Wat een gelul. De meerderheid is voor Erdogan, dus heb er dan gewoon vrede mee.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:54 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Juist seculier.. De godsdienstwaanszinnigen van de akh partij mogen op de brandstapel
IS vindt hem een toffe peer omdat hij hun olie gretig afhaalt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Isis vindt hem een apostaat.
Dus ik weet niet wie hem cool vindt, behalve onze Turkse Nederlanders voor een zeker percentage.
Dat hebben ze de vorige tig keren ook niet gedaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:55 schreef Infection het volgende:
Het nadeel is alleen dat Turken erg nationalistisch zijn en dit niet zullen pikken. Dit zou nog wel eens in een gewapende opstand kunnen eindigen.
Het is ook positief momentum creëren zodat meer onderdelen van leger en politie zich aansluiten, zeker in een tijd van internet en mobiele telefonie.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een coup is altijd chaotisch in het begin. Wie de bevolking kan doen geloven dat hij de macht gegrepen heeft, die heeft hem. Dus veel tegenstrijdige berichten.
hee!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:54 schreef xminator het volgende:
Een man vergelijkbaar met IS (fetullah gulen) pleegt een staatsgreep en sommigen vinden dat goed? Dan ben je echt een debiel.
Juist wel. Het is de verbinding tussen Europa en Azië. Ik denk vooral dat het een soort symbolisch iets is.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:55 schreef Odaiba het volgende:
Wat heeft het voor zin om die brug af te zetten? Lijkt me niet echt een belangrijk strategisch punt, maar ik heb er verder geen verstand van.
Als het niks is dan vallen we wel binnen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:54 schreef xminator het volgende:
Een man vergelijkbaar met IS (fetullah gulen) pleegt een staatsgreep en sommigen vinden dat goed? Dan ben je echt een debiel.
Ja, hoe gaat de VS nu reageren?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:55 schreef onlogisch het volgende:
De Amerikanen zullen gelijk moeten vertrekken uit Turkije.
Diehard nationalisten zijn helemaal niet gek van Erdogan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:55 schreef Infection het volgende:
Het nadeel is alleen dat Turken erg nationalistisch zijn en dit niet zullen pikken. Dit zou nog wel eens in een gewapende opstand kunnen eindigen.
Wie zegt dat Guhlen achter deze coup zit?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:54 schreef xminator het volgende:
In Duitsland waren de meeste ook voor Hitler.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:55 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Wat een gelul. De meerderheid is voor Erdogan, dus heb er dan gewoon vrede mee.
Deze coup slaat nergens op.
twitter:agirecudi twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:54:24Breaking: Turkish policemen seen firing 100s of rounds towards the Turkish Armed Forces Headquarters in Ankara! reageer retweet
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:55 schreef Odaiba het volgende:
Wat heeft het voor zin om die brug af te zetten? Lijkt me niet echt een belangrijk strategisch punt, maar ik heb er verder geen verstand van.
gekkigheidquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:53:51Ook Ministerie van Algemene Zaken is overgenomen door het leger. Premier Yildirim heeft een mediaverbod gekregen van het leger. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |