Bron?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:01 schreef Triggershot het volgende:
Turkse premier zegt dat het vliegverkeer rond Ankara is gestopt, alles zal neergehaald worden.
Dat blijkt niet uit het filmpje, omdat de NOS de aanleiding eruit heeft geknipt.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
NOS is wel pro-status quo, waarom hen aanvallen? Begrijpen ze het niet?
Dogfightsquote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:02 schreef Kyran het volgende:
Arme meid van TRT in dikke shock. Is onder vuur gehouden om statement voor te lezen.
Ondertussen vliegen er in zowel Istanbul als Ankara F16's rond, onduidelijk wie/wat. Veel schoten en knallen (kunnen ook sonic booms zijn denk ik).
Dit gaat wel erg ver nu. Iets klopt er niet.
Vandaag nog wel. Volgende week waarschijnlijk niet meer.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:02 schreef Sunri5e het volgende:
Mag dat blondje wel zonder hoofddoek op tv?
Ze zijn met 6000~!quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:03 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dat blijkt niet uit het filmpje, omdat de NOS de aanleiding eruit heeft geknipt.
Oke manquote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:02 schreef Kyran het volgende:
Dit gaat wel erg ver nu. Iets klopt er niet.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:03 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dat blijkt niet uit het filmpje, omdat de NOS de aanleiding eruit heeft geknipt.
Ze willen gewoon relschoppenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
NOS is wel pro-status quo, waarom hen aanvallen? Begrijpen ze het niet?
Ja wat ik hoor van mensen uit Marmaris is dat alle personeelsleden van hotels en restaurants feest aan het vieren waren. Ik heb ook een filmpje gekregen van een stoet met toeterende auto's alsof ze het EK hebben gewonnenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Tja, in de toeristische gebieden wel. Dat zijn doorgaans ook de wat vooruitlopende en moderne Turken.
Vliegt op dit moment boven Ankaraquote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
THY staat voor Turk Hava Yollari - Turkish airlines
Hoe gaat het met de verslaggever? Kijk even nogmaals pls.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ff uit het raam gekeken, niets aan de hand.
lol iddquote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Die gasten zijn nu slapen, morgen bezetten ze de boel gewoon weer.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Die gasten zijn nu slapen, morgen bezetten ze de boel gewoon weer.
Oh die van een paar uur terug al?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
NTV: Eigen woorden van de premier tijdens een liveverbinding.
Rens de verlaggever ter plekkequote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja wat ik hoor van mensen uit Marmaris is dat alle personeelsleden van hotels en restaurants feest aan het vieren waren. Ik heb ook een filmpje gekregen van een stoet met toeterende auto's alsof ze het EK hebben gewonnen
En nog sterker dan ooitquote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:05 schreef Infection het volgende:
Heb zo'n gevoel dat Erdogan gewoon aan de macht blijft.
https://www.periscope.tv/(...)YFnk4Iqt8i61h87gAp8squote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:02 schreef Ceberut het volgende:
Is er een periscope van wat er allemaal gaande is in Rotterdam? Kan een Fok!ker even langsgaan en live rapporteren pls?
Die vinden Erdo echt geen bad guy die via een militaire coup moet worden afgezet, want anders kom je nooit van hem af en hij vergiftigd heel het Midden-Oosten en de rest van de wereld en zijn moeder, hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:03 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Die is wegquote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:03 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de verslaggever? Kijk even nogmaals pls.
Geen idee, maar 1 vreemde snuiter hier vond haar lekker en sindsdien ben ik NOS gaan kijken. Wat een leugens. Lijkt de westerse media wel.quote:
Tuurlijk, dat wil Frau Merkel.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:05 schreef Infection het volgende:
Heb zo'n gevoel dat Erdogan gewoon aan de macht blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |