abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 15 juli 2016 @ 11:45:42 #251
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_163754788
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:45 schreef Nielsch het volgende:

[..]

ik kan er niets aan doen dat mensen niet geïnformeerd zijn
Jawel, dat had je in je post kunnen zetten.
What can change the nature of a man?
pi_163754794
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:44 schreef Elzies het volgende:

[..]

Grapjas. Is Sint Maarten nog steeds van ons? Volgens mij nog wel.
het is een land in ons koninkrijk en heeft zodoende WA als staatshoofd...
pi_163754817
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:20 schreef Nintex het volgende:

[..]

Is niet fijn nee, maar de 'kick' van het schieten op een menigte is al weg. Het rijden met trucks is gepasseerd. Een vliegveld opblazen is niet meer genoeg.

De volgende escalatie is een chemische aanval of nucleaire bom.
Precies. En laat het nu net de witte-bekeerling zijn die de grootste gekkie is.
  Admin vrijdag 15 juli 2016 @ 11:47:57 #254
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_163754828
Echt hè, ik ben 5 minuten weg
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_163754829
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:45 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Hoeveel macht moet je aan inlichtingendiensten geven?

Ik denk dat toch snel aan de praktijken van de Stasi en de KGB, die zaten uiteindelijk voornamelijk achter de eigen inwoners aan ipv bedreigingen van buitenaf. Ik denk dat niet dat een wenselijke situatie is?
Het is een keuze. Het is of minder aardig zijn tegen moslims of opgeblazen worden.

Of we moeten stoppen met oorlogen in het Midden Oosten en volledig terugtrekken uit het continent en alle banden er mee verbreken.

Dit is de keerzijde van globalisatie.

Je kunt niet:
- Saudi's een moskee laten bouwen
- Radicale imams toelaten
- Met F16's Syrie en Irak bombarderen
- Wapens uitdelen aan rebellen
- Grenzen open laten voor alles en iedereen
- Jaarlijks een miljoen meer moslims binnen laten
- Miljarden in ontwikkelingshulp stoppen
- Koerden steunen
- Yezidi's redden
- Groepen als ISIS ontzien, omdat je de leider van een land (Assad) wilt afzetten
- Het Midden Oosten democratisch maken en tegelijkertijd in Washington en Brussel bepalen wie er aan de macht komt
- Verwachten dat geen van deze acties geen consequenties of gevolgen heeft
pi_163754856
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:47 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het is een keuze. Het is of minder aardig zijn tegen moslims of opgeblazen worden.
Je kunt ook overdrijven. Vooralsnog is de kans om slachtoffer te worden van een aanslag behoorlijk klein.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:49:25 #257
3542 Gia
User under construction
pi_163754859
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:40 schreef Kurovski het volgende:

[..]

Sint Maarten. ;)
Sint Maarten is geen Nederland meer, maar een apart land binnen het Koninkrijk der Nederlanden.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:49:53 #258
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_163754871
Toch bijna kennissen van me omgekomen....
http://urbanchicks.nl/201(...)de-horrornacht-nice/
pi_163754877
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:47 schreef yvonne het volgende:
Echt hè, ik ben 5 minuten weg
Kan je dat voortaan aankondigen? Hou ik ook even een sigarettenpauze.
  Admin vrijdag 15 juli 2016 @ 11:50:21 #260
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_163754886
En toen gingen we weer naar deze gebeurtenis.
Bye bye Sint Maarten, het was leuk je even in dit topic gehad te hebben }:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:50:30 #261
3542 Gia
User under construction
pi_163754888
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:49 schreef Hi_flyer het volgende:
Toch bijna kennissen van me omgekomen....
http://urbanchicks.nl/201(...)de-horrornacht-nice/
Poeh, dan komt het dichtbij!
pi_163754892
quote:

[..]

Of we moeten stoppen met oorlogen in het Midden Oosten en volledig terugtrekken uit het continent en alle banden er mee verbreken.

_O-
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:50:56 #263
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_163754897
Verschillende bronnen melden nu verwarring over de naam van de dader.
Laat ook gelijk het nadeel zien als je direct daders met naam en toenaam gaat publiceren.

Zou de dader het paspoort van een onschuldige man meegenomen hebben?
So we just called him Fred
  Moderator vrijdag 15 juli 2016 @ 11:52:05 #264
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_163754927
Waren die wapens achterin de truck nou echt of nep?
What can change the nature of a man?
  Moderator vrijdag 15 juli 2016 @ 11:53:41 #265
8781 crew  Frutsel
pi_163754958
quote:
Bijzonder veel kinderen onder de slachtoffers
“Er zijn tientallen kinderen tussen de 84 dodelijke slachtoffers van de aanslag in Nice”, dat heeft de voormalige burgemeester Christian Estrosi gezegd aan RTL. In de ziekenhuizen zouden nog eens een vijftigtal gewonde kinderen liggen.
Ook president Hollande bevestigde dat verschillende kinderen het slachtoffer werden.

Het vuurwerk voor de nationale feestdag was al afgelopen om 22.30 uur. Voor veel mensen was het dus de perfecte gezinsuitstap. De dader sloeg toe op het moment dat iedereen naar huis aan het terugkeren was.

Een ooggetuige, Gabriella Van Rosmalen, vertelde over de horror die ze zag toen ze samen met haar man wegvluchtte van de schietende terrorist. "Om de overkant van de straat te bereiken, weg bij het strand, moeten we langs de vele slachtoffers lopen. We zien mannen, vrouwen en kinderen in zomerkleren. Ze liggen in rare hoeken en zijn niet meer te redden."
pi_163754962
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:50 schreef FredvZ het volgende:
Verschillende bronnen melden nu verwarring over de naam van de dader.
Laat ook gelijk het nadeel zien als je direct daders met naam en toenaam gaat publiceren.

Zou de dader het paspoort van een onschuldige man meegenomen hebben?
Dat is zeker niet uit te sluiten, het motief is ook (nog) niet 100% zeker vang ik hier en daar op..
pi_163754990
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:53 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Wat een horror, dat krijg je nooit meer van je netvlies af.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_163755010
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:53 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Schietende terrorist?
Da moete nie willen
  Moderator vrijdag 15 juli 2016 @ 11:56:38 #269
8781 crew  Frutsel
pi_163755023
https://twitter.com/SkyNews/status/753890411588968448

'footage of the shooting'...

Dapper. Gezien het verleden in Frankrijk met terreur kan je als agent alles verwachten van een kalasjnikov, een bomgordel of een truck die zich opblaast.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:56:56 #270
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_163755029
quote:

[..]

Je kunt niet:
- Koerden steunen
- Yezidi's redden
- Groepen als ISIS ontzien, omdat je de leider van een land (Assad) wilt afzetten
- Het Midden Oosten democratisch maken en tegelijkertijd in Washington en Brussel bepalen wie er aan de macht komt

Yep, haarzuiver. Je kunt niet anderen dwingen 'jouw' globalistische levenswijze te volgen of door tegenstanders daarvan weg te zetten als minderwaardig zonder dat dit consequenties heeft.

De werkelijke oorzaak voor onvrede moet zichtbaar(der) worden ipv hobbelen achter gevolgen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_163755055
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:42 schreef Nintex het volgende:

[..]

Inlichtingendiensten waarschuwen continu voor dit type aanslagen.
Inlichtingendiensten waarschuwen dat er terroristen mee komen met de vluchtelingen stromen.
Inlichtingendiensten vragen om racial profiling

Politiek steekt kop in het zand. links stuurt veel #prayers.
Ik vind het vooral bijzonder dat die mafkees van een hollande het heeft over verschillende aanvallen in Syrië/Irak maar niets in eigen land wil doen.

Beseft hij zich nog niet dat de dader FRANS-Tunesisch was?
pi_163755074
Een geluk dat Euiropa zo veilig is he of niet?

Gaat men op vakantie, komt of kommen sommige terug tussen 6 planken?
  Moderator vrijdag 15 juli 2016 @ 11:58:27 #273
8781 crew  Frutsel
pi_163755075
quote:

[..]

Je kunt niet:
- Koerden steunen
- Yezidi's redden

Ja mooi allemaal, is het al bewezen dat het een (IS) terrorist was eigenlijk? Of misschien was het iemand die boos was op het truckbedrijf of een werknemer op de boulevard die failliet ging door weet ik wat?
pi_163755082
Ze liegen weer eens in de media. Auto zogenaamd gehuurd. Sure... Met kogelvrij glas zeker. Zowel voor als zijruiten. Dat is bijzonder!
pi_163755090
Deze auto was voor de aanslag aangepast
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:59:45 #276
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_163755091
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:59 schreef Superpush het volgende:
Ze liegen weer eens in de media. Auto zogenaamd gehuurd. Sure... Met kogelvrij glas zeker. Zowel voor als zijruiten. Dat is bijzonder!
Gister nog in het nieuws dat Autoverhuurbedrijven auto's leveren die dit soort dingen hebben.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:59:49 #277
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_163755094
quote:
Kan ook in de tussentijd zijn gedaan natuurlijk
pi_163755095
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_163755103
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:58 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ja mooi allemaal, is het al bewezen dat het een (IS) terrorist was eigenlijk? Of misschien was het iemand die boos was op het truckbedrijf of een werknemer op de boulevard die failliet ging door weet ik wat?
Kun je net zo goed het topic sluiten totdat dit duidelijk is. Op een forum wordt nu eenmaal gespeculeerd.
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
pi_163755115
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:59 schreef NoXia het volgende:

[..]

Kan ook in de tussentijd zijn gedaan natuurlijk
Tuurlijk....ff snel. Ja, alles kan.
pi_163755117
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:36 schreef Nintex het volgende:

Niemand zegt hier iets over concentratiekampen, maar er moet wel een andere wind gaan waaien in de volgelingen van de religie hier in Europa.
Als je buurman een terrorist is dan geef je hem aan bij de politie en werk je niet de hulpdiensten tegen bij een arrestatie. Dat lijkt me stap 1.

Moslims moeten kiezen wat ze belangrijker vinden.
- De wetten en regels van de landen waarin ze vredig kunnen wonen en leven
- Blind de religie volgen en altijd de slachtoffer rol kiezen van de broeders en zusters
wat deze man heeft gedaan is vanuit islamistisch perspectief gewoon massa moord. geen oorlogsdaad in de context van jiahd waarin isis en co. dit soort acties plaatst.
vanuit islamitisch perspectief zou deze man ter dood veroordeeld moeten worden als hij het had overleefd.
vanuit islamitisch perspectief brandt deze man atm in de hel. net as alle zelfmoordenaars, die wij langs zien komen in het nieuws.
vanuit islamitisch perspectief zou een ieder die signalen krijgt van aanstaande aanslagen/moorden dit moeten verhinderen immers. "wie een mens doodt is als alsof hij de mensheid heeft gedood". als we nog dieper gaan is het volgens de sharia ook verboden om burgers/vrouwen/kinderen af te maken als oorlogshandeling.

deze acties staan ver van de islamitische praktijk. en ver van het gros van de moslims.
dat er mensen zijn onder de moslims die vatbaar zijn voor de al qaida / isis ideologie is spijtig en daar zouden we als maatschappij gezamenlijk iets tegen moeten doen. en niet de "JULLIE MOSLIMS MET JULLIE GEKKE RELIGIE" kaart trekken. dat is eenmaal koren op de molen van de extremisten, die dan vervolgens zeggen, "zie je wel, de niet moslims zijn onze vijanden en ze zullen ons moslims nooit accepteren als zijnde moslims"

initiatieven zoals het onderstaande is een goed voorbeeld.

Gemeente Den Haag zet moeders in tegen radicalisering

Met het nieuwe project Oumnia Works, dat donderdagmiddag in de Haagse Schilderswijk is gepresenteerd, zet de gemeente Den Haag moeders is als wapen tegen radicalisering.
Door: Janny Groen 14 juli 2016, 21:11
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 15 juli 2016 @ 12:01:33 #282
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_163755125
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:01 schreef Superpush het volgende:

[..]

Tuurlijk....ff snel. Ja, alles kan.
:') Amerika heeft het zeker gedaan? Of Hollande misschien? Rot lekker op naar Brave New World ofzo.
pi_163755128
quote:
Die voorruit zit toch aardig vol met kogelgaten anders.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 12:02:45 #284
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
  Moderator vrijdag 15 juli 2016 @ 12:03:32 #285
8781 crew  Frutsel
pi_163755164
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:00 schreef Kurovski het volgende:

[..]

Kun je net zo goed het topic sluiten totdat dit duidelijk is. Op een forum wordt nu eenmaal gespeculeerd.
Zeg ik dat dat niet mag? Ik zeg dat het mooi is allemaal maar tis nog niet zeker of wel? Tuurlijk denk je er aan, misschien wel als eerste tegenwoordig, maar ook dat blijft afwachten en dan gaat de 'discussie' al veel verder dan speculatie over het motief.
pi_163755165
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat deze man heeft gedaan is vanuit islamistisch perspectief gewoon massa moord. geen oorlogsdaad in de context van jiahd waarin isis en co. dit soort acties plaatst.
vanuit islamitisch perspectief zou deze man ter dood veroordeeld moeten worden als hij het had overleefd.
vanuit islamitisch perspectief brandt deze man atm in de hel. net as alle zelfmoordenaars, die wij langs zien komen in het nieuws.
vanuit islamitisch perspectief zou een ieder die signalen krijgt van aanstaande aanslagen/moorden dit moeten verhinderen immers. "wie een mens doodt is als alsof hij de mensheid heeft gedood". als we nog dieper gaan is het volgens de sharia ook verboden om burgers/vrouwen/kinderen af te maken als oorlogshandeling.

deze acties staan ver van de islamitische praktijk. en ver van het gros van de moslims.
dat er mensen zijn onder de moslims die vatbaar zijn voor de al qaida / isis ideologie is spijtig en daar zouden we als maatschappij gezamenlijk iets tegen moeten doen. en niet de "JULLIE MOSLIMS MET JULLIE GEKKE RELIGIE" kaart trekken. dat is eenmaal koren op de molen van de extremisten, die dan vervolgens zeggen, "zie je wel, de niet moslims zijn onze vijanden en ze zullen ons moslims nooit accepteren als zijnde moslims"

Met het nieuwe project Oumnia Works, dat donderdagmiddag in de Haagse Schilderswijk is gepresenteerd, zet de gemeente Den Haag moeders is als wapen tegen radicalisering.

Allemaal leuk en aardig, en ook iets waar ik het mee eens ben. Maar dat neemt niet weg dat dit soort aanslagen voornamelijk worden gepleegd door mensen die beweren moslim te zijn.

Je kunt dus wel heel hard roepen dat dit niets te maken heeft met islam (waar ik zoals ik al zei grotendeels nog in mee kan gaan ook), maar je schiet er helemaal niets mee op.
pi_163755181
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dat station zijn we al in de jaren 90 gepasseerd.

Het scootertuig is groot geworden en in Syrie een oorlog begonnen en die nemen ze nu terug mee naar huis (en daar inspireren ze weer anderen mee). Moeders gaan niet voorkomen dat 30ers gaan vechten voor het kalifaat of een aanslag plegen.

Goed dat er eindelijk wat gedaan is, maarja, het is nu 20 jaar te laat.
pi_163755277
quote:
Driver of lorry involved in #NiceAttack named by French media as Mohamed Lahouaiej Bouhlel
Ben benieuwd of het een Chinees is. Die naam komt veel voor bij Chinezen.

Texanen dood

quote:
NBC: Father and son from Texas killed in attack
Russen dood:

quote:
'One Russian killed, three unaccounted for'
Fransen zeggen:

quote:
French senator Nathalie Goulet says the attacks are a "nightmare" and happened despite Nice being a very secure city.

Ms Goulet, who is chairwoman of the Senate foreign affairs and security committee, said: "The question is: are we able to prevent it. And my answer would be, unfortunately no."
pi_163755303
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:37 schreef JubaUrbicus het volgende:
In Frankrijk heb je wijken waar de politie niet eens in durft te komen, logisch dat terroristen zich makkelijk kunnen voorbereiden op aanslagen en dergelijke. We moeten hier in Nederland echt lessen van nemen en gebruik maken van Frankrijk zodat we alsnog kunnen voorkomen dat er hier aanslagen gepleegd worden.
idd dat is vragen om problemen.

hoe de neuk kan je als staat niet in bepaalde wijken komen en verwachten dat het wel goed komt?

dat is absoluut ondenkbaar hier in nederland en mijn ervaring met de politie in den haag is dat ze heel erg betrokken zijn in de wijken waar er veel ellende is, zoals transvaal en de schilderswijk.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163755321
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar goed: Is er al nieuw nieuws uit Frankrijk? Hebben ze al connecties van deze man kunnen arresteren of liggen de Franse inlichtingendiensten nog te slapen?
die slapen altijd...
-Rabia Al-Basri
pi_163755341
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:43 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ons Koninkrijk grenst aan de Franse Republiek op het eiland Sint Maarten.

[ afbeelding ]

Een patriot als jij zou dat toch moeten weten...
nooit geweten! ben kennelijk geen patriot :P
-Rabia Al-Basri
pi_163755342
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
Grappig, hersenloos volk die met hun vingertjes weer naar een hele religie wijzen. Iets met makkelijk, schapen en zwak.
Alleen de Sunni's.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  Moderator vrijdag 15 juli 2016 @ 12:27:41 #293
8781 crew  Frutsel
pi_163755620
quote:
Woordvoerder IS vroeg terroristen in te rijden op mensenmassa's

De aanslag van donderdagavond in Nice was niet de eerste waarbij een voertuig werd gebruikt om zo veel mogelijk mensen van de weg te maaien. Dat melden Le Figaro en BFM TV. Sinds een aantal maanden wordt die methode ook gepredikt door een woordvoerder van Islamitische Staat.
In oktober 2014 werden twee militairen in Saint-Jean-sur-Richelieu - nabij Montréal in Canada - omvergereden door een voertuig. Een van hen kwam daarbij om het leven. De moordenaar bleek een jonge man te zijn met banden met de radicale islam.

Eerder, in 2013, hebben twee personen de militair Lee Rigby aangereden met hun voertuig in Londen. Ze vielen hem nadien aan met messen en een bijl tot hij stierf.

In december 2014 reed een man met zijn wagen in op een drukke kerstmarkt in Dijon. Hij verwondde daarbij dertien mensen. Toen werd gezegd dat het "absoluut niet" om een terroristische daad ging. Het was een "daad van waanzin uitgevoerd door iemand met een zware psychische stoornis".

"Verpletter hen met je auto"

Hoewel de aanslag nog niet opgeëist is, worden er al linken gelegd met het islamitische extremisme. Sinds enkele maanden wordt die methode van aanslagen plegen namelijk gepredikt door Abou Mohammed al-Adnani, woordvoerder van terreurorganisatie Islamitische Staat.

"Vertrouw op Allah en vermoord ze op eender welke manier", verklaarde hij in een meertalige boodschap. "Als je geen wapens hebt, sla hun hoofd dan in met een steen, dood hen met een mes of verpletter hen met je auto."
pi_163755644
edit: doe eens normaal aub

[ Bericht 47% gewijzigd door Frutsel op 15-07-2016 12:32:11 ]
  vrijdag 15 juli 2016 @ 12:30:19 #295
292419 NoXia
Productiefoutje
  vrijdag 15 juli 2016 @ 12:31:00 #296
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_163755667
Gvd wat een kk narigheid toch overal!!! :( :( :( :(
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_163755669
Verdomme.

Einde bericht.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_163755673
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:27 schreef Frutsel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Gezellig.....
pi_163755680
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:29 schreef Superpush het volgende:

[..]

Het zijn er een stuk of 20. Autoruiten zijn ontworpen dat ze eigenlijk nooit kunnen kapot gaam zoals de ruiten in je huis.

[ Bericht 7% gewijzigd door Frutsel op 15-07-2016 12:32:23 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_163755693
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:27 schreef Frutsel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Als ze allemaal nou voor die laatste optie zouden kiezen ....
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')