Ja, maar is altijd raak.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Moet je die erheen schieten ook net als de ballen?
Ik weet niet meer wat t was maar t had voor mijn doen veel punten. 300nog wat geloof ik (zit pas in level 8)quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had ik gisteren met een Haunter.
Oh stilstaande metro wel. Goeie score op t station jijquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
stilstaande trein deed ie zelfs niet net. Maar op het station voor ik instapte nog wat ballen een ei en een hypnotiserende hond gevangen.
Pokestops selecteren voor je ze bereikt en dan snel spinnen als ze blauw worden. Voor pokemon het poppetje achterwaarts laten reizen, als je op tijd klikt kan je ze gewoon vangen. Had gister een hele rits.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
stilstaande trein deed ie zelfs niet net. Maar op het station voor ik instapte nog wat ballen een ei en een hypnotiserende hond gevangen.
Ik wet niet meer hoeveel punten het was. Maar heb nog geen Haunter gevangen, dus die moet ik sowieso nog hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat t was maar t had voor mijn doen veel punten. 300nog wat geloof ik (zit pas in level 8)
Als je een dratini en dragonair kan vangen dan moet een dragonite er toch ook zijn? Bovendien lees ik dat meer mensen hem weleens tegen zijn gekomen. Alleen mew en mewtwo dus nog niet...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan stats voor 149 dan? Ik dacht dat de laatste drie pas op een later moment beschikbaar zouden komen?
vrijdag 15 juli 2016 22:09 schreef Inaithnir het volgende:[/b]quote:Op [quote]
[b]Op vrijdag 15 juli 2016 22:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dragonite kun je al vangen hoor.
ik probeer steeds vlak voor een station en het stukje dat hij dan langzaam rijd, maar hij wil me gewoon helemaal niet inloggen in de trein.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:15 schreef Tweek het volgende:
[..]
Pokestops selecteren voor je ze bereikt en dan snel spinnen als ze blauw worden. Voor pokemon het poppetje achterwaarts laten reizen, als je op tijd klikt kan je ze gewoon vangen. Had gister een hele rits.
Maar reis afstand pakt hij inderdaad niet.
Ah oke, in de pokedex stopt het bij 148 dus ik nam aan dat dragonite ook nog even op zich liet wachten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
vrijdag 15 juli 2016 22:09 schreef Inaithnir het volgende:[/b]
[..]
Kan zijn dat ze de code van het spel opengebroken hebben. Of het is fake
EDIT: bedoel je Dragonite? Die is gewoon beschikbaar. Alleen de drie vogels en Mew/Mewtwo niet.
Zijn slopokes hier niet toegestaan?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ah oke, in de pokedex stopt het bij 148 dus ik nam aan dat dragonite ook nog even op zich liet wachten.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zijn slopokes hier niet toegestaan?
oh ik zat op de 4g, die wifi wilde bij mij ook niet werken met inloggen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:17 schreef drakin het volgende:
[..]
ik probeer steeds vlak voor een station en het stukje dat hij dan langzaam rijd, maar hij wil me gewoon helemaal niet inloggen in de trein.
Ik antwoord het zelfde, maar dan later. Oftewel, langzaam. Dus; Slopoke.quote:[quote]Op vrijdag 15 juli 2016 22:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]Wat is die quote functie toch geweldig af en toe
![]()
En whut? Slopokes niet toegestaan?
Iets? Ik twijfel om toch maar een nachtronde te gaan maken zo snel en stabiel lijkt het te zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:21 schreef agter het volgende:
Lijkt of de servers iets stabieler zijn vanavond.
Haha ik moet er nog heeeel veel.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wet niet meer hoeveel punten het was. Maar heb nog geen Haunter gevangen, dus die moet ik sowieso nog hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |