Je hebt gelijk, het zou ook nog kunnen dat Vanmarcke gaat knechten voor Boom.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je gebruikt een eigen afwijkende definitie voor het woord "officieel"
Duo kopman zoals in 2013/2014.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:00 schreef Zelva het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het zou ook nog kunnen dat Vanmarcke gaat knechten voor Boom.
Waarom, echt, waarom?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Djumbo heeft wel maar mooi de nummer twee van het Chinese kampioenschap tijdrijden 2014 vastgelegd als stagiair.
Staat bij de UCI geregistreerd en is natuurlijk gewoon als vriendendienst voor SEG.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:19 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Waarom, echt, waarom?
Overigens weet ik niet waar PCS de informatie vandaan haalt, verder zie ik zo gauw nergens een bevestiging. Laten we hopen dat het niet waar is![]()
Cannondale zat vol?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:37 schreef Zelva het volgende:
en is natuurlijk gewoon als vriendendienst voor SEG.
Neem me niet kwalijk, maar waarom zou TLJ een vriendendienst aan de Berkhout broertjes moeten verlenen?quote:
Ze doen daar geen zaken mee wil je seggen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk, maar waarom zou TLJ een vriendendienst aan de Berkhout broertjes moeten verlenen?
Niet op basis van ons-helpt-ons nee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:53 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ze doen daar geen zaken mee wil je seggen?
Tot hier klopte het aardig maar daarnaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:01 schreef groenen het volgende:
Lars Boom keert definitief terug op het oude nest. De 30-jarige Nederlander gaat weer voor LottoNL-Jumbo rijden. De ploeg meldt dat de huidig renner van Astana voor twee seizoenen tekent. “Ik vind het mooi om weer terug te komen naar LottoNL-Jumbo”, aldus Boom. “Het team heeft de afgelopen twee jaar grote stappen gezet in haar ontwikkeling.”
“Kijk naar de sprinttrein met Dylan Groenewegen en de klassementstrein rondom Robert Gesink en Steven Kruijswijk”, vervolgt hij. “Na twee jaar Astana verwacht ik goed tot mijn recht te komen in de klassiekers. De ondersteuning en het vertrouwen van het team spelen daarbij een grote rol. Er ontbreken nog een paar dingen op mijn erelijst, voornamelijk een grote klassieke overwinning. Daarnaast wil ik samen met het team mijn tijdrit weer zorgvuldig oppakken. Het is mooi om te zien hoe de ploeg zoveel energie stopt in de ontwikkeling van het materiaal en specifieke training.”
![]()
![]()
Tsja, hij kan moeilijk zeggen van : 'Ik heb afgelopen jaar weinig gepresteerd en behalve TLJ wilt niemand mij hebben. En aangezien Nike graag elke week in de PC winkelt had ik niet echt een andere keus'quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:02 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Tot hier klopte het aardig maar daarna
Vraag me af met welk lulverhaal Plugge nu weer komt in het begeleidende artikel. Vast iets over "bruggen slaan tussen continenten", "vooraan staan bij de steeds verder ontwikkelende en globaliserende wielersport" of "we hebben een Chinees, nu nog een neger". Nou ja, je kent die lulkoek van Richard wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Djumbo heeft wel maar mooi de nummer twee van het Chinese kampioenschap tijdrijden 2014 vastgelegd als stagiair.
Ze zijn toch het dichtst bij de eindzege in een grote ronde geweest sinds 2009. Blijkbaar heeft Kruijswijk zich toch aardig ontwikkeld bij de ploeg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:01 schreef groenen het volgende:
Lars Boom keert definitief terug op het oude nest. De 30-jarige Nederlander gaat weer voor LottoNL-Jumbo rijden. De ploeg meldt dat de huidig renner van Astana voor twee seizoenen tekent. “Ik vind het mooi om weer terug te komen naar LottoNL-Jumbo”, aldus Boom. “Het team heeft de afgelopen twee jaar grote stappen gezet in haar ontwikkeling.”
“Kijk naar de sprinttrein met Dylan Groenewegen en de klassementstrein rondom Robert Gesink en Steven Kruijswijk”, vervolgt hij. “Na twee jaar Astana verwacht ik goed tot mijn recht te komen in de klassiekers. De ondersteuning en het vertrouwen van het team spelen daarbij een grote rol. Er ontbreken nog een paar dingen op mijn erelijst, voornamelijk een grote klassieke overwinning. Daarnaast wil ik samen met het team mijn tijdrit weer zorgvuldig oppakken. Het is mooi om te zien hoe de ploeg zoveel energie stopt in de ontwikkeling van het materiaal en specifieke training.”
![]()
![]()
Het enige waar een kleine verbetering is opgetreden is het tijdrijden, voor de rest is het armoe troef.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:37 schreef Max23 het volgende:
De Chinees Zhi Hui Jiang rijdt de komende maanden als stagiair bij Lotto Jumbo
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
Boom terug naar Lotto
Ik wist en weet nog steeds niet wat ik er van moet denken. In die twee jaar bij Astana liet hij niks zien. Sinds dat hij kids heeft is het allemaal niks meer. Zie je bij wel meer sporters; komt er een wijf op de radar, kids en weg carriere.
Ik noem een Federer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |