SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Valor (rood/Moltres)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Mystic (blauw/Articuno)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Instinct (geel/Zapdos)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veelgestelde vragen in dit topic
Wat doet item X en hoe krijg ik deze?
Hier staat een volledige lijst met items in het spel inclusief vanaf welk level je ze kan krijgen, waar je ze kan krijgen en wat je er mee kunt. In de spoiler staat een Nederlandse incomplete lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke Pokémon kan ik niet krijgen?
Je kan elke generatie 1 Pokémon in het spel tot nu toe verkrijgen behalve Ditto, Farfetch'd (alleen nog gezien in Zuid-Korea) en legendarische/mythische Pokémon (Articuno, Zapdos, Moltres, Mew en Mewtwo). Andere generaties zullen later toegevoegd worden.
Hoe kan ik een team kiezen?
Hiervoor moet je eerst level 5 zijn. Dan klik je op een willekeurige gym (hij hoeft alleen zichtbaar te zijn op je kaart) en krijg je een verhaaltje van professor Willow. Hij geeft je de mogelijkheid om een team te kiezen.
Waarvoor krijg ik Experience (XP) en hoeveel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ik beďnvloeden welke Eeveelution ik krijg?
Voor zover we weten niet. Een reddituser heeft de volgende data verzameld: Eeveelutions
Wat betekenen die pootjes rechts onderin mijn scherm?
De pootjes geven de afstand aan tot de pokemon die erbij staat. 3 pootjes betekent dat je in de buurt bent maar nog even moet wandelen, 2 betekent dat je er bijna bent, bij 1 ben je heel warm en als er geen pootjes meer onder staan moet de pokémon in je cirkel te vinden zijn.
Wat zijn Pokémon eieren en wat kan ik ermee?
Pokémon eieren zijn te vinden door Pokéstops te doen. De eieren zijn te verkrijgen in 3 verschillende soorten: 2km, 5km en 10km. Dat betekend dat je 2, 5 óf 10 kilometers moet lopen (of sloom fietsen, in de auto/bus/trein werkt het niet) voor ze uitkomen. Een '2km Pokémon' kan ook in een 10km ei zitten maar niet andersom. Houd er rekening mee dat de teller pas begint wanneer je ze in een incubator stopt. De 2km eieren kun je het beste in de oneindig houdbare incubator doen en de 10km eieren kun je het beste in de gelimiteerde incubator stoppen. Des te hoger het km aantal, des te zeldzamer de pokémon, zie de lijst ter indicatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke type Pokémon zijn sterk en zwak tegen elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zeldzaam is Pokémon X?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang duurt het tot ik level X bereik en wat krijg ik dan?
Een lijst: http://bulbapedia.bulbaga(...)mon_GO#Player_levels
Als die in Nederland uitkomt kan ik dan gewoon verder waar ik was gebleven?/Kan ik switchen tussen Android en iOS of andersom?
Ja, dat kan gewoon zodra je inlogt met je Google/Pokemon Trainer Club account.
Zitten er voordelen aan een Pokémon Trainer Club account tegenover een Google account?
Nee.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tyron op 15-07-2016 16:54:23 ]![]()
Inmiddels ook thuis
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ziet er mooi uit inderdaad.
Ik wil pokemon vangen maar na een dag werken ben ik gewoon te moe of zo.Misschien vanavond weer.
Hoe laat / om welke tijd gaan jullie meestal?![]()
Waarom de 10 km eieren in een gelimiteerde incubator?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:48 schreef Tyron het volgende:
De 2km eieren kun je het beste in de oneindig houdbare incubator doen en de 10km eieren kun je het beste in de gelimiteerde incubator stoppen.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene![]()
Ik ging vannacht. Lekker rustig en niet te warm.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:55 schreef FrauMilena het volgende:
Ziet er mooi uit inderdaad.
Ik wil pokemon vangen maar na een dag werken ben ik gewoon te moe of zo.Misschien vanavond weer.
Hoe laat / om welke tijd gaan jullie meestal?
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
om de paar minuten even pokestop mee pakken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Omdat het dan niet uitmaakt of je er lang mee doet. Hij verdwijnt toch weer. De ongelimiteerde kun je sneller weer gebruiken als je daar alleen 2 of 5km eieren stopt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:55 schreef HSG het volgende:
[..]
Waarom de 10 km eieren in een gelimiteerde incubator?![]()
Hmm, denk niet dat ik de mensen hier 's nachts mee krijg en alleen gaan lijkt me niet zo'n goed plan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:56 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik ging vannacht. Lekker rustig en niet te warm.maar oki.
![]()
Omdat die opraken en je op deze manier er het beste gebruik van maakt aangezien je de meest waardevolle eieren erin stopt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:55 schreef HSG het volgende:
[..]
Waarom de 10 km eieren in een gelimiteerde incubator?![]()
Ik snap hem niet. Ik stop een 10km ei in een gelimiteerde en verdwijnt uiteindelijk. Wat gebeurt er dan met het ei?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Omdat het dan niet uitmaakt of je er lang mee doet. Hij verdwijnt toch weer. De ongelimiteerde kun je sneller weer gebruiken als je daar alleen 2 of 5km eieren stopt.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene![]()
Hij verdwijnt pas als er drie eieren zijn uitgekomen. Deze mogen 2km, 5km of 10km zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:58 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik snap hem niet. Ik stop een 10km ei in een gelimiteerde en verdwijnt uiteindelijk. Wat gebeurt er dan met het ei?![]()
Ah maar qua functionaliteit maakt het niks uit?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat die opraken en je op deze manier er het beste gebruik van maakt aangezien je de meest waardevolle eieren erin stopt.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene![]()
ik denk doordat het zoveel batterij zuipt niemand.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:57 schreef Nixx- het volgende:
Wie is er al door zijn/haar databundel heen?![]()
Amerika is zeker weer wakker? Servers zijn ff ruk hier...loopt continue vast bij het gooien van pokéballen
Edit; Gelukkig wel gewoon mijn Clefairy gekregen![]()
Neequote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:59 schreef HSG het volgende:
[..]
Ah maar qua functionaliteit maakt het niks uit.![]()
![]()
Ik zit nu op 3 kwart. In dit tempo ga ik het niet halen tot het eind van de maand.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:57 schreef Nixx- het volgende:
Wie is er al door zijn/haar databundel heen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: