Patje moet z'n waffel eens een keer houdenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:53 schreef ZakaRosa het volgende:
Verona per direct naar Orica. Pat is weer eens boos.
[..]
Antwan > Clement, zoveel moge duidelijk zijn. Volgend jaar zien we Antwan met Kruijswijk in zijn wiel de Mortirolo bedwingen.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:16 schreef Mani89 het volgende:
Leuk voor Antwan. Maar wat Lotto er verder aan heeft, geen idee.
Hopelijk wordt het net zo'n daverend succes als de komst van Addy.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:05 schreef Steven184 het volgende:
Volgens Jaap Stalenburg, die ik voor de rest niet heel serieus neem, zou TLJ naar nieuwe ploegleiders zoeken. Niermann zou genoemd worden.
Door de bergtrui in Zwitserland is dit dus de klimmer voor kruiswijk die ze nu halen.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:16 schreef Mani89 het volgende:
Leuk voor Antwan. Maar wat Lotto er verder aan heeft, geen idee.
Volgens bepaalde mensen hier moet je wel een ontzettend goede klimmer zijn als je in een ronde in de bergtrui rijdt.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Door de bergtrui in Zwitserland is dit dus de klimmer voor kruiswijk die ze nu halen.
Beetje snelle overstap. Jaar extra Roompot zou denk ik niet slecht zijn.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:30 schreef Steven184 het volgende:
Antwan Tolhoek waarschijnlijk van Roompot naar TLJ.
Ene Thijs Zonneveld schijnt een contract aangeboden te hebben gekregenquote:Op zondag 31 juli 2016 19:32 schreef wimderon het volgende:
Rijdt er bij Babydump nog wat rond voor Lotto? Sjors Dekkers? Harry Sweering? Koos Jeroen Kers?
Niermann.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:05 schreef Steven184 het volgende:
Volgens Jaap Stalenburg, die ik voor de rest niet heel serieus neem, zou TLJ naar nieuwe ploegleiders zoeken. Niermann zou genoemd worden.
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 01-08-2016 om 07:55:42Transfernieuws: Juan José Lobato voor twee jaar naar Lotto-Jumbo, Antwan Tolhoek is op weg naar diezelfde ploeg. https://t.co/At8mgV9qW6 reageer retweet
Ik denk dat dit exit Hofland betekent en dan hebben ze met Lobato een sprinter die moelijkere parcoursen aankan en Groenewegen als pure sprinter. Anders kan ik dit niet uitleggen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 08:04 schreef franklop het volgende:
Voor in de sprinttrein van Hofland/Groenewegen ?
Snap hem niet helemaal.
Dat zou het enige logische zijn inderdaad. Contract van Hofland loopt af in ieder geval;quote:Op maandag 1 augustus 2016 08:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk dat dit exit Hofland betekent en dan hebben ze met Lobato een sprinter die moelijkere parcoursen aankan en Groenewegen als pure sprinter. Anders kan ik dit niet uitleggen.
Was na het NK.quote:Lang leek de 24-jarige Hofland voor LottoNL-Jumbo het paradepaardje voor de massasprints te worden, maar de Roosendaler lijkt nu voorbijgestreefd door Dylan Groenewegen, het andere aanstormende talent van de ploeg. Hofland beaamt dat hij een moeizaam seizoen doormaakt, maar bestrijdt dat hij bij de ploeg niet lekker in zijn vel zit. "Kijk, qua overwinningen is het niet wat ik hoopte. Het traject met de sprinttrein is voor mij lastig. Maar ik zit wel goed in mijn vel, conditioneel gaat het goed. Ik heb ook vooral World Tour-koersen gereden, dan is winnen moeilijker."
Volgend seizoen
Het contract van Hofland bij LottoNL-Jumbo loopt na dit seizoen af. Hij weet nog niet of er volgend jaar een plekje voor hem in de ploeg is of dat hij zijn heil ergens anders gaat zoeken. "Ik weet er nog niet veel van. Ik weet het echt nog niet."
quote:The Russian WorldTour team is closing after its brash owner Oleg Tinkoff decided he had enough with cycling. Its Polish star Rafal Majka will make the jump from Tinkoff to Bora as well.
Team Sky will say goodbye to Czech Leopold König, who joined the team after placing seventh in the Tour de France for Denk’s team in 2014.
German Tony Martin, three-time world time trial champion, is set to join Bora-Hansgrohe from Etixx-Quick-Step.
Read more at http://www.cyclingweekly.(...)#TwaecE4r5UAGXmkK.99
Ik heb er al zin inquote:Op maandag 1 augustus 2016 10:03 schreef Steven184 het volgende:
Lobato naar TLJ. Dat zag ik toch niet aankomen.
Hoe vertaal je TAKTAKTAK naar het Spaans?quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:03 schreef Steven184 het volgende:
Lobato naar TLJ. Dat zag ik toch niet aankomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |