs moeten halen.
Alsof het zo anders isquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik zou niet eens met een beginnend chauffeur in een ander land in de auto willen zitten
die rijdt nog tegen een boom aan ofzo
Dementie een optie? of toch korsakov?quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:09 schreef Roces18 het volgende:
[..]
klinkt als een copy paste uit een oud topic want ik heb dit al gelezen
Dat zou je broer doen, wij zijn slimmerquote:Op dinsdag 13 september 2016 18:14 schreef Werkman het volgende:
[..]
Gewoon zonder rijbewijs gaan, kan het ook niet ingenomen worden.
Alsof het asfalt in het buitenland zoveel anders isquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik zou niet eens met een beginnend chauffeur in een ander land in de auto willen zitten
die rijdt nog tegen een boom aan ofzo
Dit dus. Soms is de oplossing zo simpel..quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ga liften en verkoop jullie kontje aan eenzame vrachtwagenchauffeurs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |