Jawel, dat had je in je post kunnen zetten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik kan er niets aan doen dat mensen niet geïnformeerd zijn
het is een land in ons koninkrijk en heeft zodoende WA als staatshoofd...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:44 schreef Elzies het volgende:
[..]
Grapjas. Is Sint Maarten nog steeds van ons? Volgens mij nog wel.
Precies. En laat het nu net de witte-bekeerling zijn die de grootste gekkie is.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:20 schreef Nintex het volgende:
[..]
Is niet fijn nee, maar de 'kick' van het schieten op een menigte is al weg. Het rijden met trucks is gepasseerd. Een vliegveld opblazen is niet meer genoeg.
De volgende escalatie is een chemische aanval of nucleaire bom.
Het is een keuze. Het is of minder aardig zijn tegen moslims of opgeblazen worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:45 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Hoeveel macht moet je aan inlichtingendiensten geven?
Ik denk dat toch snel aan de praktijken van de Stasi en de KGB, die zaten uiteindelijk voornamelijk achter de eigen inwoners aan ipv bedreigingen van buitenaf. Ik denk dat niet dat een wenselijke situatie is?
Je kunt ook overdrijven. Vooralsnog is de kans om slachtoffer te worden van een aanslag behoorlijk klein.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:47 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het is een keuze. Het is of minder aardig zijn tegen moslims of opgeblazen worden.
Sint Maarten is geen Nederland meer, maar een apart land binnen het Koninkrijk der Nederlanden.quote:
Poeh, dan komt het dichtbij!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:49 schreef Hi_flyer het volgende:
Toch bijna kennissen van me omgekomen....
http://urbanchicks.nl/201(...)de-horrornacht-nice/
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:47 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het is een keuze. Het is of minder aardig zijn tegen moslims of opgeblazen worden.
Of we moeten stoppen met oorlogen in het Midden Oosten en volledig terugtrekken uit het continent en alle banden er mee verbreken.
Dit is de keerzijde van globalisatie.
quote:Bijzonder veel kinderen onder de slachtoffers
“Er zijn tientallen kinderen tussen de 84 dodelijke slachtoffers van de aanslag in Nice”, dat heeft de voormalige burgemeester Christian Estrosi gezegd aan RTL. In de ziekenhuizen zouden nog eens een vijftigtal gewonde kinderen liggen.
Ook president Hollande bevestigde dat verschillende kinderen het slachtoffer werden.
Het vuurwerk voor de nationale feestdag was al afgelopen om 22.30 uur. Voor veel mensen was het dus de perfecte gezinsuitstap. De dader sloeg toe op het moment dat iedereen naar huis aan het terugkeren was.
Een ooggetuige, Gabriella Van Rosmalen, vertelde over de horror die ze zag toen ze samen met haar man wegvluchtte van de schietende terrorist. "Om de overkant van de straat te bereiken, weg bij het strand, moeten we langs de vele slachtoffers lopen. We zien mannen, vrouwen en kinderen in zomerkleren. Ze liggen in rare hoeken en zijn niet meer te redden."
Dat is zeker niet uit te sluiten, het motief is ook (nog) niet 100% zeker vang ik hier en daar op..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:50 schreef FredvZ het volgende:
Verschillende bronnen melden nu verwarring over de naam van de dader.
Laat ook gelijk het nadeel zien als je direct daders met naam en toenaam gaat publiceren.
Zou de dader het paspoort van een onschuldige man meegenomen hebben?
Wat een horror, dat krijg je nooit meer van je netvlies af.quote:
Yep, haarzuiver. Je kunt niet anderen dwingen 'jouw' globalistische levenswijze te volgen of door tegenstanders daarvan weg te zetten als minderwaardig zonder dat dit consequenties heeft.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:47 schreef Nintex het volgende:
[..]
Of we moeten stoppen met oorlogen in het Midden Oosten en volledig terugtrekken uit het continent en alle banden er mee verbreken.
Je kunt niet:
- Saudi's een moskee laten bouwen
- Radicale imams toelaten
- Met F16's Syrie en Irak bombarderen
- Wapens uitdelen aan rebellen
- Grenzen open laten voor alles en iedereen
- Jaarlijks een miljoen meer moslims binnen laten
- Miljarden in ontwikkelingshulp stoppen
- Koerden steunen
- Yezidi's redden
- Groepen als ISIS ontzien, omdat je de leider van een land (Assad) wilt afzetten
- Het Midden Oosten democratisch maken en tegelijkertijd in Washington en Brussel bepalen wie er aan de macht komt
- Verwachten dat geen van deze acties geen consequenties of gevolgen heeft
Ik vind het vooral bijzonder dat die mafkees van een hollande het heeft over verschillende aanvallen in Syrië/Irak maar niets in eigen land wil doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:42 schreef Nintex het volgende:
[..]
Inlichtingendiensten waarschuwen continu voor dit type aanslagen.
Inlichtingendiensten waarschuwen dat er terroristen mee komen met de vluchtelingen stromen.
Inlichtingendiensten vragen om racial profiling
Politiek steekt kop in het zand. links stuurt veel #prayers.
Ja mooi allemaal, is het al bewezen dat het een (IS) terrorist was eigenlijk? Of misschien was het iemand die boos was op het truckbedrijf of een werknemer op de boulevard die failliet ging door weet ik wat?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:47 schreef Nintex het volgende:
[..]
Je kunt niet:
- Saudi's een moskee laten bouwen
- Radicale imams toelaten
- Met F16's Syrie en Irak bombarderen
- Wapens uitdelen aan rebellen
- Grenzen open laten voor alles en iedereen
- Jaarlijks een miljoen meer moslims binnen laten
- Miljarden in ontwikkelingshulp stoppen
- Koerden steunen
- Yezidi's redden
- Groepen als ISIS ontzien, omdat je de leider van een land (Assad) wilt afzetten
- Het Midden Oosten democratisch maken en tegelijkertijd in Washington en Brussel bepalen wie er aan de macht komt
- Verwachten dat geen van deze acties geen consequenties of gevolgen heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |