En de kelder ook nog moeten delen met meerdere anderen. Waar laat je al je spullen..quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
er woont een vrouw (aan de inrichting te zien) maar nergens plek voor kleren. Vind ik opmerkelijk
Ja, lastig is datquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En de kelder ook nog moeten delen met meerdere anderen.
In de kasten onder het schuine dak:quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
er woont een vrouw (aan de inrichting te zien) maar nergens plek voor kleren. Vind ik opmerkelijk
Daar zie je naast de bank een inbouwkast.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
In de kasten onder het schuine dak:
[ afbeelding ]
Ik vind het een knus huisje. En geen vreemde eend in de bijt voor hartje Utrecht! Hartje centrum hè, veel centraler kan je nauwelijks wonen in Utrecht. Heerlijk plekje lijkt me!
Nee. Even Google aanslingeren en je vindt wie er wel woont. Geen bekende persoon.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:51 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Is dit het huis van Dirk S? Die kunst lijkt nl. wel op wat er in zijn museum hing.
Ah, er is weer eens een teer zieltje op zijn poten getrapt. Ga een strop voor jezelf breien ofzo, doe je tenminste iets nuttigs.quote:
Dan fiets ik toch liever wat verder...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:33 schreef Burdie het volgende:
Klopt, zoveel kosten die hokjes daar helaas nu eenmaal...
Een afzuiger voor in een lascabinequote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:00 schreef k_man het volgende:
Interessante afzuigkap in deze hipsterwoning.
[ afbeelding ]
Ze hebben er wel altijd warme kopjes en borden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:00 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een ongelofelijk gaaf appartement! Hiervoor wil ik wel in A'dam wonenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:00 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Damn wat een geweldige ruimte! meeste meubels ook wel mijn smaak. behalve de kleurencombinatie.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk gaaf appartement! Hiervoor wil ik wel in A'dam wonenzelfs al is het zonder parkeerruimte.
Fantastisch huis en voor het eerst zo een mooi groot huis dat stijlvol is ingerichtquote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:18 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Prachtig huis. Opmerkelijk zijn wel de Ikea lampen in de slaapkamer
Niet alleen Overtoom, maar ook: monumentaal pand, penthouse, de ruimte, buiten ruimte en vooral het uitzicht!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Damn wat een geweldige ruimte! meeste meubels ook wel mijn smaak. behalve de kleurencombinatie.
Snap dat het overtoom is maar wel fokking duur!
Wel vreselijk tijdgevoelig...quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk gaaf appartement! Hiervoor wil ik wel in A'dam wonenzelfs al is het zonder parkeerruimte.
Zo opmerkelijk hoog zijn de servicekosten niet, gezien deze ook de gemeentelijke belastingen en g/w/l kosten omvat.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:07 schreef Ireth het volgende:
Op Facebook kwam dit appartementje ter sprake, zou te duur zijn, hoge servicekosten enz enz.
Maar ik vind het zo'n leuk en mooi afgewerkt plekje dat ik hem toch hier wou showen!http://www.funda.nl/koop/(...)e-smeestraat-11-bis/
De vierkante meterprijs van een klein huis is altijd relatief hoog omdat de 'technische' ruimtes in een huis altijd het duurst zijn. (keuken, badkamer, wc, leidingwerk). En als je een klein huis hebt heb je dus relatied veel dure vierkante meters. Een woonkamer 10m2 groter maken kost (behoudens de grond) niet zo heel veel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:36 schreef Ivo1985 het volgende:
En tja, de vierkante meerprijs is hoog
Raam open..quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:39 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Best leuk hoor, maar het lijkt me bijzonder lastig om in of uit dat bed te komen. En stel dat je in bed ligt en ineens moet schijten of kotsen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |