Ja en een NOS verslaggever aanvallen, prachtingquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:37 schreef Knudde het volgende:
Turken zijn werkelijke echte helden hoe ze de seculiere fascisten verjagen _0_ op en voor de tanks gaan staan, prachtig
ik ben geen erdogan aanhanger maar ik hoop van welquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:38 schreef Zelfscanner het volgende:
Morgen worden we wakker, is er niks aan de hand.
Bron aub.. dat geroeptoeterquote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:38 schreef Oom_Agent het volgende:
Parlementsgebouw in Ankara geheel verwoest
Atatürk zou zich in zijn graf omdraaien om al die pro-erdogan personen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Welke echte Turken.. dat land is een mengelmoes van nationaliteiten. De echte Turk is zeldzaam.
Vastgelopen langspeelplaat...quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:38 schreef Infection het volgende:
Als je een echte Turk bent, ben je tegen Erdogan. Blijkbaar bestaan die niet meer, Erdogan heeft zo langzamerhand iedereen gehersenspoeld.
Dit is geniaal. Oja we halen 1 helikopter neer en daar zitten toevallig alle leiders in.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:38 schreef PXY225 het volgende:
Volgens NOS-correspondent Bram Vermeulen zijn er in Ankara 17 politiemensen doodgeschoten bij gevechten met militairen. Dat zou zijn gebeurd bij het hoofdkwartier van de special forces van het politiekorps. Ook zouden er drie gewonden zijn gevallen onder burgers. Een F-16 zou een legerhelikopter hebben neergeschoten. In die helikopter zouden de beramers van de staatsgreep hebben gezeten.
Ik hoor dit van mensen die in Ankara wonen, jij?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:39 schreef Triggershot het volgende:
Nee er is niets met het parlementsgebouw in Ankara aan de hand.
En toch roepen ze allemaal om Erdogan...quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vastgelopen langspeelplaat...
Anti-coup betekent niet pro-Erdoğan.
Mensen die tegen de coup zijn, zijn niet per definitie vóór Erdoğan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |