Judith kent één moslim: Tofik Dibi, en dat is een hele lieve jongenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:19 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Judith.![]()
Illustratie van alles wat er mis is met de EU en haar regenten.
Als je ooit nog eens een truck nodig hebt die zich goed weet te houden in extreme omstandigheden weet je wat je moet intypen op marktplaats.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet niet, heb een keer een eeuw aangereden. Genoeg bloed.
Nee maar even serieus, ik weet ook niet hoe het eruit zou moeten zien, maar die truck ziet er nog opvallend goed uit. Waar ik verder echt neits mee beweer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter dat de EU stopt met het toestaan van immigratie uit moslimlanden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:18 schreef Strangeweirdo het volgende:
Deze aanslag gaat een excuus worden om uit de EU te gaan?
Die vliegt ook nogal uit de bocht de laatste tijd.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Judith kent één moslim: Tofik Dibi, en dat is een hele lieve jongen
In dat opzicht heb je wel een punt maar daarnaast zijn nog vast wel wat voorbeelden te noemen zoals ene Bokassa.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
If you think about it, Brutus was niet zo verkeerd als het gaat om een oorlogszuchtige opperbevelhebber?
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:21 schreef Houtenbeen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten zij weten
vader en dochtertje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
???quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Beter dat de EU stopt met het toestaan van immigratie uit moslimlanden.
twitter:judithineuropa twitterde op maandag 18-05-2015 om 14:28:58Er is geen greintje bewijs voor de stelling dat IS-strijders op vluchtelingenbootjes naar Europa komen. Is hysterie @EricPetri1 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Soort van dat maakt uit? Iedereen die toegang heeft tot een vrachtwagen kon dit flikken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Beter dat de EU stopt met het toestaan van immigratie uit moslimlanden.
Je kan er een heel veel aan doen. Neem een voorbeeld aan Japan dat een actief anti islam beleid voert. Ze kijken daar wel uit om die onzin binnen te halen. En het is nooit te laat om zaken terug te draaien en het gezonde verstand weer een kans te geven. En zeker nu duidelijk wordt dat er steeds meer doden gaan vallen in Europa.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:13 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Die influx heb je ook in Rusland, China, de VS en India. De 4 grootste landen ter wereld. Het zegt helemaal niks en je kan er niks meer aan doen op dit moment. Daar is het al te laat voor.
Ja want de radicale islam is in oorlog met Europa.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:22 schreef Strangeweirdo het volgende:
[..]
Soort van dat maakt uit? Iedereen die toegang heeft tot een vrachtwagen kon dit flikken.
Dat soort beelden raken mij harder dan een bebloed lichaam....quote:
twitter:telegraaf twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 02:22:27Onderzocht wordt nog of de chauffeur alleen handelde. Er zou een 2e inzittende zijn geweest die op de vlucht is geslagen, maar onbevestigd. reageer retweet
Die ouwe schizoquote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:21 schreef HexHunter het volgende:
[..]
In dat opzicht heb je wel een punt maar daarnaast zijn nog vast wel wat voorbeelden te noemen zoals ene Bokassa.
Zelfde hier. Een maand geleden mijn vader verloren, komt wel even terug op dit soort momenten. En dat was niet eens een ziekte, maar nogal plotseling, dusja.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat soort beelden raken mij harder dan een bebloed lichaam....
Heb ook ooit eens iemand dichtbij verloren (maar was door ziekte, dus niet plotseling) maar de leegte die over je heen komt daarna kan mensen tot zelfmoord drijven. Ik kan mij niet indenken wat deze man voelt....
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:12 schreef Grems het volgende:
twitter:judithineuropa twitterde op maandag 18-05-2015 om 14:28:58Er is geen greintje bewijs voor de stelling dat IS-strijders op vluchtelingenbootjes naar Europa komen. Is hysterie @EricPetri1 reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Judith![]()
Dit ja!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat soort beelden raken mij harder dan een bebloed lichaam....
Heb ook ooit eens iemand dichtbij verloren (maar was door ziekte, dus niet plotseling) maar de leegte die over je heen komt daarna kan mensen tot zelfmoord drijven. Ik kan mij niet indenken wat deze man voelt zeker als het zijn dochter of geliefde is.
op posterformaat afdrukken en bij de dames boven het bed hangen.
Nog gecondoleerd!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:23 schreef Infection het volgende:
[..]
Zelfde hier. Een maand geleden mijn vader verloren, komt wel even terug op dit soort momenten. En dat was niet eens een ziekte, maar nogal plotseling, dusja.
We zouden kunnen beginnen om de grenzen te sluiten voor intolerante en gewelddadige culturen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:18 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Ja maar wat verander je daar nu nog aan. Het is al gebeurd en dit proces (hardhandig) omkeren zal vast niet zonder 100x zoveel bloedvergiet gaan als waar we nu mee zitten. Met of zonder EU.
Bruh, dit doet mijn hart zeer 😭😭SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |