Dat kost meer bandbreedte want gifv is eigenlijk stiekem een mp4, of webm dacht ik. Voorheen werkte gifv wel, maar nu niet meer. gewoon .webm support zou ideaal zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:08 schreef Oversight het volgende:
[..]Gewoon de v weglaten, dan werkt het prima.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:09 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dat kost meer bandbreedte want gifv is eigenlijk stiekem een mp4, of webm dacht ik. Voorheen werkte gifv wel, maar nu niet meer. gewoon .webm support zou ideaal zijn.
geniaalquote:
Ik had gehoopt dat ie echt die granaat zou vangen.quote:
Zangtechnisch gunt menig persoon het J. Bieber een stuk meerquote:Op donderdag 1 september 2016 10:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ie echt die granaat zou vangen.
wist het eens nietquote:Op donderdag 1 september 2016 06:29 schreef boempa het volgende:
[..]
Er is een hele hype schijnbaar met letterlijke clips
True. Echter heeft Bruno Mars naast een aantal leuke nummers ook een aantal schijtnummers. Dit is er een van.quote:Op donderdag 1 september 2016 14:25 schreef boempa het volgende:
[..]
Zangtechnisch gunt menig persoon het J. Bieber een stuk meer
quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan mag deze niet ontbreken:
En deze ook niet
quote:
Godverquote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op zondag 2 oktober 2016 16:30 schreef OuwePers het volgende:
[..]
Ze heeft de juiste prio's.
Een nieuwe graka voor de PC. That's my bitch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
Ik snap de grap hier niet. ? oh er zat geen grap inquote:
Waarom post je het dan hier? En waarom zeg je murica? Crackheads heb je ook genoeg in Oost Europa.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:56 schreef Onnoman het volgende:
niet echt om te lachen misschien ook wel
murica
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |