Dan heb je ook meteen wat aan de overbevolking gedaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:29 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Alle leden executeren, boeken verbranden, doodstraf op elke minimale uiting van de religie en internet zoveel mogelijk zuiveren van de betreffende religie? Duurt dan een generatie (of twee), maar dan heb je ook wat?
Wat gij niet wil wat U geschiedt doe dat ook een ander niet!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dan heb je ook meteen wat aan de overbevolking gedaan.
Zo zijn er heel veel. In mindere mate zie je het terug in alles wat Nederlands is, gehaat wordt. Oppertunisme ten top.quote:
Alle andere aanslagen zijn niet gepleegd door gekken? Ik weet niet wat jouw definitie van een gek is maar oké.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben blij dat alles er op wijst dat we met een gek te maken hebben. Ik hoop dat de massa hier wat mee doet.²
Geef eens wat voorbeelden. Want ik herken hier niks van.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:19 schreef deedeetee het volgende:
En de hypocrisie die samen gaat met de islam en met de paplepel wordt ingegoten maakt het er ook niet beter op.
Wie heeft het over andere aanslagen? Beperk je tot de aanslag waar ik het over heb. Het is al moeilijk genoeg.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:41 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Alle andere aanslagen zijn niet gepleegd door gekken? Ik weet niet wat jouw definitie van een gek is maar oké.
De gemiddelde moslim die vanaf de prille jeugd krijgt aangeleerd dat het westen verderfelijk is. Dat de Nederlandse normen en waarden slecht zijn en elke westerse vrouw een hoer is.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geef eens wat voorbeelden. Want ik herken hier niks van.²
Omdat jij dit bij de volgende aanslag weer zegtquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wie heeft het over andere aanslagen? Beperk je tot de aanslag waar ik het over heb. Het is al moeilijk genoeg.²
Ik wil dat niet de gemiddelde moslim noemen, maar daar zijn er wel veel van, ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:42 schreef 24Fan het volgende:
[..]
De gemiddelde moslim die vanaf de prille jeugd krijgt aangeleerd dat het westen verderfelijk is. Dat de Nederlandse normen en waarden slecht zijn en elke westerse vrouw een hoer is.
Dat is helaas niet zo, ik zit nu naar Nieuwsuur te kijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben blij dat alles er op wijst dat we met een gek te maken hebben. Ik hoop dat de massa hier wat mee doet.²
Dat word wel weer rechtgetrokken als de volgende analfabete neef of nicht ingevlogen word als huwelijkspartner.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik zie juist dat de prille jeugd steeds minder religieus wordt...
Heb jij dat verhaal van die Duitse piloot dan gemist ?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:45 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Je gaat als je zelfmoord pleegt niet 84 mensen, waaronder tien kinderen meenemen.
Dat geloof ik niet.
Niet zonder reden.
Een kogel, overdosis medicijnen, van een brug springen, van een flat springen.
Het kan ook met helium en een zak over je hoofd. Afgesloten.
Je neemt niet zomaar 84 mensen mee.
Zo bedoelde ik het.
had je al wel gehoord dat de knakker een fransman van tunesische oorsprong was, al lang woonachtig in Nice?quote:
Nou daar is dan wat mij betreft niks mis meequote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:57 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Deze manier van denken staat volgens mij als vermijdende stoornis te boek.
Hier nog iets van vernomen?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:46 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Heb jij dat verhaal van die Duitse piloot dan gemist ?
http://www.nu.nl/vliegram(...)lig-neerstorten.html
Ja in dat artikel staat gewoon dit :quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hier nog iets van vernomen?
http://www.nu.nl/buitenla(...)iet-uitgesloten.html
Begint echter met dit.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:58 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ja in dat artikel staat gewoon dit :
Het meest waarschijnlijk is dat de Duitse copiloot het toestel met opzet heeft laten neerstorten. Hij liet de gezagvoerder, die de cockpit even had verlaten, niet meer naar binnen en zette een fatale daling in. Bij de crash in de Franse Alpen kwamen alle 150 inzittenden om het leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |