abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163770727
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 23:01 schreef john2406 het volgende:

[..]

Begint echter met dit.

Franse onderzoekers houden er nog altijd rekening mee dat het toestel van Germanwings door een technisch mankement in de Franse Alpen is neergestort.
Je wel heel tegenstrijdig artikel en ook offtopic :o
Het maakt me ook niet zoveel uit :)

Belanrijker is nu ff de staatsgreep in turkije
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_163770728
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 21:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Haha. Ik wou net vragen: Heeft de NOS al geroepen dat het niets met islam te maken heeft!
The truck did it
pi_163770802
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 23:03 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Je wel heel tegenstrijdig artikel en ook offtopic :o
Het maakt me ook niet zoveel uit :)

Belanrijker is nu ff de staatsgreep in turkije
Dan begin er niet over krijg je ook geen reactie erop je gaat zelf offtopic dus!
Kom met iets standvastigs of houd je mond dus, je wou even laten gelden dat men ook mensen zou kunnen willen meenemen.
pi_163770899
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 23:05 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dan begin er niet over krijg je ook geen reactie erop je gaat zelf offtopic dus!
Kom met iets standvastigs of houd je mond dus, je wou even laten gelden dat men ook mensen zou kunnen willen meenemen.
Wojoooooooooo RUSTEEEEEEEEEEEEG Ik val je niet aan en er staat tog een :)
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_163771648
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 22:50 schreef computergirl het volgende:

[..]

had je al wel gehoord dat de knakker een fransman van tunesische oorsprong was, al lang woonachtig in Nice?
Gewoon weer een incidentje.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 06:12:45 #231
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163778516
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 22:48 schreef Grems het volgende:
[ afbeelding ]
Ergens wel schokkend dat je een dood kind voor je eigen hetze tegen vluchtelingen misbruikt. Eerlijk : schaam je jezelf daar zelfs geen klein beetje voor?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_163778574
quote:
rot op met je Pegida propaganda
pi_163778580
Zijn er al handlangers gevonden of was het een doorgedraaide Tunesiėr in Frankrijk?
  zaterdag 16 juli 2016 @ 08:30:51 #234
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_163778918
quote:
5s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 07:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zijn er al handlangers gevonden of was het een doorgedraaide Tunesiėr in Frankrijk?
Ik denk dat het rotte met IS symphatisanten is dat ze geen handlangers hebben. Niet centraal aangestuurd worden. Individuen die door de propaganda opgezweept worden en dan besluiten een lone wolf aanslag te plegen.

Daar kun je als inlichtingendienst niet veel tegen doen als je IS netwerken in kaart brengt omdat deze lui geen contacten hebben met IS.

edit. natuurlijk heb je ook nog gecoordineerde aanslagen zoals in parijs, daar kun je wel wat tegen doen qua preventieve opsporing en netwerken detecteren.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_163778942
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 08:30 schreef nixxx het volgende:

[..]

Ik denk dat het rotte met IS symphatisanten is dat ze geen handlangers hebben. Niet centraal aangestuurd worden. Individuen die door de propaganda opgezweept worden en dan besluiten een lone wolf aanslag te plegen.

Daar kun je als inlichtingendienst niet veel tegen doen als je IS netwerken in kaart brengt omdat deze lui geen contacten hebben met IS.

Dan wordt het erg lastig inderdaad, Karst T was gelukkig nog amateur, deze ging al flinke stap verder.
Was nog relatief kleine vrachtwagen. Het moment waarop is misselijkmakend.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 09:23:16 #236
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_163779222
quote:
5s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 07:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kreeg een smsje van Petrus, Mohamed Lahouaiej Bouhlel vond geen 72 maagden in het paradijs maar Bud Spencer
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_163779223
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 18:36 schreef Donnis het volgende:

[..]

Het probleem met types zoals jou is het totale gebrek aan zelfreflectie. Het Westen heeft godverdomme al sinds begin jaren 80 het Midden-Oosten aangevallen. Stabiele landen zijn kapot gemaakt omdat het Westen democratie wil brengen, miljoenen slachtoffers vanwege oorlogsmisdadigers Blair en Bush en omdat we zo graag olie willen is SA, de bron van extremistische islam, een van onze beste holmaatjes.

En dan vind jij het gek dat mensen ook naar het Westen wijzen als we het over terrorisme hebben. Wat denk jij dat er gebeurt met een 16 jarige jongen die zijn ouders verliest door een drone? Waarom kijk je er van op dat dat soort mensen radicaliseren?

Als wij niet van dit soort schandalige gedrag hadden als Westen, en we werden tóch continu aangevallen mag je terugkomen. Ga lekker vissen met die irrelevante mening van je, het is mooi weer.
Die 16-jarige jongen moet niet boos worden op het Westen, maar op zijn inferieure leider. Die is de oorzaak van de dood van zijn ouders, niet het Westen, dat slechts de bommen laat vallen.

Neem bv. Sadam Hussein. Als wij hem niet hadden afgezet, waren er veel meer slachtoffers gevallen. Liever dus 10.000 slachtoffers, dan 100.000 of meer.

Dus eigenlijk mogen deze landen ons dankbaar zijn. Wij zijn een soort van Allah eigenlijk.
pi_163779290
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 08:36 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dan wordt het erg lastig inderdaad, Karst T was gelukkig nog amateur, deze ging al flinke stap verder.
Was nog relatief kleine vrachtwagen. Het moment waarop is misselijkmakend.
:')
Oow dus een ander moment was beter geweest?
Karst ja, een stap te ver. Meen je.. ik denk dat je z'n actie daarmee te kort doet.
The secret of getting ahead is getting started
pi_163779293
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 09:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Kreeg een smsje van Petrus, Mohamed Lahouaiej Bouhlel vond geen 72 maagden in het paradijs maar Bud Spencer
En 72 kogels.
pi_163779306
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 22:48 schreef Grems het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vreemde post.
Totaal uit z'n verband en respectloos
pi_163779312
Beetje simpel om die Karst T. er steeds bij te halen. Vergelijk het dan met Nantes en Dijon anderhalf jaar geleden, dat was ook om religieuze redenen na een oproep van IS om op menigten in te rijden met een voertuig.
pi_163779333
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 09:32 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Wat een vreemde post.
Totaal uit z'n verband en respectloos
Nee, ik kan mij die post nog goed herinneren van die Groenlinks-hippie. Het zou hysterie zijn dat IS-terroristen mee reizen in de vluchtelingenstromen. Het sloeg helemaal nergens op volgens wat Linksadepten. Een jaar later weten we veel beter. Hij slaat de spijker op zijn kop. De wereld is geen Alice in Wonderland zoals veel dames het zien.
pi_163779348
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 09:30 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

:')
Oow dus een ander moment was beter geweest?
Karst ja, een stap te ver. Meen je.. ik denk dat je z'n actie daar te kort meedoet.
Met een Suzuki Swift het koningshuis omver werpen ga je geen zoden aan de dijk zetten.
Deze dwaas had ook zo´n soort dag uitgekozen en heeft het wat grootser aangepakt.
Je kan ook in vliegtuig zitten dat verdwijnt, per ongeluk neergeschoten wordt of tegen berg aanvliegt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2016 09:38:17 ]
pi_163779365
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 09:36 schreef Peter_Rasmussen het volgende:

[..]

Nee, ik kan mij die post nog goed herinneren van die Groenlinks-hippie. Het zou hysterie zijn dat IS-terroristen mee reizen in de vluchtelingenstromen. Het sloeg helemaal nergens op volgens wat Linksadepten. Een jaar later weten we veel beter. Hij slaat de spijker op zijn kop. De wereld is geen Alice in Wonderland zoals veel dames het zien.
Ik vind niet dat je daar zo'n foto voor nodig hebt. Hoe denk je dat de ouders van dat kind erover denken?

[ Bericht 0% gewijzigd door Poison-Ivy op 16-07-2016 09:53:37 ]
pi_163779376
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 09:23 schreef Denivellering het volgende:

[..]

Die 16-jarige jongen moet niet boos worden op het Westen, maar op zijn inferieure leider. Die is de oorzaak van de dood van zijn ouders, niet het Westen, dat slechts de bommen laat vallen.

Neem bv. Sadam Hussein. Als wij hem niet hadden afgezet, waren er veel meer slachtoffers gevallen. Liever dus 10.000 slachtoffers, dan 100.000 of meer.

Dus eigenlijk mogen deze landen ons dankbaar zijn. Wij zijn een soort van Allah eigenlijk.
Met zo'n verknipt wereldbeeld valt niet eens te discussieren. Irakezen moeten ons dankbaar zijn dat hun stabiele samenleving platgebombardeerd is.. Sorry maar dan begrijp je er niks van.
pi_163779380
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 09:37 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Met een Suzuki Swift het koningshuis omver werpen ga je geen zoden aan de dijk zetten.
Deze dwaas had ook zo´n soort dag uitgekozen en heeft het wat grootser aangepakt.
Je kan ook in vliegtuig zitten dat verdwijnt, per ongeluk neergeschoten wordt of tegen berg aanvliegt.
Laat maar je snapt het niet.
pi_163779513
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 09:39 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Ik vind niet dat je daar zo'n foto voor nodig hebt. Hoe denk je hoe de ouders van dat kind erover denken?
Dat is het tijdperk waar we in leven. Het digitale tijdperk. Ik denk dat je te veel bent blijven hangen in de jaren 90.
pi_163779552
'Hoe' moet 'dat' zijn ;)
Maar nee ik blijf niet hangen.
Dat zijn normen en waarden vind ik.
pi_163779570
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 09:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
'Hoe' moet 'dat' zijn ;)
Maar nee ik blijf niet hangen.
Dat zijn normen en waarden vind ik.
Ik ben geen volbloed Nederlander. De Nederlandse taal heb ik in een tijdsbestek van twee jaar redelijk vloeiend leren schrijven en spreken. Ik denk niet dat jij mijn moedertaal zo goed zal leren spreken als je besluit om vandaag te verkassen.

De normen en waarderen zijn aan verandering onderhevig. Het is geen statistisch vaststaand plaatje. Ik denk dat de ontwikkelingen net wat te snel zijn gegaan voor bepaald groepen in de samenleving. Voornamelijk de veertigers en babyboomers.
pi_163779584
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 09:57 schreef Peter_Rasmussen het volgende:

[..]

Ik ben geen volbloed Nederlander. De Nederlandse taal heb ik in een tijdsbestek van twee jaar redelijk vloeiend leren schrijven en spreken. Ik denk niet dat jij mijn moedertaal zo goed zal leren spreken als je besluit om vandaag te verkassen.
Schat ik heb het over mijn eigen taalfout. :')
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')