SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Valor (rood/Moltres)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Mystic (blauw/Articuno)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Instinct (geel/Zapdos)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veelgestelde vragen in dit topic
Wat doet item X en hoe krijg ik deze?
Hier staat een volledige lijst met items in het spel inclusief vanaf welk level je ze kan krijgen, waar je ze kan krijgen en wat je er mee kunt. In de spoiler staat een Nederlandse incomplete lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke Pokémon kan ik niet krijgen?
Je kan elke generatie 1 Pokémon in het spel tot nu toe verkrijgen behalve Ditto, Farfetch'd (alleen nog gezien in Zuid-Korea) en legendarische/mythische Pokémon (Articuno, Zapdos, Moltres, Mew en Mewtwo). Andere generaties zullen later toegevoegd worden.
Hoe kan ik een team kiezen?
Hiervoor moet je eerst level 5 zijn. Dan klik je op een willekeurige gym (hij hoeft alleen zichtbaar te zijn op je kaart) en krijg je een verhaaltje van professor Willow. Hij geeft je de mogelijkheid om een team te kiezen.
Waarvoor krijg ik Experience (XP) en hoeveel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ik beďnvloeden welke Eeveelution ik krijg?
Voor zover we weten niet. Een reddituser heeft de volgende data verzameld: Eeveelutions
Wat betekenen die pootjes rechts onderin mijn scherm?
De pootjes geven de afstand aan tot de pokemon die erbij staat. 3 pootjes betekent dat je in de buurt bent maar nog even moet wandelen, 2 betekent dat je er bijna bent, bij 1 ben je heel warm en als er geen pootjes meer onder staan moet de pokémon in je cirkel te vinden zijn.
Wat zijn Pokémon eieren en wat kan ik ermee?
Pokémon eieren zijn te vinden door Pokéstops te doen. De eieren zijn te verkrijgen in 3 verschillende soorten: 2km, 5km en 10km. Dat betekend dat je 2, 5 óf 10 kilometers moet lopen (of sloom fietsen, in de auto/bus/trein werkt het niet) voor ze uitkomen. Een '2km Pokémon' kan ook in een 10km ei zitten maar niet andersom. Houd er rekening mee dat de teller pas begint wanneer je ze in een incubator stopt. De 2km eieren kun je het beste in de oneindig houdbare incubator doen en de 10km eieren kun je het beste in de gelimiteerde incubator stoppen. Des te hoger het km aantal, des te zeldzamer de pokémon, zie de lijst ter indicatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke type Pokémon zijn sterk en zwak tegen elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zeldzaam is Pokémon X?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang duurt het tot ik level X bereik en wat krijg ik dan?
Een lijst: http://bulbapedia.bulbaga(...)mon_GO#Player_levels
Als die in Nederland uitkomt kan ik dan gewoon verder waar ik was gebleven?/Kan ik switchen tussen Android en iOS of andersom?
Ja, dat kan gewoon zodra je inlogt met je Google/Pokemon Trainer Club account.
Zitten er voordelen aan een Pokémon Trainer Club account tegenover een Google account?
Nee.![]()
Blegh zie dat post niet op tijd verwerkt werd, op mn scherm had ik de lapo. Maak maar een TT als je wilt![]()
![]()
Van 23.00 tot 2.00 een zooitje vangen weer.
#liveblogDe kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Nee joh! Ik had niet eens gezien dat ik lapo hadquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:48 schreef Shadowkid053 het volgende:
Blegh zie dat post niet op tijd verwerkt werd, op mn scherm had ik de lapo. Maak maar een TT als je wilt![]()
![]()
Net even in de stad geweest en het een en ander gevangen.
Morgen de Zaanse Schans weer eens op"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
In dat geval:quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee joh! Ik had niet eens gezien dat ik lapo had
Hail Zapdos![]()
![]()
quote:![]()
In de nieuwbouw wijk in mijn stad is het precies zoKut ik ben er ingetrapt!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
In dat geval:
Hail Zapdos
[ afbeelding ]![]()
Hoe kan het dat de tijd verspringt van het schildje? Ik had gister om 01.00 een reward geclaimd, daarna niet meer. Dacht dat het 21 uur zou duren tot de volgende maar ik heb nu nog 6 uur te gaan? Dan is het 27 uur +-![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]![]()
In de nieuwbouw wijk in mijn stad is het precies zo
[..]
Kut ik ben er ingetrapt!![]()
![]()
En wat zei die?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:54 schreef Helsinki het volgende:
Kwam net nog even een Magnemite tegen [ afbeelding ].![]()
Ah, a servant of the battery god. Praise lord Zapdos.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:54 schreef Helsinki het volgende:
Kwam net nog even een Magnemite tegen [ afbeelding ].![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:56 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Hij vroeg zich af of ik me tot hem aangetrokken voelde. HIHAHO. Bam.![]()
![]()
![]()
Ha.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:56 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Hij vroeg zich af of ik me tot hem aangetrokken voelde. HIHAHO. Bam.![]()
![]()
Een Caterpie gevangen, die had ik nog niet.
Kan ik nu mooi naar bed.
Zie trouwens dat er op dit tijdstip een lure is gelegd op één van de pokestops hier in de buurt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
300+ Ponyta uit een eiEn een Paras
Tevens een wilde Pidgeot gevangen met maar liefst 26 CP
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Ik kan niet spelen. Ik heb mijn telefoon naar de fabrieksinstellingen moeten zetten in de hoop dat mijn wifi het weer zou doen. Helaas heb ik nu geen wifi en geen pokemon. Maar ik geniet wel mee met jullie avonturen.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.![]()
Zit echt bizar veel in de winkelstraat en de Dam bij jouquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:51 schreef Remqo het volgende:
Net even in de stad geweest en het een en ander gevangen.
Morgen de Zaanse Schans weer eens op![]()
Klopt het dat er bij water meer water pokemon zitten? Want ik ga morgen naar me ouders en dan ben ik bij de zee.![]()
Weer rozenblaadjes in het bos bij de stop. Dit moet wel verdacht zijn.De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:06 schreef Tweek het volgende:
Klopt het dat er bij water meer water pokemon zitten? Want ik ga morgen naar me ouders en dan ben ik bij de zee.![]()
![]()
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Het lijkt er wel op.. Maar er zit hier overal water dus kan het niet 100% zeker zeggenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:06 schreef Tweek het volgende:
![]()
Op het station en bij de C&A naast de bioscoop zijn Gyms, ook eentje bij het czar Peter beeld op de Dam.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:03 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zit echt bizar veel in de winkelstraat en de Dam bij jou
Daar worden ook veel lures gelegd.
In de winkelstraat zijn een stuk of 6 stops."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Forum Opties Forumhop: Hop naar: