Hoeveel asielzoekers/vluchtelingen hebben tot op heden aanslagen gepleegd?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:25 schreef Grems het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
op posterformaat afdrukken en bij de dames boven het bed hangen.
Tja, wat doe je er aan? Ze zitten al verspreid.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ja want de radicale islam is in oorlog met Europa.
Dat is fucked up man.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:23 schreef Infection het volgende:
[..]
Zelfde hier. Een maand geleden mijn vader verloren, komt wel even terug op dit soort momenten. En dat was niet eens een ziekte, maar nogal plotseling, dusja.
Refugees zijn ook gewoon welkom (in mijn opinie)quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:25 schreef Grems het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
op posterformaat afdrukken en bij de dames boven het bed hangen.
Een ander groot verschil is dat collateral damage van de NAVO het nieuws niet haalt in West-Europa en dat collateral damage van Rusland in het nieuws wordt uitvergroot of zelfs wordt verzonnen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan is jouw mening niet in overeenstemming met de feiten. Een ziekenhuis vol onschuldigen bombarderen lijkt me in elk geval bijzonder kwalijk. Je kunt dode kinderen "collateral damage" gaan noemen, maar het blijft wat het is.
En Amerikaanse en Europese bombardementen zijn veel beter geplaatst en veel preciezer, het kan dus wel.
had ik hier al gepostquote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:27 schreef probeer het volgende:
Ok .. wie twittert er dat southpark 'nice' plaatje?
Jaaa, sorry, ik weet het. Compleet ongepast, verschrikkelijke grap ed. Ik ben een slecht mens.
Aardig aantal.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoeveel asielzoekers/vluchtelingen hebben tot op heden aanslagen gepleegd?
Geef ff je postadres door dan krijg je een poster van Grems. Ingelijst en al.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Refugees zijn ook gewoon welkom (in mijn opinie)
Wie er niet welkom zijn, zijn dit soort moslim extremisten.
Het probleem is niet het verwelkomen van vluchtelingen, het probleem is dat er geen goede checks zijn om die groepen te onderscheiden van elkaar. Dat is zeker een probleem.
Letterlijk over lijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Maar dit soort plaatjes posten is gewoon je eigen politieke agenda erdoor drukken.
Dat is natuurlijk niet per se relevant.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoeveel asielzoekers/vluchtelingen hebben tot op heden aanslagen gepleegd?
Voor bijna heel nederland is refugees niet het probleem. Het probleem is het gebrek aan screening en toekomstvisie.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het probleem is niet het verwelkomen van vluchtelingen, het probleem is dat er geen goede checks zijn om die groepen te onderscheiden van elkaar. Dat is zeker een probleem.
Wel met handtekening hoop ik? Dan kan het nog wat waard worden later.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:28 schreef Grems het volgende:
[..]
Geef ff je postadres door dan krijg je een poster van Grems. Ingelijst en al.
Saoedi-Arabië, Qatar en de Emiraten hebben tot nu toe geen enkele vluchteling of “vluchteling” toegelaten. Dat zou je te denken moeten geven.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vluchtelingen kunnen ook geholpen worden door ze goed op te vangen in de regio. Daarvoor hoeven we ze niet naar Europa toe te laten komen met alle gevolgen van dien.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Gaat sowieso verlengd worden.twitter:telegraaf twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 02:26:10De noodtoestand in Frankrijk zou op 26 juli worden opgeheven, meldde de Franse president Hollande eerder op donderdag. reageer retweet
Doeidoei!!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:30 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben naar bed. Truste allen. Morgen de balans opmaken
Glossy of mat?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wel met handtekening hoop ik? Dan kan het nog wat waard worden later.
Volgens mij waren alle aanslagplegers in Europa tot nu toe mensen die in Europa geboren en getogen zijn.quote:
Dat is echt onzin. De VS houdt echt rekening met rules of engagement, en die kent Rusland niet. De VS bombardeert nu bijvoorbeeld rond Manbij en voert daar precisiebombardementen uit.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Een ander groot verschil is dat collateral damage van de NAVO in West-Europa het nieuws niet haalt en dat collateral damage van Rusland in het nieuws wordt uitvergroot of zelfs wordt verzonnen.
En ooit als immigrant hierheen gekomen, gezien het voor 80% Marokkanen en verder andere arabieren waren dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Volgens mij waren alle aanslagplegers in Europa tot nu toe mensen die in Europa geboren en getogen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |